IKEA topic

Waarbij gebruikte spullen terug gekocht worden voor een gereduceerde prijs ja, niet om een gebruikte spullen te ruilen tegen de nieuwprijs

10 likes

Ja ze zijn in mijn ervaring erg makkelijk hiermee! Ik had eens een set glazen gekocht, maar er ontbrak 1 in de verpakking. Zonder ticketje/ doos terug gegaan en ik kreeg 1 glas mee.

Oh, dat had ik niet helemaal goed gelezen inderdaad :sweat_smile:

1 like

Weet iemand hoe streng IKEA is met ophaaltijden? Heb een ladekast besteld en gekozen voor ophalen (waren er nog maar een paar) maar zie nu in mijn orderbevestiging een tijd staan.
Wil hem graag vanavond ophalen. Probeer ze te bellen maar ze zijn heel druk.

3 likes

Als het goed is blijft het sowieso 24 uur staan

5 likes

Boehoe! Helemaal gepland om naar IKEA Delft te gaan voor de Tesammans collectie, maar het is overal uitverkocht :sob:

Ja balen hè! Volgens mij was het echt heel snel uitverkocht.
En marktplaats staat er al weer vol mee

1 like

Weet iemand of er losse planken voor de ivar kast te koop zijn? Online vind ik er 1 maar dat is er 1 met uitsparing, die is voor het andere model

1 like

Je bedoelt gewoon de planken die je er tussen klikt? Ja die zijn los te koop.

2 likes

Nee de legplanken voor de in de kast.
Voor deze

Er staan wel losse planken op de site maar dat zijn dan denk ik die klik planken die jij bedoelt

2 likes

Ahh die kun je inderdaad niet los kopen nee. Misschien dat je via de klantenservice wat kan bereiken.

7 likes

Nee daar zijn geen losse planken voor te krijgen, ook niet via de klantenservice helaas.

6 likes

Ah jammer. Maar bedankt voor je antwoord!

3 likes

Heeft iemand een tip voor ladeverdelers?
Ik wil de lades van mijn paxkast door de helft delen, maar van Ikea zelf zie ik hier geen optie voor.

2 likes

De komplement stoffen bakken passen precies in de pax

1 like

Maar die hebben alleen kleine bakken toch? Ik wil een lade precies door de helft van het begin tot het einde.

Klopt dat hebben ze volgens mij niet

1 like

Weet iemand hoe vaak matrassen in de aanbieding zijn bij Ikea? Ik wil een nieuwe kopen en vraag me af of het zin heeft om op een aanbieding te wachten.

3 likes

Dit is dan niet van Ikea, maar je zou zo iets kunnen gebruiken?

4 likes

Ze liggen wel héél vaak in de Koopjeshoek, als je dat ook een optie vindt!

2 likes