IKEA topic

Ik heb gisteren een nieuwe PAX kast in elkaar gezet. Tegenwoordig is dat stuk makkelijker omdat de achterkant en de zijkanten aan elkaar zitten. Je zet hem neer en vervolgens een plint ertussen. Geen gehannis meer vind ik!

7 likes

Wow! Ik dacht hoe dan? Gelijk ff gekeken en wow dat is fijn zeg, had wel een half jaar eerder gemogen, toen moest ik er 4 in elkaar monteren… :sweat_smile:

13 likes

Oh ik krijg er van de week 1 binnen waarvan ik dacht hoe ga ik dit in mijn eentje doen. Top!

2 likes

Heel irritant. Gisteren een hele ikea bestelling laten bezorgen (2 kasten) en nu ontbreken de draadmandjes voor in 1 kast. En ik had me er zo op verheugd om alles op te bouwen en te organiseren :sob:. Nu moet ik zo eerst gaan fixen dat ze dat nabezorgen. Wil ook gewoon dat ze het morgen brengen. Heb ‘t serieus 4 weken terug al besteld :unamused:

2 likes

Meestal in juli, afgelopen jaren in ieder geval. Maar verwacht geen hoge kortingen, hooguit 10 of 15 procent.

3 likes

Heeft iemand recent nog de kleinere Pokal glazen gezien? Verkocht in setjes van 6?

Ze zijn op de NL site niet meer te vinden, en mijn collega kon ze ook niet vinden. Maar ik kan er niet bij dat IKEA deze serie eruit gooit.

Samenvatting

1 like

De serie is er niet uit. Er is een probleem met de kwaliteit waardoor ze tijdelijk uit de winkel zijn. Ze zullen terugkomen, de vraag is alleen wanneer.

5 likes

Thanks voor je reactie!

Ohh dus het kan gewoon alleen?

2 likes

Heb laatst iemand geholpen met de kast, gaat een stuk makkelijker als voorheen. Filmpje is van ikea zelf.

Maar blijft natuurlijk nog wel een hoge kast dus iets/iemand die hem kan tegenhouden bij de eerste stappen zodat ie niet naar voren kantelt is wel fijn. Stoel met iets zwaars er op tegen de achterkant aanschuiven bijvoorbeeld.

6 likes

Als je hem ergens tegen een muur kan zetten. Ja

2 likes

Op de app kom ik deze foto tegen met dat leuke bloemvormige potje. Nergens te vinden. Iemand van jullie al gezien?

1 like

ikea model vanlingen krijg ik als ik de foto door Google Lens haal :blush: (sorry zie nu dat dat je vraag niet was ik las weer eens slecht :sweat_smile:)

1 like

Nee hier kan ik wel wat mee hoor! Mijn Google Lens gaf alleen maar Etsy dingen. Thanks!

Edit: Ik ging meteen in de app kijken maar daar staat ie helaas niet.

2 likes

Het zou goed kunnen dat deze bij de launch van juli hoort! Elke 3 maanden komen er nieuwe producten maar vaak is er al het een en ander binnen gekomen of uitgelekt

5 likes

Oke leuk, ik ga het in de gaten houden :relaxed:

1 like

Wij hebben er een groot ladefrontje voor gedaan. Dus hij schuif nog wel uit, maar bedekt wel de opening die jij nu nog wel hebt. Links en rechts ervan wel gewoon deurtjes en het ziet er op deze manier wel allemaal precies hetzelfde uit.

2 likes

Ooo dat kan ook natuurlijk! Is het heel stroef? Mijn man wil heel graag nog de lades behouden maar ik vind dat witte best lelijk nu.

2 likes

Hebben ze nu echt het laminaat eruit gegooid? We moeten nog een paar pakjes voor na de verbouwing, wilden die binnenkort gaan halen :sob:

Welke soort had je? Ik heb nog 4 pakken Betesmark

1 like