IKEA topic

@Malija jep, zie mijn post van vorig jaar september… als er geen voorraad meer is dan is het uitverkocht.

5 likes

Weet iemand of de bamboe 365+ deksels ook in de koelkast en vriezer mogen? Of moet je dan de plastic clip deksel hebben?

2 likes

In de omschrijving staat het letterlijk:
Met de goed sluitende deksel op een rechthoekige voorraadpot uit de IKEA 365+ serie bewaar je de restjes in de koelkast.

4 likes

Ik heb dit tekstje op de site echt 10x gelezen en zie het nu pas. Oeps! Vriezer kan dan ook denken jullie?

3 likes

Nee denk het niet want bij die plastic deksel staat expliciet dat het wel kan

2 likes

Volgens mij zijn die grote glazen (POKAL) uit het assortiment. :frowning:

Ik las laatst dat ze terug komen. Er was kennelijk wat mis met de kwaliteit/productie.

Weet niet 100% zeker hoor.

1 like

Hema heeft ook soortgelijke van 500ml! Volgens mij is het enige verschil dat ze iets meer taps toelopen en de Ikea zijn iets rechter.

1 like

Ik weet niet waar je woont maar ik heb ze in België vorige week nog gekocht :blush:
Hier hebben ze zelfs een ‘nieuwe verlaagde prijs’

1 like

Drenthe, dus ik ben aangewezen op Groningen of Zwolle haha. Ik ga maar naar die van Hema kijken die @oliverqueen tipt (dankjewel!)

5 likes

Weet iemand hoelang gemiddeld nadat een nieuwe pax deur in Zweden gelanceerd is, deze ook in Nederland te koop komt?

Het gaat om deze deur in kleur walnut. In Nederland is wel de eiken kleur net nieuw te koop maar de walnut versie nog niet…

1 like

Heeft iemand ook een hoge Besta kast met lades/deurtjes en daarboven open planken? Hebben wij een verkeerde plank gekocht? Lijkt me toch niet dat het zo open hoort te staan en er een ander soort plank als “bovenkant” van de lades zou moeten zijn?

Kan er online niks over vinden en als ik op de website een soortgelijke kast op zoek kan ik net niet genoeg inzoomen om te zien of die ook zo’n open stuk hebben.

1 like

Ik ga vanavond naar de een rondleiding achter de schermen bij Ikea. Heb er echt zin in en ben zo benieuwd.

14 likes

Heb ik ook.

2 likes

Haha ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt! Ik mis het werk echt nog vaak

3 likes

Lijkt me wel kloppen, want hier moeten je deuren toch nog kunnen passen?

1 like

Ik heb deurtjes ervoor maar als ik die open heb kan ik idd ook tussen de plank en de deur door kijken

Die planken zijn gewoon niet zo diep als de kast zelf

Heeft iemand de TROFAST kast thuis? Ben je er tevreden over? In de reviews op de IKEA site lees ik enerzijds dat de bakken stroef zouden gaan, en anderzijds dat ze er juist te makkelijk uit vallen…

3 likes

Wij hebben er meerdere thuis. Vind het ideale dingen voor opruimen van speelgoed. Ik vind ze absoluut niet stroef gaan. Wij hebben er 2 van marktplaats en 1 nieuwe.

8 likes

Gaat heel soepel.
Ik heb wel met witte kunststof glijders, die op jouw foto lijken gewoon in het hout te gaan. Misschien glijdt dat stroever?

2 likes