neeeeee deze zijn teleurstellend. bring back daim!!!
Haha okeee, als je die verwacht vallen deze misschien tegen. Die verwachting had ik echter niet. Had de zak het liefst zelf in één avond opgegeten, maar helaas had ik bezoek en was het vechten om het laatste snoepje.
Verkopen ze geen daim meer?!!
Nee, erg hè?
Huh wat???
Omg! En de daim taart???
Deze is er in ieder geval nog wel bij de Albert Heijn!
Die heb ik laatst nog gekocht bij de ikea
Iemand die recent de Hemnes dubbele ladekast in zwartbruin heeft gekocht bij IKEA? Ik zou deze graag willen bestellen als commode maar hij is al een tijdje niet beschikbaar om op te halen of te laten leveren.
Zijn de verhuisdozen een aanrader?
Of toch beter gamma/praxis/karwei?
Ik vind ze erg stevig! Er zijn wel verschillende maten blijkbaar dat was even opletten met stapelen (het was niet mijn verhuizing dus heb ze niet zelf gehaald)
Ja beter IKEA dan gamma of karwei!
Heeft iemand de pax kast van 35 cm diep? Hoe is dat, met name met hangende kleding?
Hierzo. Ik vind het voor liggende kleding sowieso heel fijn, past precies. Met hangende kleding is het waf kastiger. De kleding hangt naar je toe dus je kant moeilijker zoeken, maar voor de weinige kleding die ik heb is het prima.
Ja ik heb dat, wel pas sinds kort. Ik vind het zelf heel handig, gebruik het vooral voor kleren klaarhangen voor de dag erop en voor blousjes.
Lange of dikke dingen hang ik ergens anders. Ik vind het best verrassend hoeveel ik erin kan hangen, maar qua overzicht misschien minder handig
Ah ik heb juist meer hangende kleding dan vouwkleding. Hoeveel hangertjes heb jij (ongeveer) op 1 stang hangen denk je?
@Bennielava ja dat lijkt me wel fijn! En ik kan me met blousjes voorstellen dat je juist meer afwisselt, als je de schone steeds achteraan hangt haha. Hoeveel hang jij ongeveer op 1 stang?
Ik heb nu 26 hangers op 1 stang. Zijn dunne hangers (en dunne blousjes) maar zou nog meer op passen
Oh dat is veel meer dan ik dacht!
Ik heb ook de pax 35cm diep en dacht eerst dat ik het niks zou vinden, maar vind het een prima formaat. Ook met hangkleding, vind het zelfs misschien wel fijner hangen dan wanneer het niet naar je toe hangt zeg maar. Vooral omdat het in 2 rijen hangt, is het minder propperig en kan ik kleding sneller vinden.