IKEA topic

Ik heb deze en het gaat prima, niet stroef maar heb de metalen mandjes

Heel tevreden over. Heb er twee op elkaar voor de was en gebruik de bovenkant als commode :ok_hand: Herken dat stroeve niet. Eventueel zou je een laagje lak aan kunnen brengen of het stukje waar het glijdt.

1 like

Ik heb de witte ervan en ik vind die kunststof geleiders echt kut. Ik wil hem verkopen en een houten kopen. Liever stroef dan dat die bakken er scheef in hangen. Maar ik heb wel kinderen die op de bakken leunen.

4 likes

Ja deuren zouden idd passen, maar we willen geen deuren en juist een open kast dus dan lijkt het mij logisch dat daar ook een speciale plank voor is die dan de lades helemaal af sluit?

2 likes

Als je de grote bakken te zwaar belaad gaan ze wel wat hangen en dan vallen ze inderdaad uit de leiders. Ik heb de grenen variant.

2 likes

Ik wil nog steeds de Varmblixt lamp, en nu is die wel op voorraad bij meerdere Ikea’s. Maar natuurlijk NIET bij de Ikea waar ik zo ongeveer NAAST werk. Echt grrrr

2 likes

Wat leuk dat ze dat doen! Hoe was het?

Gebruikt iemand de Sortera 60l als oud papier bak en is dat handig? Mijn papier container is best een eindje lopen (als je veel hebt dan haha). Ik vind een doos vullen met rest oud papier wat lelijk staan en verder heb ik niet echt plek.

1 like

Ik gebruik die van 37 liter voor oud papier en glas/blikjes/flessen. Heb er twee op elkaar gestapeld en vind het heel handig ja. Ik denk wel dat 60 liter erg zwaar wordt als het vol zit? Ik moet zelf 4 trappen af dus zou 60 liter een onhandig formaat vinden denk ik!

1 like

Ah ja dat is ook wel zo. Dan is de 37l misschien wel een betere optie! Ook voor glas wel een hele goede inderdaad. Past er aardig wat in bij jou qua oud papier? Voor de katten heb ik soms redelijke dozen ivm kattenbakvulling.

Ja ik vind het prima, leeg het denk ik 1 keer in de 2 weken. Als je zo’n doos plat maakt zou het prima moeten kunnen, maar als je er echt 3 in wilt stoppen samen met andere dozen wordt het wel beetje lastig

3 likes

Ja precies, nee verder vooral kleine dingetjes! Dan moet het wel lukken met de kleinere, thanks!

6 likes

Ik vond het erg leuk. Je komt zo toch weer wat meer over Ikea te weten. Ook over de kantoren bijvoorbeeld, hoe en waarom ze bepaalde keuzes maken.

4 likes

Heeft iemand hier toevallig enig idee als er nieuwe Ikea dingen zijn die je nog niet kan bestellen, hoelang het dan duurt voor het wel op voorraad is?

We willen heel graag deze bank bestellen, maar kennelijk nieuw en niet op voorraad.

3 likes

Vanaf 1 juli komt er een nieuwe collectie zag ik in de winkel deze week

2 likes

Weet iemand of je gewoon naar de ikea kunt gaan als er iets ontbreekt uit je bestelling? Of moet je echt eerst via de klantenservice contact opnemen?

Ik heb ipv 7 sets stubbard poten maar 6 doosjes geleverd gekregen dus nu kan ik die hele kast niet opbouwen

Ja hoor! Klantenservice in de winkel werkt hetzelfde als klantenservice online

5 likes

Ah top. Zag op de site alleen maar staan dat je contact moest opnemen via de online of telefonische klantenservice, maar als het in de winkel kan is dat veel sneller natuurlijk dan opsturen

4 likes

Yes, hij was vandaag op voorraad dus ik ben in m’n pauze even heen en weer gegaan. Ik vind hem super mooi, maar als hij aan is is het gewoon een witte lamp?? Die productfoto’s lijken in niets op hoe die in het echt is wanneer die aan staat? Best fel. Alsnog een tof ding hoor, maar wel best misleidend

1 like

Jammer is dat hĂš? Ik ben alsnog heel blij met de mijne, maar had ook meer oranje licht verwacht. Het lampje wat erin zit kun je ook niet vervangen geloof ik, dus er is niks aan te doen.

1 like