IKEA topic

Long shot maar ik ben al tijden op zoek naar deze stoel in het beige. Is er iemandddd die deze toevallig heeft en wil verkopen?:two_hearts:

3 likes

Ik wil in m’n Malm ladekast bakjes doen, hoeft niet per se van IKEA te zijn. Welke bakjes passen daar goed in?

4 likes

Ik gebruik de skubb sets van ikea zelf. Werkt goed voor mijn doeleinde, maar ze zijn niet heel groot dus minder geschikt als je de kast gebruikt voor grote kledingstukken.

3 likes

Wij kunnen kasten overnemen, maar zou ze eerst graag op willen zoeken.

Het zijn witte kasten, van hout. Veel vakken (rechthoekig) met deurtjes. De deuren die erin zitten die klap je open zoals bij een klepkast maar daarna schuiven ze in de kast. Dus als je ze open hebt staan heb je geen last van de deuren.

Iemand enig idee welke serie dit is? Krijg het niet gevonden.

1 like

Is het toevallig de magiker?

1 like

Volgens mij niet, van wat ik daarvan online kan vinden.

1 like

ik ken dit helemaal niet van IKEA

1 like

Wat zijn het voor kasten? Kleding, keuken, kantoor, random opberg?

1 like

Zij gebruiken het als opbergkasten, zit beetje tussem kantoor/archiefkast in.

Begin ook te denken dat verkopers het misschien fout gezegd hebben.

De kast zou +/- 3 jaar oud zijn, hieronder voorbeeld van 1 vak. Er zitten 4 vakken boven elkaar. Kast is 1 vak breed.

3 likes

Ik hoop dat de Halloween collectie dit jaar ook in Nederland komt.
Love het vleermuis dekentje.

Brb: even filmpjes zoeken.

https://vm.tiktok.com/ZIJnwadfg/

4 likes

Oh nee dit ken ik ook niet! Misschien kun je het nog op de Ikea subreddit vragen

1 like

Als het +/- 3 jaar oud is kan ik met 99% zekerheid zeggen dat het geen IKEA is. Bij IKEA zit er altijd een sticker achterop of onder met het logo en een datum stempel. Bijvoorbeeld 2406, daarbij is het eerste deel het jaar dus 2024 en het tweede deel de week, dus week 7 waarin het geproduceerd is. Daarin kan je bij sommige dingen afleiden hoe oud het ongeveer is.

2 likes

Ja het “probleem” is dat ik voorlopig niet bij de kast kan maar maakt niet uit. We zien t wel zodra we de verkoop 100% romd hebben.

Iedereen bedankt voor t mee denken!

1 like

De afgelopen 3.5 jaar heb ik bij IKEA gewerkt en ik durf met zekerheid te zeggen dat dit geen IKEA meubel is. Zo’n systeem zit niet in het assortiment (ook niet in het verleden…). Hoop dat je alsnog een antwoord op je vraag vindt!

4 likes

IKEA geeft t/m 31 juli €20 korting bij besteding van €100 voor IKEA Family leden. Ik had nog niks meegekregen van deze actie, dus was mooi meegenomen :smiling_face:

14 likes

Én geen verzendkosten bij besteding vanaf 50 euro! :grin:

1 like

Dat zag ik ook ergens staan, maar bij het afrekenen bleek dat ik het alleen gratis kon laten klaarzetten ipv bezorgen :pensive:

Oh, raar. :thinking: Ik heb gisteren een stoel besteld en heb wel die gratis levering erbij.

3 likes

Ik moest ook toevallig iets bestellen want hadden ze niet bij ons in de winkel en kreeg ook gratis verzendkosten, maar toen ik er een deurmat bij deed ineens niet haha. Beetje vaag waarom, maar kan dus verschillen met wat er in je winkelmand zit.

3 likes

Lijkt niet recht maar is wel zo hoor.

13 likes