Ik heb al m’n verhuisdozen voor een prikkie via marktplaats gescoord - tip van Flip
Ja had ik al gekeken maar niets in de buurt helaas.
Volgens mij heb ik die! Kan wel even voor je kijken.
Ik wilde iets bestellen bij ikea (slimme tip trouwens hierboven) voor mijn nieuwe huis. Gister kon ik het alleen morgen en overmorgen laten bezorgen maar dat gaat niet want ik heb de sleutel nog niet, ik keek net en nu is het verschoven naar 27 september… heeft iemand dit ook wel eens gehad? Zouden er nog eerdere tijdsloten vrijkomen?
Ik snap eventjes niet hoe dit werkt haha. Ik wil graag een pax kast. Dus stel ik zou voor 1000 euro cadeaubonnen kopen, betaal ik daar bij de kruidvat 900 euro voor en kan ik bij de ikea 1000 euro besteden?
Ja, zoals ik het begrijp wel. Ik ben nog niet in de winkel geweest en online kun je hem niet bestellen, maar ik denk inderdaad dat je bij de kruidvat 10% korting krijgt op de cadeaubon en dan het volledige bedrag bij IKEA kunt besteden.
Dat is een goeie deal ja, thanks voor het delen
Klopt ik heb gister een cadeaubon voor €100 gekocht en ik moest €90 afrekenen.
Als je 31 augustus in je pyjama naar Ikea gaat krijg je per €100,- een bedrag van €20,- korting. Met een max. van €1000,- en €200,- korting.
Wellicht ook een goede tip mocht je in de buurt wonen.
Ik denk dat ik die actie oversla
Ik zie dat reclames van, maar wat is daar de logica achter? Ik snap reclame(stunt), maar wat een dom concept.
Haha ja geen enkel idee, maar de korting is wel goed.
Ik heb de platsa kast met Hjapla draadmanden en rails. Vriend heeft het in elkaar gezet maar de manden kun je er zo uit trekken als je ze uitschuift, iemand die weet of dit klopt? Lijkt mij van niet…
Kan bij mij ook niet
Aan de hoeken van de mand? Wij hier een hele discussie want hij zei dat het ‘voor decoratie’ was. Heeft ze toen erop geklikt maar ik zie dus op het plaatje dat de mand in de rails hangt met die klemmetjes van je af. Hier hangen ze naar je toe
Je vriend heeft het boekje niet gevolgd of er zaten onderdeeltjes niet bij want ik heb dit ook en snap niet dat je dit fout kan doen tenzij je dingen niet hebt ontvangen . Mensen en instructies
. Want als het goed erin zit zijn die mandjes zó fijn! Past ontzettend veel in
Dan zijn ze helaas niet geleverd. Wil ze net bestellen maar helaas niet op voorraad
Edit: Ik zie nu dat ze alleen niet in het wit op voorraad zijn. Dan maar in het grijs
IKEA werkt met focus campagnes, dat wil zeggen dat er periodes zijn waar bepaalde productgroepen extra in de spotlight worden gezet. Bedroom/slapen is nu de nieuwe focus, denk aan de DRÖMLAND campagne op Lowlands en de commercial op tv die over slapen gaat (wakker worden, het is tijd om te slapen)! Daar hoort deze actie dus ook bij
De tatta in mij heeft gewonnen hoor, ik heb m’n pyjamaoutfit al in gedachte. Weet iemand of je een pax kast die je laat bezorgen wel alvast in de winkel kunt afrekenen? Anders geldt de korting zeker weer niet.