IKEA topic

Dat moet zelfs, anders wordt ie niet besteld en geleverd.

1 like

Top! En gewoon bij de kassa? Ik heb werkelijk geen flauw idee, moet je ook zelf al alles verzamelen in het magazijn of geef je een lijst door?

Oh dit vroeg ik me ook af! Maar dan voor andere grotere meubels (bed en stoel)

4 likes

Bij de kastenafdeling staan medewerkers die helpen. Die maken de bestelling helemaal rond voor je en dan krijg je een formulier (met de totale kast en alle losse onderdelen en bezorgmoment enzo) mee om mee af te rekenen.

2 likes

Dus het hoeft niet op voorraad te zijn in de winkel om die dag korting te krijgen? :heart_eyes:

1 like

Geen idee hoe de kortingsactie werkt.

1 like

Weet iemand of het kan dat je de IVAR inzetkast in de steunpilaren monteert en dan de losse deurtjes ook op de steunpilaren? Ik weet al dat je geen andere deuren op de inzetkast kan zetten, maar ik dacht misschien kunnen ze dan wel allebei op de steunpilaren zeg maar. Snapt iemand wat ik bedoel?

2 likes

Ik weet niet hoe je de losse deuren monteert, maar de gaatjes waar de inzetkast in hangt zitten aan de binnenkant van het frame/de steunpilaren. Dus aan de achterkant (en voorkant) als je er voor staat. De inzetkast komt zover naar voren dat ie bijna de hele steunpilaar bedekt (van achter naar voren). De steunpilaar staat als het ware naast de inzetkast, niet er (schuin)voor. Je kunt dus niet meer bij de gaatjes (t.h.v. de inzetkast), mocht dat nodig zijn voor de losse deuren. Haha, vet moeilijk om dit uit te leggen.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt! Thanks!

4 likes

Ik heb gebeld want ga zaterdag een bed kopen met de Kruidvat korting en de pyjama korting :sweat_smile: Ze kunnen dat gewoon in de winkel bestellen en komen het dan (tegen bezorgkosten natuurlijk) thuis brengen!

3 likes

Haha ik ben zo benieuwd hoe de Ikea er zaterdag uitziet, of er veel mensen in pyjama zijn en hoe streng ze dat beoordelen om korting te geven. Laat je het weten?

3 likes

Lijkt me echt een helse dag om te moeten werken als medewerker. Hoeveel discussies zullen ze wel niet moeten voeren met mensen die niet wisten dat die actie was en de korting ook willen ook al zijn ze niet in pyjama.

8 likes

Nou precies dat inderdaad. En wat merk je aan als een pyjama en wat niet… Ik zou eigenlijk voor de gein zaterdag wel eens een rondje door de Ikea willen lopen :wink:

2 likes

Ik wil ook gaan gewoon voor de vibes :rofl: maar mijn vriend wil geen gezeik of zijn (pyjama)short wel echt een pyjama is en slaapshirt en ziet 100 beren op de weg. Weet alleen niet of die 20 voucher alleen die dag geldig is. Anders doe alleen ik en pyjama aan. Maar wil ook niet als het stervensdruk is. Overthinking!! Haha

2 likes

Omg ik wil ooook, maar denk dat het afgrijselijk druk gaat zijn

2 likes

Ik moet 3 Billy kasten en een pax kast plus inrichting van 2,5 meter dus ik hoop dat dat alle drukte waard gaat zijn :nerd_face:

1 like

Dus je bedoelt dat je dan én de pyjama korting én de kruidvat korting tegelijk krijgt op je bestelling in de winkel? Wij willen namelijk pax kasten gaan halen dus dat scheelt wel. Want dan rijd ik nog even snel naar de Kruidvat zometeen! :heart_eyes:

4 likes

Hoe druk zou het zijn bij Ikea morgen met al die wilde plannen hier :sweat_smile:

1 like

Ik ben er heeeelemaal klaar voor :joy::ok_hand:

2 likes

Ik ben helemaal vergeten die cadeaukaarten te kopen, stom. Wordt dat nog op dezelfde dag geactiveerd? Lees op internet dat het soms wel lang duurt voor je ze daadwerkelijk kunt gebruiken.
Edit: mocht iemand het antwoord nog zoeken, kan denk ik helaas niet: Wanneer is mijn IKEA cadeaukaart klaar voor gebruik? - IKEA Nederland.

2 likes