IKEA topic

Iemand ervaring met het kopen van een hoes voor het kussen van de Poang stoel of een geheel ander kussen? Bij een andere winkel dan Ikea, bedoel ik dan.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen haha

De onderkant ‘‘valt’’ naar beneden maar hij zit overal vast.
Ik heb hem al wat anders proberen te monteren maar dan zit ie te hoog, of scheef.

Het gaat om een Ikea Besta kast met laderails.

3 likes

Zit de la goed in de rails?

1 like

Ja hij zit wel helemaal vast, zowel links als rechts maar het lijkt alsof er ergens iets van speling op zit maar ik kan er maar niet achter komen waar :crying_cat_face:

3 likes

Alle schroeven/moeren van lade, kastje en rails goed aangedraaid?

3 likes

Zit de andere niet net bovenop de rails ipv er in? Dat had ik van de week met een ander ikea meubel, daarom zat de ene net iets hoger. Ze deden het beide prima, maar het wieltje dat bij de ene op de rails ipv erin

2 likes

Thanks allemaal voor de tips, uiteindelijk hebben we ook de bovenkant van het meubel afgehaald en bleek inderdaad één van de rails aan de achterkant nét scheef in het gat te zitten waardoor ie scheef trok. Maar nu is het opgelost!

8 likes

Ik wil even deze tippen van IKEA! Verslavend lekker.

4 likes

neeeeee deze zijn teleurstellend. bring back daim!!! :rage: :rage: :rage:

3 likes

Haha okeee, als je die verwacht vallen deze misschien tegen. Die verwachting had ik echter niet. Had de zak het liefst zelf in één avond opgegeten, maar helaas had ik bezoek :sweat_smile: en was het vechten om het laatste snoepje.

4 likes

Verkopen ze geen daim meer?!!

3 likes

Nee, erg hè?

2 likes

Huh wat??? :sob:

1 like

Omg! En de daim taart???

2 likes

Deze is er in ieder geval nog wel bij de Albert Heijn!

3 likes

Die heb ik laatst nog gekocht bij de ikea

1 like

Iemand die recent de Hemnes dubbele ladekast in zwartbruin heeft gekocht bij IKEA? Ik zou deze graag willen bestellen als commode maar hij is al een tijdje niet beschikbaar om op te halen of te laten leveren.

2 likes

Zijn de verhuisdozen een aanrader?
Of toch beter gamma/praxis/karwei?

1 like

Ik vind ze erg stevig! Er zijn wel verschillende maten blijkbaar dat was even opletten met stapelen (het was niet mijn verhuizing dus heb ze niet zelf gehaald)

2 likes

Ja beter IKEA dan gamma of karwei!

6 likes