Heeft iemand de pax kast van 35 cm diep? Hoe is dat, met name met hangende kleding?
Hierzo. Ik vind het voor liggende kleding sowieso heel fijn, past precies. Met hangende kleding is het waf kastiger. De kleding hangt naar je toe dus je kant moeilijker zoeken, maar voor de weinige kleding die ik heb is het prima.
Ja ik heb dat, wel pas sinds kort. Ik vind het zelf heel handig, gebruik het vooral voor kleren klaarhangen voor de dag erop en voor blousjes.
Lange of dikke dingen hang ik ergens anders. Ik vind het best verrassend hoeveel ik erin kan hangen, maar qua overzicht misschien minder handig
Ah ik heb juist meer hangende kleding dan vouwkleding. Hoeveel hangertjes heb jij (ongeveer) op 1 stang hangen denk je?
@Bennielava ja dat lijkt me wel fijn! En ik kan me met blousjes voorstellen dat je juist meer afwisselt, als je de schone steeds achteraan hangt haha. Hoeveel hang jij ongeveer op 1 stang?
Ik heb nu 26 hangers op 1 stang. Zijn dunne hangers (en dunne blousjes) maar zou nog meer op passen
Oh dat is veel meer dan ik dacht!
Ik heb ook de pax 35cm diep en dacht eerst dat ik het niks zou vinden, maar vind het een prima formaat. Ook met hangkleding, vind het zelfs misschien wel fijner hangen dan wanneer het niet naar je toe hangt zeg maar. Vooral omdat het in 2 rijen hangt, is het minder propperig en kan ik kleding sneller vinden.
Ik heb al m’n verhuisdozen voor een prikkie via marktplaats gescoord - tip van Flip
Ja had ik al gekeken maar niets in de buurt helaas.
Volgens mij heb ik die! Kan wel even voor je kijken.
Ik wilde iets bestellen bij ikea (slimme tip trouwens hierboven) voor mijn nieuwe huis. Gister kon ik het alleen morgen en overmorgen laten bezorgen maar dat gaat niet want ik heb de sleutel nog niet, ik keek net en nu is het verschoven naar 27 september… heeft iemand dit ook wel eens gehad? Zouden er nog eerdere tijdsloten vrijkomen?
Ik snap eventjes niet hoe dit werkt haha. Ik wil graag een pax kast. Dus stel ik zou voor 1000 euro cadeaubonnen kopen, betaal ik daar bij de kruidvat 900 euro voor en kan ik bij de ikea 1000 euro besteden?
Ja, zoals ik het begrijp wel. Ik ben nog niet in de winkel geweest en online kun je hem niet bestellen, maar ik denk inderdaad dat je bij de kruidvat 10% korting krijgt op de cadeaubon en dan het volledige bedrag bij IKEA kunt besteden.
Dat is een goeie deal ja, thanks voor het delen
Klopt ik heb gister een cadeaubon voor €100 gekocht en ik moest €90 afrekenen.
Als je 31 augustus in je pyjama naar Ikea gaat krijg je per €100,- een bedrag van €20,- korting. Met een max. van €1000,- en €200,- korting.
Wellicht ook een goede tip mocht je in de buurt wonen.
Ik denk dat ik die actie oversla
Ik zie dat reclames van, maar wat is daar de logica achter? Ik snap reclame(stunt), maar wat een dom concept.