Haha ja geen enkel idee, maar de korting is wel goed.
Ik heb de platsa kast met Hjapla draadmanden en rails. Vriend heeft het in elkaar gezet maar de manden kun je er zo uit trekken als je ze uitschuift, iemand die weet of dit klopt? Lijkt mij van nietâŠ
Kan bij mij ook niet
Aan de hoeken van de mand? Wij hier een hele discussie want hij zei dat het âvoor decoratieâ was. Heeft ze toen erop geklikt maar ik zie dus op het plaatje dat de mand in de rails hangt met die klemmetjes van je af. Hier hangen ze naar je toe
Je vriend heeft het boekje niet gevolgd of er zaten onderdeeltjes niet bij want ik heb dit ook en snap niet dat je dit fout kan doen tenzij je dingen niet hebt ontvangen . Mensen en instructies
. Want als het goed erin zit zijn die mandjes zĂł fijn! Past ontzettend veel in
Dan zijn ze helaas niet geleverd. Wil ze net bestellen maar helaas niet op voorraad
Edit: Ik zie nu dat ze alleen niet in het wit op voorraad zijn. Dan maar in het grijs
IKEA werkt met focus campagnes, dat wil zeggen dat er periodes zijn waar bepaalde productgroepen extra in de spotlight worden gezet. Bedroom/slapen is nu de nieuwe focus, denk aan de DRĂMLAND campagne op Lowlands en de commercial op tv die over slapen gaat (wakker worden, het is tijd om te slapen)! Daar hoort deze actie dus ook bij
De tatta in mij heeft gewonnen hoor, ik heb mân pyjamaoutfit al in gedachte. Weet iemand of je een pax kast die je laat bezorgen wel alvast in de winkel kunt afrekenen? Anders geldt de korting zeker weer niet.
Dat moet zelfs, anders wordt ie niet besteld en geleverd.
Top! En gewoon bij de kassa? Ik heb werkelijk geen flauw idee, moet je ook zelf al alles verzamelen in het magazijn of geef je een lijst door?
Oh dit vroeg ik me ook af! Maar dan voor andere grotere meubels (bed en stoel)
Bij de kastenafdeling staan medewerkers die helpen. Die maken de bestelling helemaal rond voor je en dan krijg je een formulier (met de totale kast en alle losse onderdelen en bezorgmoment enzo) mee om mee af te rekenen.
Dus het hoeft niet op voorraad te zijn in de winkel om die dag korting te krijgen?
Geen idee hoe de kortingsactie werkt.
Weet iemand of het kan dat je de IVAR inzetkast in de steunpilaren monteert en dan de losse deurtjes ook op de steunpilaren? Ik weet al dat je geen andere deuren op de inzetkast kan zetten, maar ik dacht misschien kunnen ze dan wel allebei op de steunpilaren zeg maar. Snapt iemand wat ik bedoel?
Ik weet niet hoe je de losse deuren monteert, maar de gaatjes waar de inzetkast in hangt zitten aan de binnenkant van het frame/de steunpilaren. Dus aan de achterkant (en voorkant) als je er voor staat. De inzetkast komt zover naar voren dat ie bijna de hele steunpilaar bedekt (van achter naar voren). De steunpilaar staat als het ware naast de inzetkast, niet er (schuin)voor. Je kunt dus niet meer bij de gaatjes (t.h.v. de inzetkast), mocht dat nodig zijn voor de losse deuren. Haha, vet moeilijk om dit uit te leggen.
Ik snap wat je bedoelt! Thanks!
Ik heb gebeld want ga zaterdag een bed kopen met de Kruidvat korting en de pyjama korting Ze kunnen dat gewoon in de winkel bestellen en komen het dan (tegen bezorgkosten natuurlijk) thuis brengen!
Haha ik ben zo benieuwd hoe de Ikea er zaterdag uitziet, of er veel mensen in pyjama zijn en hoe streng ze dat beoordelen om korting te geven. Laat je het weten?
Lijkt me echt een helse dag om te moeten werken als medewerker. Hoeveel discussies zullen ze wel niet moeten voeren met mensen die niet wisten dat die actie was en de korting ook willen ook al zijn ze niet in pyjama.