IKEA topic

Ik wil ook gaan gewoon voor de vibes :rofl: maar mijn vriend wil geen gezeik of zijn (pyjama)short wel echt een pyjama is en slaapshirt en ziet 100 beren op de weg. Weet alleen niet of die 20 voucher alleen die dag geldig is. Anders doe alleen ik en pyjama aan. Maar wil ook niet als het stervensdruk is. Overthinking!! Haha

2 likes

Omg ik wil ooook, maar denk dat het afgrijselijk druk gaat zijn

2 likes

Ik moet 3 Billy kasten en een pax kast plus inrichting van 2,5 meter dus ik hoop dat dat alle drukte waard gaat zijn :nerd_face:

1 like

Dus je bedoelt dat je dan én de pyjama korting én de kruidvat korting tegelijk krijgt op je bestelling in de winkel? Wij willen namelijk pax kasten gaan halen dus dat scheelt wel. Want dan rijd ik nog even snel naar de Kruidvat zometeen! :heart_eyes:

4 likes

Hoe druk zou het zijn bij Ikea morgen met al die wilde plannen hier :sweat_smile:

1 like

Ik ben er heeeelemaal klaar voor :joy::ok_hand:

2 likes

Ik ben helemaal vergeten die cadeaukaarten te kopen, stom. Wordt dat nog op dezelfde dag geactiveerd? Lees op internet dat het soms wel lang duurt voor je ze daadwerkelijk kunt gebruiken.
Edit: mocht iemand het antwoord nog zoeken, kan denk ik helaas niet: Wanneer is mijn IKEA cadeaukaart klaar voor gebruik? - IKEA Nederland.

2 likes

Ik sta nú in de winkel om er nog eentje extra te kopen… dus mag hopen dat het werkt :sweat_smile:
Edit: ik hang hem wel terug geen zin in gezeur van m’n vriend :joy:

1 like

Oh dat is ook balen ja! Ik lees op internet dat het blijkbaar ook op de kaart zelf geschreven staat, zag je daar iets over?

2 likes

Heb net achterop de verpakking uitgebreid zitten zoeken (stond in de rij te wachten) en toen kon ik niks vinden. Maar je hebt natuurlijk ook nog de ‘binnenkant’ als je de kaart openmaakt, maar dat zie je uiteraard pas ná dat je hem hebt gekocht

2 likes

Telt het ook als mijn dreumes in pyjama is? Die ziet er wel cute uit in haar pyjamaatje.

En wat stom van die 48 uur. Wilde morgenvroeg die kruitvat kaarten halen, maarja dat is dus nutteloos.

1 like

Willen jullie laten weten hoe het vandaag is/was bij de Ikea? Ben heel benieuwd! Hopelijk hebben jullie mooie aankopen kunnen doen met korting.

4 likes

Ik hoor net van iemand die bij Ikea Delft is dat de rij voor de kassa begint bij de plantenafdeling

Ik twijfelde nog om te gaan, maar denk dat ik maar niet ga. Of pas na het avondeten

3 likes

Oh nou het was in Zwolle wel goed druk maar na een a twee uurtjes was lang niet iedereen meer in pyama dus is het ook gewoon zaterdagdrukte volgensmij. Je moet wel een beetje extra geduld hebben met zo’n actie.

Wij hebben de Pax, Billy en Metod kastjes gescoord :ok_hand: verdeeld over 2 personen zodat het Max 1000 op was en een deel ervan met de cadeaukaarten. De Pax afdeling en de cadeaukaarten waren het meeste gedoe. Blij resultaat!

7 likes

Ik was vanochtend in groningen en daar viel het mee.

Was er om 9:30 en stond als tweede in de rij om naar beneden te gaan waar het magazijn is.

Waren weinig discussies over wat een pyama was of niet. Heb alles gepakt wat ik nodig had, wat gegeten en toen afgerekend met mn kruidvat bonnen en de korting :heart:

Wellicht dat het er bij andere winkels anders aan toe ging maar Groningen was prima :slight_smile:

2 likes

In Amersfoort viel het ook reuze mee. Hier wel een mega domper want het bed was op voorraad toen we wegreden vanochtend en na 20 minuten wachten tot de medewerker beschikbaar was om te bestellen was hij uitverkocht. Zouden wel weer binnenkomen maar IKEA doet blijkbaar niet aan een pre order dus de boodschap was dat ik pech had.
Stond ik dan met €1200 aan cadeaukaarten in mn pyjama. Echt ontzettend balen en was ook wel teleurgesteld in de klantenservice hierin van IKEA.

5 likes

Ik hoor van mijn lieftallige ex-collega’s dat het echt gekkenhuis was in mijn vestiging. Ook dat ze echt streng de instructie hadden gekregen om alleen korting te geven als men een pyjama aan heeft, dat leidde wel tot flinke discussies. Ben blij dat ik er niet meer werk, wat dat betreft :rofl:

1 like

Volgens mij is dat de vestiging waar ik ook was, geen idee of je wil dat ik de plaatsnaam noem. Ik was er vanaf 14u en ik vond het juist prima te doen! Ik had verwacht in een treintje door de winkel te moeten schuifelen, maar vond het eerder gewoon een drukke zaterdagmiddag. Rond die spelletjes was het wel heel druk.
Ik had online m’n pax kast samengesteld, en dat was echt binnen 5 min gepiept!
In totaal 240 korting, dus dat is wel lekker.

Haha inmiddels gelukkig niet zo’n geheim meer, jij bent waarschijnlijk in Duiven geweest. Ik kreeg een spraakbericht van een vriendin (ex-collega) tijdens de lunch dat het echt heel erg druk was, misschien dat het daarna rustiger is geworden! Dat er zeg maar 5 man per personeelslid stond te wachten om geholpen te worden, dat zijn wel kerst taferelen voor IKEA begrippen. Scheelt zeker dat je je PAX kast al voorbereid had, dan hoeven ze alleen maar de ontwerpcode te importeren en de gegevens in te vullen. Fijn dat het gelukt is!

1 like

Oh dat is wel een stuk drukker ja! Ik dacht nog, goed dat we niet rond lunchtijd zijn gegaan met die gratis ontbijtjes. En ja Duiven haha :laughing:

3 likes