Heeft Ikea binnenkort nog een kortingsactie?
Wij willen binnenkort een nieuwe pax bestellen voor de babykamer. Maar ik wacht liever nog een paar weekjes als er een actie is.
Hoe is jullie ervaring met de hoeslakens van Ikea? Ik zoek nieuwe voor ons topper matras en zag dat ze hier goed betaalbaar zijn.
Prima!
Ja gewoon goed
Ik zweer bij Ullvide. Wel was lastig er om heen te krijgen, maar blijft daarna super strak erop zitten.
Eoals hierboven al aangegeven: goed!
Huh je hebt toch gewoon maten? Zowel in matrasdikte als grootte?
@Topaas Goed kijken welke je neemt, je hebt bij Ikea best goed kwalitatief beddengoed, maar ook dekbedovertrekken met polyester, wellicht is dat bij de hoeslakens ook zo.
Bij mij eigenlijk eerder krap? Maar past gewoon precies eigenlijk
Ik heb dit ook! (En ook een Emma matras zonder topper)
Het formaat lijkt ook veranderd. De oude nattjasmin paste perfect en degene die ik dit jaar kocht is te groot. Wat voor clips gebruik je?
Zijn er hier meer mensen met een Eket kast? Wij hebben er nu eentje (niet gemonteerd aan de muur) en je kunt de vakken nog soort van los trekken? Omdat ze alleen aan de achterkant vast zitten. We vragen ons nu af of we t wel goed hebben gedaan.
Ik heb nog een Hovag matras maar die wordt niet gemaakt. Wat is een eventuele goed vervanger hiervoor? Heb de stevige versie met een losse traagschuim topper.
Valevag is de vervanger! Ik had ook een Hovag en heb nu een Valevag en het ligt top
Voor de liefhebber: de POKAL glazen zijn er weer. De normale en roze alleen verkrijgbaar in de winkels, maar de lichtblauwe en licht roodpaars zijn wel te bestellen. Ik heb inmiddels al gesetteld voor andere glazen, maar wie weet heeft iemand er nog iets aan haha
Iemand die bij IKEA werkt en weet of deze snoepjes nog terug komen?
Waren favoriet van mn vriend alleen dus nu nergens meer gespot
Heeft iemand de Lindasen plank? Op de website staat dat de diepte 13cm is, maar ik wil eigenlijk de afmeting tussen de bovendste twee balkjes weten zodat ik weet of mijn voorraadpotten passen. Mocht iemand deze plank hebben, zou je dat dan voor me willen meten?
Zijn IKEA keukens wel eens in de aanbieding?
En… kan je die ook dan bestellen en over 6mnd leveren bijv? Of is het wel direct (of vrijwel direct) afhalen?
Ik weet niet of het hetzelfde was in NL maar in BE was er in de lente een aanbieding, 15% op alle keukens (werkblad op maat was uitgesloten van de actie, maar bv. wel ook op alle toestellen dus wel echt de moeite waard). Pas over 6 maanden laten leveren was toen niet mogelijk. Ik weet niet meer precies hoe lang, maar dat moest wel binnen 1 of 2 maanden denk ik. Alles zit wel goed verpakt dus wij hebben het dan tijdelijk bij iemand in de garage laten staan tot we het konden installeren, maar moet je maar net ergens plaats voor vinden natuurlijk.
Oh ja en je moet dus wel een afspraak nemen voor het bestellen (en vaak is 1 afspraak niet genoeg als je niet de meest basic standaard keuken hebt) en het wordt heel druk bij zo’n actie, dus het kan de moeite zijn om je ontwerp al min of meer klaar te hebben en al eens te bekijken met een medewerker daar, en vervolgens bij zo’n actie snel een laatste afspraak in te plannen om te bestellen.
Vaak is de actie op de apparatuur die je erbij koopt. Dus niet direct op de keuken.
Ik wil een Besta kopen die momenteel niet op voorraad is. Heb nu een melding aangemaakt voor als hij er weer is. Weet iemand hoe lang zoiets kan duren? Dagen, weken?
Hmm we willen juist alleen de kale keuken haha en dan elders een blad en apparatuur
@Gatta ga in het voorjaar eens opletten! Waarschijnlijk pas eind 2025/begin 2026 nodig namelijk