Gaan jullie verhuizen? Je hebt juist zo’n mooie keuken!
Dat verschilt in mijn ervaring heel erg per product. Ik zou even chatten met een medewerker, die kan inzien wanneer het verwacht wordt.
Is er toevallig iemand die weet wanneer het Alex ladeblok in het grijsgroen weer op voorraad komt? Ik had me al ingeschreven voor een e-mail melding, maar dat is inmiddels al weken geleden en ik kan op de site geen verwachtte datum meer zien. Ik dacht dat dit iets van 15 oktober was, maar dat is ook alweer een tijdje terug.
Ik zoek deze nog, maar heb ze in de winkel niet gezien. Mag ik vragen in welk filiaal je deze bent tegen gekomen?
Ik ben in de tussentijd nog niet naar een Ikea geweest, maar zag toen op de site staan dat een paar kleuren enkel in de fysieke winkels verkocht werden!
Ah thanks! Maar lijkt er op dat dit alleen filialen in Belgie zijn en ik woon in Nederland
Oh zie nu inderdaad dat ie België aangeeft haha, sorry!
Deze is bij mij van de week uit elkaar geploft. Er zat niet eens hete thee in. Ik schrok me echt de tandjes.
Edit: Er zat helemaal niks in het glas trouwens.
Had ik laatst ook met een Duralex glas. Explodeerde uit het niets, was al uren niet aangeraakt. Las dat het wellicht wordt veroorzaakt door stapelen waarbij er kleine barstjes in het glas komen. Maar doodeng, hopelijk heb jij (ook) niks eraan over gehouden
Behalve de schrik absoluut niks aan overgehouden gelukkig. Ik was enorm verbaasd in hoeveel kleine stukjes dat glas uiteen was gebarsten. Ik had grotere stukken verwacht.
Ja het duurde hier ook even voor we zagen dat het inderdaad een glas was geweest
Heeft hier iemand toevallig die Kastverlichting voor een pax kast, die automatisch aan gaat wanneer je de deur opent? Ik vraag me af hoeveel dat de kamer verlicht. Stoort het wanneer er nog iemand ligt te slapen in dezelfde ruimte? Of is het juist heel zacht licht?
Ik heb dat, wel 7 jaar geleden gekocht, dus ik weet niet precies of het nog hetzelfde is, maar ik vind het wel storend. De kast staat aan ons voeteneinde en je ligt in de spotlight als de deur open gaat.
Verder vind ik het wel heel mooi en handig, maar als ik nu opnieuw zou moeten kiezen had ik de WiFi-versie gekozen zodat ik kon instellen dat het ‘s nachts/‘s ochtends vroeg uit blijft. Dat vond ik toen te duur.
Je kunt iets leuks winnen bij Ikea nu zag ik even kleine tip:
Ik heb het juist voor 'snachts en 's ochtendsvroeg zodat ik het grote licht niet aan hoef te doen.
Heb wel de action- led versie, maar heel tevreden mee, net genoeg zodat de kleding goed zichbaar is.
Heeft iemand ervaring met deze HÖVOLM kapstok van IKEA?
Ik twijfel of dingen er aan blijven hangen omdat de haakjes recht naar voren staan, maar ze wel een (kleine) verdikking hebben op het einde. Ik wil het gewoon gebruiken als kapstok, voor jassen en tassen dus.
Ik heb deze! Gebruik het wel voor de jassen van m’n kinderen en er hangt een hangmandje aan met sjaal en wantjes. Alles blijft er gewoon op hangen! Maar zijn wel kleine jasjes natuurlijk maar zal niet veel uitmaken denk ik?
Ja die heb ik! Werkt goed hoor! Winterjassen (voor volwassenen), een tasje met handschoenen, paraplu’s, tassen, blijft allemaal hangen
Dikke winterjasjes van mn dochter blijven er wel moeilijker aan hangen. Maar die zijn dus dik en niet zo zwaar. Zouden ze zwaarder zijn, bleven we wel goed hangen denk ik.
IKEA heeft nu zo’n actie dat wanneer je voor 100€ koopt je 20€ tegoed krijgt, soort verkapte 20% korting. Maar ik vind in de actievoorwaarden nergens terug dat dit niet ook op keukens zou gelden? Klopt dat? want deze actie is er toch wel 1-2x per jaar, en zou wel een hoop schelen (aangezien we toch ook nog wel PAX kasten enz willen halen tzt, komt die 20 per 100€ wel op haha)