IKEA topic

Vandaag bij de ikea een leuke Besta in elkaar gezet. Blijken de ladefrontjes en ladeframes niet op voorraad en ze zijn niet beschikbaar ook voor levering. De medewerker in de winkel kon niet aangeven wanneer ze wel op voorraad weer kwamen, stond niet in het systeem.

Zou het dan uit het assortiment gaan? Gaat om de
Hjortviken Bruin, ladefrontjes en de besta ladeframes in de eikeneffect kleur. Zou wel jammer zijn als je dan eindelijk denkt dit gaat het worden.

1 like

IKEA kan je daar toch het beste antwoord op geven? Want ik denk nu dat er 50/50 procent kans is op dat het uit het assortiment gaat.
Is er niet een online contact iets bij IKEA waar je het aan kan vragen.

1 like

Ja dacht ik misschien heeft iemand in de wandelgangen wat gehoord. Maar online navragen is ook wel een goeie.

2 likes

Weet iemand hoe het zit met een vrachtwagenlevering? Morgen wordt mijn nieuwe bed geleverd maar er is nog steeds geen tijdslot gecommuniceerd. Ja, ergens tussen 8.00-20.00, maar ik neem aan dat ze een iets specifieker tijdslot doorgeven.
Met IKEA zelf is momenteel geen contact te krijgen :unamused:

Ze stuurden mij een dag eerder een linkje waarmee ik de bestelling kon volgen en op de dag zelf krijg je een sms/belletje half uur voordat ze er zijn (werd met PostNL Extra@Home bezorgd)

5 likes

Ah oké! Thanks voor je snelle reactie!! En bij dit linkje zat wel een iets specifiekere tijd, dus bijvoorbeeld ‘s ochtends of eind middag?

1 like

Ja! Dan wordt het specifieker, zoals bij andere verzendpartijen. En ook goed specifiek.

2 likes

Ik kreeg helaas wel pas op de ochtend zelf een betere tijdsindicatie. Maar de dag ervoor gaven ze 8.00-18.00 aan. Aangezien ik die dag thuis was, was het niet heel erg. Maar kan me wel voorstellen dat je het gewoon gerichter wil weten! Helemaal als ze tot 20.00 kunnen komen.

2 likes

Voor iedereen die net als ik niet goed gepland heeft en een PAX heeft gekocht zonder deuren - maar later wel deuren wil - maar wel lades helemaal onderin wil hebben: je kunt de onderste scharnieren vervangen voor deze van de Hornbach waardoor de lade wel uitgetrokken kan worden. Zonder deze scharnieren moesten we een draadmandje doen i.p.v. een lade of de onderste lade pas vanaf gat 7 erin zetten, maar dat vind ik zonde van de ruimte.
Edit: dit geldt niet voor schuifdeuren, dan kunnen de lades wel onderin want dan zit er geen scharnier in de weg

7 likes

Heeft iemand enig idee of Ikea ook wel eens een actie heeft met gratis verzenden? (Voor grote meubels dan wel)

1 like

Volgens mij niet.

4 likes

Ik dacht vorige week haha

2 likes

Ja, maar geen idee wanneer precies. Tot vorige week was het gratis pakketjes, maar voor grote bestellingen ook wel eens.

Ik hoop dat ze die restaurant actie snel weer hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

https://www.ad.nl/amersfoort/altijd-al-een-nachtje-willen-slapen-in-de-ikea-volgende-maand-kan-het~a8f8b292/

Hoe leuk is dat!! Lijkt mij persoonlijk echt geweldig

Black Friday

1 like

Nadat ik 1 keer een muis in een bed van ikea zag lopen toen we kussen gingen uittesten is dit voor mij echt m’n grootste nachtmerrie :smiling_face_with_tear:

4 likes

Iemand tips voor een doucherekje dat goed blijft plakken aan de badkamer tegels?

2 likes

In ieder geval niet die van de action. Die is bij mij al een miljoen keer naar beneden gevallen. Het maakt geen verschil of de tegels nat of droog zijn, of ik het rekje eerst een nacht laat hangen zonder spullen erin. Hij komt altijd weer naar beneden.

2 likes

Die van ikea, de Tisken lijn.

5 likes