IKEA topic

Ik heb nu Ikea pax kasten met schuifdeuren, deze zijn te hoog voor in mijn nieuwe huis, maar wil daar ook wel een pax kast. Dit zal dan 1 met openslaande deuren worden ipv schuifdeuren.

In mijn huidige kast heb ik van die mooie lades met glas aan de voorkant, ik hoop dat ik deze kan gebruiken in de nieuwe kast. Zou dat kunnen met dezelfde breedte maar met gewone deuren ipv schuifdeuren?

1 like

Kun je dit niet proberen in de pax planner van ikea? Daar geeft die volgens mij precies aan welke opties wel en niet in elkaar passen

1 like

Ja kan, alleen de onderste la kan niet zo’n la zijn.

6 likes

Oh slim!

@JustinBieber

Inderdaad, in de planner geeft hij onderin alleen de optie van een draadmand en daarboven de lades die ik heb :confetti_ball:

4 likes

Ikea scharnier vervangen door hettich scharnier.

7 likes

Is er hier een Ikea insider die enig idee heeft wanneer deze ladekast (weer?) op voorraad komt? Is er alleen in Heerlen en bezorgen is niet beschikbaar. https://www.ikea.com/nl/nl/p/radmanso-ladekast-met-6-lades-bruin-walnootpatroon-90593605/

2 likes

Heb je jouw dichtsbijzijnde filiaal al ingevuld? In Groningen wordt ie bijvoorbeeld tussen 9-16 juli verwacht. En je kunt ook chatten met een medewerker, die kunnen voor je in het systeem kijken.

2 likes

Ja al gedaan, maar die informatie staat niet bij de filialen bij mij in de buurt.

3 likes

Ik heb laatst gebeld vanwege onduidelijkheden over de voorraad van een ander product. Aan de telefoon vertelden ze dat het product uit het schap ging vanwege een productfoutje/upgrade. Maar al maandag vernieuwd weer in de winkel ligt. Ze helpen echt fijn en kunnen meer info geven dan op de website zichtbaar is.

2 likes

Staan alle (slaap)banken die op voorraad zijn ook in de showroom?

1 like

Ik wil deze week een topper kopen voor op een luchtbed. Iemand ervaring met een goede van de Ikea?

Ik vind de hotdogs echt vies geworden

1 like

En er zit geen kool meer op de vegan hotdogs zoals vroeger :frowning_face:

Je hebt de veggie hotdog (die vind ik ook echt niet lekker) maar ook de plantdog en die vind ik wel echt heel lekker!

7 likes

Is er iemand die naar de Duitse IKEA gaat?

1 like

Ik zocht deze gisteren bij IKEA Utrecht, maar ze hebben hem niet meer bij de foodcourt, wel in de shop

https://www.ikea.com/nl/nl/p/gullsudare-hanglampenkap-wit-handgemaakt-80583616/

Gaat deze soms uit het assortiment? Is in Belgiƫ ook al tijden niet te verkrijgen, behalve in Luik .

4 likes

Weet iemand hier heel toevallig of de Gustaf Westman collectie morgen ook bij Ikea in Nederland (liefst Duiven hihi) te verkrijgen is? Had al gebeld net (volgens mij algemene IKEA NL nummer) maar de vrouw aan de lijn was super lief maar wist niet dat dit er überhaupt kwam haha.

3 likes

nee want morgen maken ze de items bekend, maar de verkoop is pas vanaf 1 oktober.

2 likes

Dat verschilt per land toch? Of werk je bij IKEA Nederland? Volgens mij is ā€˜t vanaf morgen al in diverse landen te koop maar geen idee wanneer in Nederland

@Roderik ik wil alles!!

4 likes