Je krijgt een bon van 20 euro als je 100 euro of meer uitgeeft, niet een bon van 20 euro voor elke 100 die je uitgeeft.
Je mag maar 1 bon per keer gebruiken helaas
Ja ik denk te simpel zeker als ik 20x 100⬠uitgeef ⦠en daarna mag je ze zeker niet combineren dus, zoals @Doperwtje zegt dus⦠jammerrrr
Je krijgt per family lid maar 1x een bon, dus niet bij elke ā¬100 helaas
Weet iemand wanneer de Kallax 5 vaks weer leverbaar is? Elke keer verschuift de datum
weet iemand of het nachtkastje GRĆ FJĆLLET weer leverbaar is? Overal uitverkocht :ā)
Heb je de klantenservice al gevraagd?
Het is een nieuw product (per 1 januari) dus ik denk dat hij nog niet geleverd en dus vertraagd is!
Heeft iemand hier de fridans verduisterende rolgordijnen? Als ik bij ikea kijk zijn de reviews heel wisselend. De een vindt dat systeem met die stok geweldig, de ander heeft op de eerste dag al spijt. Iemand hier ervaring? En ook met hoe zwaar op en afrollen is?
En betekent die nieuwe collectie dat de ikea vestigingen deze week beetje opgebroken zijn? Ikea is voor mij een uitje maar geen zin in een bende en ruimtes waar we nog niet mogen komen etc
Ik heb het rolgordijn, niet zelf voor gekozen want het hing al in huis, maar ik vind het stoksysteem juist geweldig. Gaat heel snel en licht. Veel sneller dan een ketting. En andere rolgordijnen in huis hebben zoān systeem dat je aan het rolgordijn zelf moet trekken of duwen om hem te bewegen, dat is echt vreselijk irritant. Ik zou overal wel die stok willen.
En kun je 'm halverwege laten hangen? Ik las tussen de reviews dat veel mensen zeggen of helemaal omhoog of helemaal omlaagā¦
Je reactie geeft me moed! Haha
Ja hoor gewoon prima.
Ik heb er ook geen problemen mee! Vind het een fijn systeem
Als ik het gordijn volledig open doe , zakt ie standaard weer een stukje naar beneden . Dat vind ik irritant
Ik heb de eerste keer het direct gesloopt met die stang en terug gestuurd.
Kan je bij IKEA ergens kijken of iets überhaupt nog terug in voorraad komt? Ik wil heel graag deze stekkerdozen maar al maanden op de website niet beschikbaar

Huh bij mij staat deze er gewoon
het gaat niet om de lamp, misschien dacht je dat, maar bij mij staat er niet beschikbaar voor bezorgen, en nergens groene bolletjes voor ophalen/beschikbaar in de winkel.
Wisselend enthousiast dus ook hier over de rolgordijnen
Nog een vraag: is retourneren als family member nog onbeperkt. Ik vond nog dingen in gesloten verpakking die ik terug kan brengen maar is uit 2018. Ik dacht me te herinneren dat dat onbeperkt is. Als ik daarop google vind je dat ook, maar in de ikea app staat 365 dagenā¦
Onbeperkt als IKEA family lid, staat hier
āRuilen en retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop? Vanaf het moment dat je het product in bezit hebt, heb je 365 dagen om je product terug te brengen of te ruilen. Als je IKEA Family lid bent, mag je zelfs onbeperkt terugbrengen of ruilen.ā