Is er iemand die de ivar als kledingkast gebruikt? Is dat een fijne kast die een beetje lang meegaat?
Ik Had de malm ladenkast en die is toch sneller gammel geworden dan ik hoopte.
Is er iemand die de ivar als kledingkast gebruikt? Is dat een fijne kast die een beetje lang meegaat?
Ik Had de malm ladenkast en die is toch sneller gammel geworden dan ik hoopte.
Ik heb een IVAR kledingkast zelf samengesteld en daar zitten wel wat haken en ogen aan. Het is toch best lastig om zelf een logische kast te bedenken, blijkt. Maar hij is wel stevig! Zitten twee verstevigingskruizen achterop en zie m absoluut niet omvallen. Heb wel de diepere variant en met een aantal lades.
Heb je dan iets van bakken erin voor sokken etc?
Ik denk er ook al een tijdje over omdat ik in ontoerekeningsvatbare staat na mijn bevalling een graflelijke Pax heb gekocht en ik dat ding eigenlijk op marktplaats wil knallen. We hadden ervoor steigerbuizen hangen en losse ladekasten en het was te rommelig. Ik heb al een Ivar in ons ‘kantoor’ en die vind ik veel leuker. Maar met mijn chaos anti-opruim brein is een open kast riskant dus ik zou wel lades of bakken moeten hebben om dingen in weg te proppen.
Heeft iemand de Eket kastjes? Ik wil graag een soort dressoir maken van meerdere Ekets naast elkaar, maar de reviews zijn vrij slecht Iemand hier ervaring mee?
Ja ik heb dat ook gedaan (1 laag en op de grond). Het in elkaar zetten vond ik wat lastig. Verder prima.
Ik heb 2 van deze kastjes met lades in de hoek van de kamer als “rommellades”, en ik vind ze daarvoor wel prima. Was ook prima in elkaar te zetten, gewoon de handleiding volgen. Het is wel goedkoop materiaal, en ook niet helemaal netjes recht allemaal. Dat vind ik prima omdat het in een hoek van de kamer weggestopt is, maar voor een (prominent) dressoir zou ik zelf iets anders kiezen.
Ik kreeg ‘m niet in elkaar en door mijn ongeduld is ‘ie beschadigd. Daar irriteerde ik me daarna echt mateloos aan.
Wij hebben er een kast van gemaakt in de woonkamer. Als je doorhebt hoe je het in elkaar zet valt het reuze mee. Het is alleen een beetje wennen aan dat je de zijkanten haaks op elkaar schuift.
We zijn er blij mee! Zeker voor de prijs.
Wij hebben er een hele kast mee gebouwd en door de jaren verder uitgebouwd. Heel blij mee.
Hmmm ook hier wisselende ervaringen dus. Maar bedankt! Ik ga er nog eens over nadenken.
Wij hebben dit toevalligdit weekend gedaan! Meerdere open en gesloten naast elkaar gehangen in onze slaapkamer. Bij ons helemaal prima gegaan en ziet er heel leuk uit vind ik!
Ik zie dit toevallig net op insta voorbij komen:
Nou ja haar laatste filmpje, geen idee waarom ik het niet kan linken:
Heeft iemand ervaring met Het Tarva (of Neiden) bed? Dat goedkoopste Grenen bed. En heb je daar een andere lattenbodem in dan die goedkoopste Luroy? Ik heb zelf de Leirsund lattenbodem gekocht, want de Ikea medewerker vertelde mij dat dat zou passen, alleen zie ik nu op de website dat de bodem te hoog is en gaat uitsteken. Merk je dat veel?
Ik heb het Tarva bed nog niet aangeschaft, dus ik weet niet wat nu wijsheid is.
Tarva bed wel en bevalt prima, andere lattenbodem heb ik niet (vind die simpele dus ook prima…) dus daar kan ik niets over zeggen.
Mij lijkt het storend als deze zwarte dingen uitsteken boven het bed en de onderkant van je matras dus niet in het bedframe valt.
Ik heb de tarva met een ‘hoge’ latetenbodem (alleen niet van ikea, maar lijkt er precies op) en die steekt er idd bovenuit. En mijn matras ligt dus niet tussen het hout van het bed.
Matras valt er niet uit trouwens maar mooi is anders.
Heeft iemand het Schersmin dekbedovertrek? Ik lees online wat recensies dat hij best erg pluist, maar hij voelde in de winkel wel heerlijk aan, Als iemand tips heeft voor vergelijkbare overtrekken dan houd ik me ook aanbevolen, want die textuur is echt top. Schersmin is nu nergens meer te krijgen (terwijl het een nieuw product is?), dus mogelijk moet ik alsnog op zoek naar alternatieven.
Ik had altijd het wafeldekbedovertrek van de Hema, maar die is uit het assortiment
Zijn er ervaringen met het IKEA badmeubel (ÄNGSJÖN). Volgens de badkamer zaak is het natuurlijk vreselijke kwaliteit. En moet je het na 5-6jr vervangen. Maar dat van hun is 3x zo duur en willen ze graag verkopen dus hoe betrouwbaar is dat haha
Het is een redelijk nieuwe serie dus niemand kan je vertellen hoe het eruit ziet na 5-6 jaar.
Er zit wel 10 jaar garantie op, maar dat zal natuurlijk niet zijn voor schade die je zelf aanbrengt. Al ken ik ook geen badmeubel waarbij dat wel is.
Ik heb deze besteld https://applink.ikea.com/aa5k6N6q3L. Hij komt zaterdag binnen. Ik kan je na het ophangen wel een update sturen.
Ik weet niet hoe snel je van plan om je badkamer te veranderen. Wellicht dat je na 5/6 juist iets anders wil qua kasten en dergelijke.