Thanks! Zo lang wachten nog ![]()
Oh jammer! Hij postte zelf ‘My IKEA collab is out tomorrow’ dus daarom dacht ik dat die morgen uitkwam haha. Dankjewel in ieder geval!
Ik heb met een eerdere speciale collectie gezien dat producten eerder in de winkel lagen door in de Ikea app handmatig het artikelnummer in te voeren. Je doet dan alsof je aan het zelf scannen bent in de winkel waar je graag naartoe wil en dan voer je daar het artikelnummer in. Als morgen die artikelnummers bekend zijn, misschien kun vanaf dan alvast proberen?
Wow wat slim! Ga het in de gaten houden en eens proberen!
Dit gaat zó populair zijn. Ik verwacht echt niets te kunnen kopen.
Denk je dat echt? Nouja, smaken verschillen.
Het lijken me echt van die producten die over een paar jaar massaal weer weggedaan worden als mensen gaan opruimen en toch niet zoveel aan een gehaktballenbord blijken te hebben. Wel zonde.
Schat mensen stonden in Amsterdam drie uur in de rij voor een koffiekopje, dit is echt zo weg hoor.
En die collabs worden dan later juist alleen maar populairder/meer waard
Vind dat wel bizar soms. Tuurlijk zijn er genoeg mensen die het echt mooi vinden, maar ik denk ook dat er wel veel mensen zijn die het alleen maar kopen om een populair design item te hebben.
Ik zag net trouwens de vaas en die vind ik wel origineel! Hoef hem zelf niet maar zou dat bij iemand anders in huis wel leuk vinden.
Maar dat bord bijvoorbeeld doet me denken aan een voerbak voor een hond haha, dat kan ik nu niet meer niet zien.
Dacht dat je sarcastisch was, maar dit is echt heel populair. En ook nog veel van die opkopers die het echt voor 3 x duurder verkopen.
Ja dat heb je altijd bij zulke collecties, echt jammer is dat. Maar ik zit denk ik gewoon in andere kringen waarbij dit niet populair is haha, en het is ook gewoon niet zo mijn smaak. Las ook dat het erg populair is bij gen Z, en heb niet zoveel mensen van die generatie in mijn directe omgeving.
Er is altijd een gedeelte heel exclusief, maar ben ook wel benieuwd wat er in de vaste collectie komt als dat zo is.
Dat is helaas lang niet altijd zo met gelimiteerde collecties/collabs. Met de collectie van Sabrina Marcelis zijn er idd een aantal producten in de vaste collectie opgenomen, maar niet alles. Bij die laatst van Raw Color bijvoorbeeld niet.
Ik heb er echt een hekel aan dat je dan veel mensen hebt die het dan kopen en dan meteen voor (veel) meer geld op mp zetten. Zo gaat de lol er wel af en ook eigenlijk het hele idee van zo’n collectie voorbij.
Ik vind het wel een saaie collectie. Het leuke van Westman zijn juist die bulky items, en dit is precies andersom, zoals dat gehaktballenbord allemaal dun. Op de lamp en kandelaars na. Ik weet niet, ik had er meer van verwacht, jammer!
Zag dat IKEA net een reel op Instagram heeft gepost
Edit: en ook in hun stories kan je de artikelen zien
Ze hebben ‘t offline gehaald ![]()
Ja! Ik zocht ook.
Hij is nu wel open, ook in Haarlem (daar zijn nog veel plekken over, Utrecht kan ik niet meer zien want heb ik al geregistreerd)
Ahhh ik zie het inderdaad, ik heb nu Utrecht maar had liever m’n eigen IKEA
hopelijk komen er nog plekken vrij (ben nr 8 op de wachtlijst)