IKEA topic

Woaaah thanks @Oprah voor het noemen van t PLATSA systeem. Wij hebben schuine daken en de kast voor de baby hebben we zelf gemaakt, maar ze heeft teveel kleren en er zitten geen deurtjes voor dus ik vind het mega lelijk nu. Ik denk dat we dit gaan kopen met roedes en lades. (gevalletje; shut up and take my money)

2 likes

Omg ja de knoflookpers :heart_eyes:
En de platte spatel vind ik zelf ook super fijn

5 likes

@Oprah

Mijn ouders hebben de ikea kinderstoel (Antilop), maar het kliksysteem bij een van de poten is kapot (eruit gevallen). Zijn die systemen/ poten los te krijgen? Eventueel bij de klantenservice?

Edit: nevermind, heb het al gevonden :redface:

Oké thanks!

Waar gebruik je deze voor?

Ja, dat is echt de beste ooit!

Wel de goedkope, ze hebben ook nog een duurdere variant, maar die van 3 euro is echt perfect!

Deze dus:

image

12 likes

Die spatel? Gewoon koken :grimacing: omdat ie zo plat en stevig is kom je wel makkelijk onder alles in de pan

@Oprah Vraag! Weet je waar ik nog een powerbank kan krijgen?

Weet iemand wanner ze de voedselbedekkers (Overmatt) in Ikea NL krijgen?


3 likes

Ai, thanks!

Waarom zijn die stomme theedozen er nog steeds niet :cry:

image (

6 likes

ja he! Ik zit er al weken op te azen, heb er zelfs al een plekje voor gemaakt :’)

1 like

:scream: nooooooooooo :cry:

1 like

Shit ik hoopte wel dat hij een eitje kon bakken :frowning:

30 likes

Meul is zeker de leukste van de bingo.

2 likes

Ik zoek al een tijdje de SAXBORGA opbergdoos met spiegeldeksel (echt superleuk) om te gebruiken voor make-up/sieraden, vandaag ook nog gekeken in Utrecht maar hij is er steeds maar niet :weary:

Ik vind het zo leuk dat @Oprah echt alles weet en ons wil helpen! :heart:

22 likes

Ohhh super dank! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wij zijn ook aan het denken over de Besta als tv-meubel, maar dan wel met zo’n mooie plank er op zoals bij jou. Tips waar je die hebt gehaald? (zonder dat die heel veel €€ kost? :grimacing:)

Uhm geen goedkope tips hier helaas mijn plank was 150 euro, voor een 3 deurs kastje eigenlijk. Heb er een stuk afgezaagd die ik nog voor 1 los blok ga gebruiken. Denk dat je bij de bouwmarkt wel goedkopere opties hebt maar ik wilde persee het zelfde blad als de eettafel dus daardoor is die zo duur. Komt van de korting knaller uit den bosch ( niet de winkel maar de loods mag je alleen op afspraak heen moet je ff met hun contact opnemen)

1 like