Die spatel? Gewoon koken omdat ie zo plat en stevig is kom je wel makkelijk onder alles in de pan
Ai, thanks!
Waarom zijn die stomme theedozen er nog steeds niet
(
ja he! Ik zit er al weken op te azen, heb er zelfs al een plekje voor gemaakt :’)
nooooooooooo
Meul is zeker de leukste van de bingo.
Ik zoek al een tijdje de SAXBORGA opbergdoos met spiegeldeksel (echt superleuk) om te gebruiken voor make-up/sieraden, vandaag ook nog gekeken in Utrecht maar hij is er steeds maar niet
Ohhh super dank!
Wij zijn ook aan het denken over de Besta als tv-meubel, maar dan wel met zo’n mooie plank er op zoals bij jou. Tips waar je die hebt gehaald? (zonder dat die heel veel €€ kost? )
Uhm geen goedkope tips hier helaas mijn plank was 150 euro, voor een 3 deurs kastje eigenlijk. Heb er een stuk afgezaagd die ik nog voor 1 los blok ga gebruiken. Denk dat je bij de bouwmarkt wel goedkopere opties hebt maar ik wilde persee het zelfde blad als de eettafel dus daardoor is die zo duur. Komt van de korting knaller uit den bosch ( niet de winkel maar de loods mag je alleen op afspraak heen moet je ff met hun contact opnemen)
Oh goeie tip, thanks!
Weet iemand wanneer de keukens meestal in de aanbieding zijn? Ik moet binnenkort onze keuken bestellen, maar je zal altijd zien dat dan net 1 dag later de boel in de aanbieding is…
En hetzelfde voor PAX-kasten, daar zou een beetje korting ook wel welkom zijn
Kun je een brimnes klerenkast ook aanpassen met extra legplanken of zijn die er niet?
Weet er iemand of je ook een ophangsysteem krijgt wanneer je een besta tvmeubel zelf ontwerpt? Ik zag op de website namelijk dat er bij de besta tvmeubels altijd een systeem bij werd geleverd om hem op te hangen, maar ik had die van ons zelf op de pc daar “ontworpen” en daar zat geen systeem bij zag ik thuis
Weet iemand of er ook een systeem verkrijgbaar is waar je een wasmachine in kunt bergen? Wij hebben onze waskamer nodig voor iets anders en wilken tegen de wand graag een kastensysteem waar alles achter kan. Klinkt misschien wat vaag?