IKEA topic

Ik word echt niet goed van de Ikea site. Ik probeer al de hele week pax kasten te bestellen, maar of de artikelen gaan niet naar m’n winkelmand, of ze zijn weer uit voorraad, of het bezorgen kan opeens niet meer.
Is heel NL al de hele week aan het bestellen ofzo!

Hier al een week bezig met de IVAR maar ook onmogelijk…

Welke bedden zijn aan- of afraders? Ik vind de SONGESAND er bijvoorbeeld mooi uitzien, maar mijn vriend had eerst een MALM bed dat best wel kraakte (kan ook aan onze montageskills gelegen hebben), dus ik ben een beetje huiverig voor dat type bed :thinking:

Ik heb een NESTTUN en ben heel tevreden! Ik vond de houten lattenbodem soms wel een beetje kraken op dat metaal, maar dat heb ik opgelost door van die cheapy gele doekjes kapot te knippen en eronder te leggen.

2 likes

Oh hey die heb ik ook! Ga die tip met de doekjes ook maar eens proberen haha, vind dat metalen geluid echt vervelend

Ja werkt echt top!

1 like

Hahaha zo heeft mijn man (toen nog vriend) er bij mij in mn appartementje rubber matjes van zn werk tussen gelegd ook kapot geknipt😂 werkte wel idd!

1 like

FINALLY is m’n Ikea shit op voorraad :sweat_smile:
De man gaat het vanavond ophalen :smirk:

1 like

Iemand met verstand van pax kasten die even mee wil kijken? :crazy_face: Als ik dit zo bestel, komen alle benodigdheden er dan gewoon bij? Schroeven etc. De klantenservice is overbelast :thumbsup:

Ik heb in de winkel enkel pakketten (analoog aan jouw keuzes) gehaald, geen extra onderdelen zoals schroefjes. (Waarmee ik dus bedoel dat het er al bij zit)

1 like

Weet iemand of je een geopende verpakking van een product kunt retourneren? Dacht dat ik het juiste product had besteld maar bleek toch niet het geval.

Ik heb zoiets wel eens teruggebracht ja!

Wij hebben de dunvik! Echt een prima bed :ok_hand:t2:

Top! Thanks :clap:t2:

1 like

Ik wil graag een nieuwe bank kopen. Iemand enig idee of er korting aan zit te komen?

Ik wil de tafel mariedamm kopen maar zoek hier passende stoelen bij. Iemand die mee wil denken? :slight_smile:

Persoonlijk vind ik de Ikea eettafelstoelen niet zo mooi en vrij duur. Ga eens neuzen bij de Kwantum of Leen Bakker. Deze van Ikea vind ik best leuk, maar echt duur…:

https://www.ikea.com/nl/nl/cat/vimle-serie-37814/

Heeft iemand een hoekbank uit deze serie? Is het wat?

Ik wil een makeup tafeltje hebben. Twijfel tussen de Malm en Alex. Iemand gebruikservaring?

Ah yes haha. Kan de lade wel verder open dan dit of niet haha? Ik ga dit weekend wel kijken, maar ben gewoon nieuwsgierig haha.