IKEA topic

Ja die houd ik nu in de gaten… ik hoop stiekem dat Ikea zelf nog mt een alternatief komt voor begin november…
Iedereen is online vrij lyrisch over het product namelijk :thinking:

Afgelopen jaar was in oktober de inrichting in de aanbieding. Scheelde bij mij meer dan €200

2 likes

@Suus en maak dan een afspraak als je advies wilt, het is dan op die afdeling kneiter druk.

1 like

Dit jaar komt die aanbieding niet ivm voorraadproblemen door Corona helaas.

1 like

wees blij als je kast compleet is. Ik moest zelf nog 3 keer terug omdat niet alles meer op voorraad was. Dit nadat ik telefonisch contact had met het distributiecentrum en het via hen bestelde…

Ja, het is echt ellende helaas :frowning:
Zo veel artikelen hebben voorraadproblemen door Corona, en vooral met hele PAX kasten is dat super kut.
En soms kan je het inderdaad wel bestellen maar blijken er later toch méga problemen te zijn met voorraad.

1 like

Ik zag deze nieuwe deuren voor de Ivar kast.

Kunnen deze ook op de dichte variant van de Ivar kast? Zoals ik het op de site bekijk alleen op de stellingkasten maar wil graag een dichte zijkant.

Deze kast dus;

Kan je de maten niet vergelijken? Als ik snel kijk hebben de Ivar kast en het bovenste gedeelte van de stellingkast dezelfde hoogte, namelijk 83 cm. Maar controleer het even want ik heb echt heel vluchtig gekeken.

1 like

Ja de maten lijken hetzelfde, maar volgens mij vriend leek het ander systeem op de foto.
Dan toch maar voor de zekerheid bij de winkel langs gaan.

1 like

De deuren op de foto zijn wat groter dan de kast, dus gaat niet passen denk ik.
je kan ze wel zelf maken, met deze tutorial :grin:

1 like

Als ik de beschrijving lees, zie ik:
Je kan IVAR bamboedeuren alleen direct op IVAR steunenpalen monteren en niet aan IVAR kasten ophangen.

En als je dan de montagehandleiding bekijkt, zie je dat de scharnieren op een bepaalde manier via 't gezet moeten worden.

Het lijkt als je zelf handige Harry bent of iemand kent die dat is, dat je met eigen scharnieren dat wel voor elkaar krijgt. De afmetingen lijken me wel goed. Ik zou voor de zekerheid wel even kijken en opmeten in de winkel.

Oh die zijn echt leuk!

1 like

Ah dankjewel! Dat heb ik niet kunnen vinden op de site. Mijn vader is wel handig dus dat zou moeten lukken. Ik ga meten in de Ikea.

Ik dacht mij te herinneren dat er een aanrader was omtrent boxspring en Ikea? Ik kan het niet meer zo snel vinden. Iemand enig idee welk bed ik bedoel?

1 like

jongens vanaf 1 september is het restaurant weer open.
alleen niet in amsterdam.
dat wordt ballen vreten

3 likes

Ik was vorig weekend in Utrecht en daar was het al open! Misschien als test?

In Zwolle was het restaurant ook al open!

Oh top zeg! Ik moet er volgende week even heen maar dan stop ik dus ook even voor een gebakje :new_moon_with_face:

Neeee waarom niet in amsterdam. Huilen.

@Oprah Ik likete net een oude post aan jou, maar ben je weer terug op je oude post?!