IKEA topic

Nou ja zeg! Een wandelend catalogus laten ze lopen :roll_eyes:

1 like

Heeft iemand de vacuumzakken van de Ikea en zijn ze goed?

Ik heb twee grote! Ik heb echt nul ervaring met dit soort zakken, maar ik ben tevreden tot nu toe. Maar heb dus geen vergelijkingsmateriaal.

Ik ben dus dol op Ikea en hou van m’n pax kast, maar ik aas nu al weken op een kledingroede en al die tijd niet op voorraad. Snap dat ze leveringsproblemen hebben, maar ik erger me nu toch wel aan Ikea, haha. Helemaal omdat ik ze niet kan bestellen

Past een andere roede er niet op? Ik ga over een week naar ikea ehv, kan wel voor je kijken haha

Hij is volgens de app nergens op voorraad helaas, wel lief dat je het aanbiedt!

Ik heb de ondiepe variant, dus pas ook maar 1 soort roede in. Ik heb een alert aan staan en zodra die binnen is, zit ik in de auto

1 like

Wat is het artikelnummer en voor welke winkel wil
je de voorraad weten? Ik kan intern wel even in het systeem kijken wat de verwachtte voorraad komende weken is , als je daar belang bij hebt :relieved:

Gaat om deze en dan vestiging Delft. Als je zou willen kijken heel graag! Thanks!

marktplaats? valt me op dat mensen heel vaak losse onderdelen erop zetten!

Tuurlijk! Voorlopig verwachten we geen voorraad, kan het tot week 42 inzien. (Dit is verwachtte voorraad dus kan ook nog veranderen).

Heb alle IKEA’s even bekeken, er zijn een paar (Amsterdam, Barendrecht , Heerlen en Zwolle) die in week 41 ‘al’ voorraad verwachten maar het is allemaal onzeker.

Komt helaas door de voorraadproblemen door Corona :frowning: super vervelend wel!

Ooh dat duurt nog wel even, dat wordt nog even uit tassen leven, haha. Thanks voor het kijken iig!

1 like

Oh ben ook met de Pax ah knutselen en wil binnenkort bestellen. Dit verschil kende ik niet. Hoe weet je dat het om een diepe of ondiepe variant gaat?

Je hebt twee dieptes. 58cm en 35cm.
Je hebt ook twee verschillende hoogtes, 201cm en 236cm en dan nog 3 verschillende breedtes, 50, 75 en 100cm

1 like

Ah helder! Ja ik ga voor de diepe, kwartje is gevallen

Over pax kasten

Ik hoop nog altijd dat de wasmanden van de pax terugkomen :joy::see_no_evil:

1 like

Weet iemand of en wanneer de Bestå terug komt?

Deze dus

Pff eindelijk de Platsa kast ontworpen die we willen… Kan je de deuren niet online bestellen en zijn de kasten zelf niet op voorraad. :expressionless:

Met deze tweede quarantaine-golf heb ik de knoop doorgehakt om een tweede bureau voor bij ons thuis kopen, en nu is mijn oog gevallen op het Alex bureau van Ikea. Alleen deze is overal uitverkocht.

Misschien helemaal niet gek, want de vraag naar bureau’s is natuurlijk gestegen. Maar weten jullie of de bureau’s bij Ikea al tijden uitverkocht zijn? Wordt de voorraad nog wel eens aangevuld? Aka: kan ik de gok wagen en wachten tot dit bureau weer op voorraad komt? Of beter een ander bureau kopen?

2 likes

Ik merk dat er erg veel uitverkocht zijn. Soms staat er nog een datum bij met wanneer men verwacht dat ze er weer zijn. Maar niet overal.

1 like

Heb even voor je gekeken. Naast voorraadproblemen ivm Corona zijn ook de thuiswerk artikelen nog steeds super populair.

Dit bureau is inderdaad in geen enkele winkel, en wordt voorlopig (kan tot week 45 de verwachte voorraad inzien) ook nergens verwacht. Hij gaat per 1 april 2021 uit de collectie, maar aangezien dat nog ver weg is verwacht ik wel dat hij nog wel aangevuld gaat worden maar nu dus nog niet duidelijk wanneer dan precies. En er is ook een kansje dat hij dan misschien nooit meer aangevuld gaat worden, aangezien hij volgend jaar uit het assortiment gaat.

5 likes