IKEA topic

Het komt door jouw stories dat ik ineens denk dat ik dit nodig heb in mijn leven. :joy:

Ik maak me nu al een jaar lang op de grond voor mijn Pax kast op, en alles is een verbetering haha.

Weet iemand of er binnenkort een METOD actie is? Of van de keukenapparatuur?

Ja ik! Vind hem prima, maar ga er ook gewoon netjes mee om. Heb hem nu 2 jaar en hij ziet er nog niet uitgezakt uit oid

1 like

Thanks!

1 like

Ik vind ‘m heel fijn!

1 like

Heeft iemand enig idee of er al terug promo’s zijn in Ikea? Op de website zie ik er niet veel van, enkel 15% korting op de zonnepanelen met family kaart en sale. Ik moet heel wat pax kasten kopen dus als er binnenkort misschien een promo is wacht ik nog even af.

Wij moeten ook pax hebben haha! Zat ook al te kijken :sweat_smile:

Maar ik las ook op internet dat je bij IKEA geen korting krijgt maar het korting bedrag op een tegoedkaart…? Vind dat best wel kut tbh…
Klopt dat?

Vorig jaar onze Pax gekocht in kortingsweken, ging gewoon van het totaal bedrag af en geen tegoedbonnen oid.

Die actie was trouwens in oktober, mocht die elk jaar in dezelfde periode zijn.

2 likes

Haha ik ging het opzoeken waar ik het gelezen had, maar was in 2015, op de Facebook van Ikea :see_no_evil:…waren ook best wat pissige mensen dus goed dat ze het aangepast hebben :smirk:!
Vast niet de Ikea hier in de buurt amersfoort

1 like

Wat voor functie had je / ga je op solliciteren?

Ikea is echt mijn droombedrijf om te werken hahaha, ik wist helemaal niet dat ze traineeships hadden. Binnenkort eens checken

Hoe zijn de vlonders van ikea (https://www.ikea.com/nl/nl/p/runnen-vlonder-buiten-bruin-gelazuurd-90234226/)? Is het wat? Worden ze snel vies of glad wanneer het geregend heeft?

@Chan hier hetzelfde! Al heb ik wel de kunststof grijze variant. Liggen er al jaren mooi bij.

1 like

Iemand die een goede topper kan aanraden en wanneer er aanbiedingen voor zijn?

Ik kan alleen ‘TALGJE’ (die naam ook) afraden. Goedkoop, maar ook niet zo goed.

1 like

Ik heb geloof ik de Tussöy. Heel blij mee!

1 like

Hmm waren vandaag in IKEA, omdat er binnenkort pax kasten zullen bestellen en online moeilijk zich kregen op de deuren.
Maar we hadden de kast helemaal ingericht: ook met wasmanden voor de pax.
Maar die gaat uit assortiment :pleading_face::sob:
En zijn al niet meer leverbaar :weary:

Weet iemand hier een mooie hack voor in de pax? Voor wasmanden…? Of iemand inside info dat er een alternatief komt…?

Misschien even op Marktplaats kijken?

Ja die houd ik nu in de gaten… ik hoop stiekem dat Ikea zelf nog mt een alternatief komt voor begin november…
Iedereen is online vrij lyrisch over het product namelijk :thinking:

Afgelopen jaar was in oktober de inrichting in de aanbieding. Scheelde bij mij meer dan €200

2 likes

@Suus en maak dan een afspraak als je advies wilt, het is dan op die afdeling kneiter druk.

1 like