Ik heb wel eens gezien dat je het ook met de Ivar stoel kan doen (en het Bekvam krukje). Iets minder mooi, maar net zo functioneel volgens mij.
(ook voor @HotMomma)
Ik heb wel eens gezien dat je het ook met de Ivar stoel kan doen (en het Bekvam krukje). Iets minder mooi, maar net zo functioneel volgens mij.
(ook voor @HotMomma)
Yess , natuurlijk geen probleem
Heb even gekeken en hij gaat per 1/4/2020 uit het assortiment. Dus de verwachting is dan wel dat hij nog aangevuld gaat worden.
Ik zie dat vanaf week 44 weer voorraad verwacht wordt in een aantal winkels (Groningen, Barendrecht, Delft, Eindhoven en Haarlem) de andere winkels geven tot en met week 45 geen voorraad.
Dit is wel een verwachtte voorraad, dus niks is zeker.
Weet iemand of je kan ruilen zonder bon? Ik heb een aantal maanden geleden een Pax-kast besteld, deze is geleverd. Echter uiteindelijk teveel lades berekend, waardoor er nu nog twee hier staan. Ik kan alleen de bon nergens meer vinden.
Afschrift van de bank mag vaak ook?
Ik heb wel eens zonder bon iets terug gebracht met mân familypas
Het kan ook zonder bon. Maar als het artikel in de afgelopen tijd in de actie is geweest, krijg je enkel de actieprijs terug.
Als je het hebt besteld in de winkel staat je order in het systeem. Als je online besteld krijg je een mail met het ordernummer. Als het goed is kan je daarmee ook retourneren
Wij hadden precies hetzelfde probleem. ik heb gehoord dat het uit de collectie gaat.
Sorry als dit al 1000x is gepost maar wij willen een eetbank maken van de besta.
Nu staat er bij informatie dat het draagvermogen van de horizontale delen 20kg is? Maar overal op internet zie ik dat ze er banken van hebben gemaakt ⊠is er iemand die het ook heeft gemaakt? We willen hoogte 40 cm, is dat voldoende? Thanks!
Die was er wel, maar is helaas sinds oktober 2020 uit de collectie. Ook in geen enkele winkel meer op voorraad.
Thanks, ik ga maar eens op marktplaats kijken dan
Ik had niet verwacht dat het ooit nog zou lukken, maar ik heb eindelijk mân kledingroedes binnen! Zo blij als een kind nu
Ligt aan de jas, mân colbertjes kunnen er hangen, maar een een jurkje dat net over mân knie valt niet. Denk als je die plank daar al niet hebt, het wel kan
Dit is maaaaaaanden geleden dus ik weet niet of je nog altijd op zoek bent, maar ik kom deze net toevallig tegen op marktplaats
Ik weet niet of dit dezelfde is maar misschien heb je hier iets aan?
Ik heb inmiddels al zoân vitrinekistje van Ikea zelf kunnen kopen via marktplaats, maar ik vind het echt superlief dat je hier nog mee komt! Dankjewel!
Ik heb een LangfjĂ€ll-bureaustoel met pootjes (dus zonder wielen) en heb nu het onderstel met wielen gekocht met het idee dat te vervangen. Dat blijkt iets minder vanzelfsprekend dan ik dacht. Ik heb de klantenservice gesproken en die zeiden âGeen idee, probeer het maar gewoon, retourneren kan altijd nogâ. Weet iemand of dit kan?
Snik ik wacht al weken tot de zwartbruine Besta er weer is Ga over anderhalve week verhuizen en had zo gehoopt hem toch nog te kunnen kopen
Jaaa onhandig he, ik wacht al een tijdje op de malm 4 lade kast, maar ben benieuwd of die nog op tijd voor mân verhuizing komt, ook over 1,5 week.
Laten we hopen dat ze voor die tijd nog aangevuld wordenâŠ
Zijn er mensen met een pax kast met deuren, met daarin lades?
Ben er nog niet uit of het handig gaat zijn.