IKEA topic

Leuke! Misschien is deze toevallig bij jou in de buurt?

Wat lief dat je gewoon even in het systeem hebt gekeken voor me! Thanks.

En @Nowayjose slim! Ik kan natuurlijk ook op MP kijken :slight_smile: Dank je wel voor de link en uitzoekwerk! (woon alleen helaas niet in de buurt)

1 like

Geen probleem! Ik werk thuis dus kan in het systeem kijken en forummen tegelijk :sunglasses: dus help graag!

5 likes

dit kun je het beste even testen in de pax bouwer online. Hangt ook vanaf welke deuren je hebt ivm scharnieren e.d.

Kun je me ook iets vertellen over de ladenkasten van Malm, met 4 lades boven elkaar? Die is nu ineens overal uitverkocht (behalve online volgens mij).

Tuurlijk, wil wel even voor je kijken! Om welke kleur gaat het?

1 like

@Marcus weet jij misschien wanneer de “BESTÅ
Tv-meubel, zwartbruin/Lappviken zwartbruin180x42x39 cm” weer op voorraad komt? We willen graag deze als nieuw tv :slight_smile:

De gewoon witte (volgens mij heb je ook glans maar die niet).

Oké! Ja er is ook eikenfineer en grijs geglazuurd volgens mij.

Alleen de witte is in Heerlen voorradig en vanaf woensdag waarschijnlijk in Eindhoven en week 42 in Duiven. De andere vestigingen voorlopig niet.
Geen idee of je daar in de buurt woont haha.

1 like

Dankje!

Nee helaas, dat wordt dan online bestellen denk ik. Ik vind de verzendkosten alleen zo hoog :sweat_smile:

Tuurlijk, de grootste voorraadproblemen zitten helaas wel op BESTA (en PAX) in het zwartbruin.

Zie voorlopig ook geen voorraad, levertijd is ook “onzeker” dus we kunnen echt niet zeggen wanneer die weer komt. Helaas.

1 like

Nooo! Ik heb eindelijk een mooie pax in die planner gemaakt en nu zijn de deuren steeds niet op voorraad. Maar dan kan dus nog wel even duren?

1 like

Je kan ook een uitschuifbare plank kwijt bij die scharnieren, die zijn ook handig!

8 likes

Ja, echt jammer. Ik kan zelf niet rijden ook, dus moet het wel laten bezorgen. Twijfel nu om de rest alvast te bestellen en dan later deuren te kopen. Maar zo zonde om dan twee keer die €50 bezorgkosten te betalen

1 like

Misschien tweedehands of in de koopjeshoek ? Ik heb van m’n pax en billy kasten (8 deuren in totaal) alle deuren uit de koopjeshoek, nog helemaal gaaf en kreeg het beslag bij de servicebalie. Alleen geen doos eromheen

Ik werk niet bij de Ikea hoor maar even ander tegengeluid :wink: ik had dit ook de afgelopen 3 weken. Ging spaak om 1 deur en 1 basis element (buitenkant). Verder alle andere 35 onderdelen wel aanwezig grrr
Totdat ik de klantenservice belde en zij een en ander los voor me kon regelen (deels uit distr centrum deels uit winkels) en bundelde.

Even later zou ik een linkje ontvangen met de factuur, ik betaald - en 3 dagen later werd alles thuisbezorgd!!

Edit: ik zou dit zelf ook kunnen doen, maar dan zou ik 2maal bezorgkosten hebben. Dat heeft ze 1x kunnen afboeken telefonisch. Echt top service!

1 like

Ooooo dat biedt hoop! Dan ga ik morgen meteen bellen : )

Ze zijn tot 21u open! Hehe

2 likes

Chill! Misschien is dat nog wel een goed idee mocht het met de klantenservice niet werken : ) thanks!

Ahhh okaay! Balen.
Bedankt in ieder geval voor het kijken!
Mega lief dat je iedereen helpt