IKEA topic

Woon jij toevallig in het Noorden? Want we hebben een nieuw systeem en die is nog niet overal actief. Dus dit bundelen kan denk ik nog niet overal (ik werk ook bij de telefonische klantenservice haha.)

Het is knetterdruk in de lijn, steeds 30+ wachtenden dus niet dat Vagabond straks voor niks belt namelijk!

2 likes

Rotterdam!
Dus ook al kwam ik online een heel eind (in 2 losse bestellingen weliswaar) bleken er 2 onderdelen ook nog eens steeds te missen. Ben toen heel fijn geholpen door een dame, mocht mijn boodschappenlijst aan haar mailen en toen kon ze bundelen alsook die 2 ontbrekende delen opsporen ergens!
Echt super.
Succes met de drukte!

1 like

Nee, ik was helaas niet thuis vanavond. Heb het gevoel dat ik hier wel even voor moet gaan zitten. Wat zijn een beetje de daluren :sweat_smile:

1 like

Ja, super lastig. Eigenlijk is het altijd druk, valt me de laatste tijd op dat het s avonds EXTREEM druk is. Dus beter kan je in de ochtend / begin middag bellen.

Alleen voor hetzelfde geld is het dan ook super druk.

2 likes

Op de Belgische site wel gek genoeg!
Vind het altijd zo gek hoe het aanbod in verschillende landen kan variëren, in Zweden zijn ook allerlei meubels die hier niet zijn.

Komt net uit een interieurboekje!

1 like

Ik heb er een uitschuifbare mand!

1 like

Ik heb 3 lades en daaronder een draadmand, vond het ook zonde van de ruimte en die mand past daar perfect.

Intussen groeit mijn irritatie meer en meer, niks van wat ik nodig heb lijkt op voorraad te zijn en de zooi in huis lijkt zich daardoor op te stapelen, omdat ik voor m’n gevoel dus nog niet alles een plek kan geven, omdat ik ook geen zin heb om op te ruimen(lees dozen en tassen uitpakken na verhuizing) en dan als de spullen die ik nodig heb weer alles op een andere plek te leggen.

Tot zover mijn irritatie rant

2 likes

Shit! Ik woon ook in die regio, maar voor mij kon ze niets doen : (. Dan blijf ik toch maar de website stalken :smirk:

1 like

Meen je!?

Ik zou het savonds heel laat proberen (tegen of na middernacht). Dan lijkt alles aangevuld en netjes in het systeem te staan Dat was bij mij het meest gunstige tijdstip (en ja op een gegeven moment was dit mijn dagtaak bijna pffff Ikea website stalken :rofl:)

1 like

Waarom is de Oddvar al zo lang niet leverbaar? :frowning: Wanneer komt ie weer, iemand een idee?

Ik ben er steeds op aan het azen. Maar de levertijd die erbij staat klopt steeds niet helaas.

1 like

Ook voor de learning tower? :slight_smile: Mn beeb laat me niet met rust als ik aan het koken ben, dus wil m echt snel hebben haha

1 like

Ja! Het is hier drama als ze niet mee mag kijken. Nu zetten er haar vaak in de (schone) wasbak. Maar dat is ook niet ideaal

1 like

Ik heb wel eens gezien dat je het ook met de Ivar stoel kan doen (en het Bekvam krukje). Iets minder mooi, maar net zo functioneel volgens mij.

(ook voor @HotMomma)

1 like

Yess , natuurlijk geen probleem :relaxed:

Heb even gekeken en hij gaat per 1/4/2020 uit het assortiment. Dus de verwachting is dan wel dat hij nog aangevuld gaat worden.

Ik zie dat vanaf week 44 weer voorraad verwacht wordt in een aantal winkels (Groningen, Barendrecht, Delft, Eindhoven en Haarlem) de andere winkels geven tot en met week 45 geen voorraad.

Dit is wel een verwachtte voorraad, dus niks is zeker.

Weet iemand of je kan ruilen zonder bon? Ik heb een aantal maanden geleden een Pax-kast besteld, deze is geleverd. Echter uiteindelijk teveel lades berekend, waardoor er nu nog twee hier staan. Ik kan alleen de bon nergens meer vinden.

Afschrift van de bank mag vaak ook?

1 like

Ik heb wel eens zonder bon iets terug gebracht met m’n familypas

1 like

Het kan ook zonder bon. Maar als het artikel in de afgelopen tijd in de actie is geweest, krijg je enkel de actieprijs terug.

1 like