Wauw, ziet er super mooi uit! Ik ga nog eens kijken in de planner
Ik had dat ook niet door eerst, maar op deze manier konden we op de bovenste plank ook meer kwijt dan met die zijsteunen.
Ik heb het gevonden, haha, gewoon overheen gekeken.
Ik wil alleen één element dus misschien dat dat het probleem is dat dat met zijsteunen dan meer stevigheid nodig heeft met planken dan wanneer je meer elementen naast elkaar hebt. Geen idee.
Twijfel alleen nog of ik de zijsteunen wel mooi genoeg vind voor in mijn mini halletje. (Het wordt dus gewoon de kapstok, met schoenenrek en een lade voor troepjes die je mee kan grijpen als je de deur uit gaat)
Ik heb 3 Elvarli modules naast elkaar en alle 4 hebben bovenaan een plank met meteen daaronder een hanger.
Moest je opzij in de planner dan niet een plank + hanger kiezen ipv een gewone plank? Ik weet het niet meer, maar bij mij ging dat vlotjes (2 jaar geleden).
Onderaan heb ik lades, dus de schoenenplank weet ik niet.
Zo ging het bij mij volgens mij ook, combinatie kiezen
Volgens mij zit de roede aan de plank bevestigd en niet aan de staanders. Ik heb deze kast in de babykamer, maar daar ligt nu iemand te slapen, dus kan het niet checken.
Zou je deze ook aan de deur kunnen hangen ipv aan de muur? Of is dat een slecht idee? Ik heb geen ruimte aan de muur in mn badkamer helaas:
(bij de advertentie staat dat ie voor de muur is, maar wie weet heeft iemand het ooit geprobeerd)
Ik heb het bakje van deze lijn, en die heb ik aan de binnenkant van mân keukenkastje geplakt (zie huishoudtopic). Nu pas een week maar lijkt wel goed vast te zitten haha
Ja ik ga het denk ik maar gewoon proberen en ik zie het wel misschien dat het de deur beschadigd ofzo maar dat is een probleem voor in de toekomst haha
Ik probeer al een week wat te bestellen, maar krijg elke keer de melding âdoor extreme drukte kunnen we geen bestellingen aannemen, probeer het later nog eensâ. Mannnnn
Dit had ik dus ook steeds. Ik kon uiteindelijk wel bestellen als ik 49 euro aan verzendkosten betaalde, dus maar meteen groot spul mee besteld. Heb nog wel wat kleinere dingen nodig, maar die grote bestelling laat ik maar staan.
Dit had ik ook. Probeer al sinds 10 januari iets te bestellen, lukte niet want of geen plek of achterlijk hoge verzendkosten. Gister kon het wel ineens met 3 euro verzendkosten ipv 30 of 50. Aanhouder wint, blijven volhouden @Velours
Mijn bureaustoel is inmiddels echt aan vervanging toe, krijg er lichamelijke klachten van dus eigenlijk is wachten tot de winkels snel weer open gaan niet echt een optie.
Voorwaarde moet zijn dat het met het oog op volledig thuiswerken gewoon een goed zittende stoel moet zijn.
Heb mijn oog laten vallen op de JĂRVFJĂLLET. Stiekem ook een beetje door de looks.
Hebben jullie tips of aanraders mbt Ikea bureaustoelen?
Ik heb hem aan de deur en hangt hier al maanden goed
Neem niet de ljangfjall oid als je echt hele dagen achter je bureau moet zitten. Wel oke voor slechts een paar uurtjes per dag
Ik heb die stoel en ben fan, goede keuze dus
Mijn vriend en ik hebben beiden zoân stoel en we hebben nergens last van na een hele dag thuiswerken. Terwijl ik van mijn vorige stoel na 5 minuten al last van mijn rug kreeg.
Ik heb voor mijn huidige stoel de MARKUS gehad. Na een jaar is je zitvlak shit en heb je pijn aan je reet.
Heeft iemand ervaring met de slimme lampen van Ikea?
Oh schilt blijkbaar van persoon tot persoon dan, des te beter voor jullie kan er misschien ook aan liggen dat ik rugklachten heb en daarom sneller last heb