Yes! Ik vind ze fijn. Wil je iets specifieks weten?
Ik heb ze ook al een paar jaar. Heel mooi warm licht en vooral de stapsgewijze dimmer vind ik fijn
Ik heb alleen spots, maar die zijn significant minder mooi dan die van Hue, prima als ze in een lamp verborgen zitten, maar als je ze recht in het zicht in het plafond ofzo monteert zou ik Hue kiezen. Ik had er eerder als eens een plaatje van gepost:
Ik heb geen ervaring met IKEA bureaustoelen, maar met hun huidige levertijd en dat je aangeeft niet te kunnen wachten tot de winkels weer open gaan, denk ik zelf dat je beter bij bol ofzo kan kijken voor een bureaustoel. Want bij de IKEA duurt het alsnog 4 tot 5 weken voor je stoel geleverd zal worden.
Gisteren wilde ik een bestelling plaatsen maar die zou pas eind februari geleverd worden, dat duurde mij te lang. Vandaag weer gekeken en nu komt het aanstaande donderdag al? Nog eerder dan een bestelling die ik 3 weken terug had geplaatst, die komt pas de week daarna haha
Dit is enorm afhankelijk van waar je woont. De IKEA hier levert kleine artikelen binnen een bepaalde straal zelf. Dan heb je het gewoon binnen een paar dagen in huis.
Echt? Ik wilde gisteren een bestelling plaatsen en dat kon gewoon niet :’)
Mijn bestelling van december wordt (als het goed is?) volgende week geleverd, al zou het eigenlijk half jan komen?
Ik wilde gister iets bestellen maar ze nemen mijn bestelling niet aan door ‘extreme drukte’. Meh.
Dat had ik ook, en met een paar x per dag blijven proberen heb ik uiteindelijk wel kunnen bestellen!
Thanks! Ben er inmiddels achter dat bestellen inderdaad nu niet lukt op de website
Thanks! Dan blijf ik proberen, haha.
Mijn bestelling van 27 december is gisteren eindelijk geleverd
Haha ik kreeg vannacht een mailtje dat mijn bestelling van 28 dec morgen eindelijk bezorgd wordt. Zou eigenlijk al 25 jan zijn, maar liep uiteraard uit.
Ik kreeg mijn bestelling vandaag en die was eergister besteld. Waren geen meubelen, maar wel een prullenbak, wasrek en potten. Kwam een gehuurd busje langs en kreeg alles gewoon in een blauwe tas aangeleverd. Ik wilde haar bijna een koffie aanbieden, want het leek gewoon iemand die even langskwam, haha.
als je het zo snel geleverd krijgt, krijg je het ook geleverd uit een lokale ikea. die hebben allemaal van dat soort busjes gehuurd om klanten snel van hun spullen te kunnen voorzien. Die doen de hele dag dus ook niks anders dan bestellingen bezorgen vanuit het filiaal zelf.
Oh wat is er mis?
Ik heb deze ook in elkaar gezet en dat ging prima. Eerst de schroeven allemaal heel losjes erin doen en pas aandraaien als ze er allemaal in zitten. Maar dat heb je waarschijnlijk al geprobeerd vervelend zeg
Paar weken terug een bestelling geplaatst met wat kleine en grote dingen (tafelblad en planken) met 9,99 verzendkosten. Nu was een deel met de kleinere dingen al geleverd maar de grotere dingen zouden deze week komen. Ik krijg ineens een mail van ikea dat ik nog 39,01 open heb staan en dat ik dit moet betalen en dan pas leveren ze de rest van mijn bestelling. Blijkt dus dat ze nu ineens 49 euro verzendkosten rekenen ipv de 9,99 die ik eerder betaald heb. Heb al met de klantenservice gebeld en ze zeiden dat ze niks konden doen omdat die grote artikelen sowieso met de vrachtwagen moeten en dat is altijd 49 euro. Ze gaf aan dat er iets mis is gegaan toen ik bestelde en dat ik daarom 9,99 zag staan ipv 49.
Niet heel netjes dus. Dus nu betaal ik of 49 euro verzendkosten maar dan heb ik wel alle artikelen, of ik annuleer het laatste gedeelte van m’n bestelling, maar dan heb ik wel 9,99 verzendkosten betaald voor alleen wat kleine dingetjes (bestekbak etc)
Wat een slechte service zeg?? Ik zou eerlijk gezegd pleiten om de rest vd bestelling te annuleren en om die €9.99 terug te krijgen. Tenzij je die grotere spullen nu nodig hebt… Als je niet op €49 hebt gerekend is dat veel geld voor verzending vind ik!
Of heel je bestelling terugsturen en de kleine artikelen opnieuw bestellen met de 2,99 (?) verzendkosten?
Het is wel lullig maar ook iets waar Ikea niet voor hoeft op te draaien vind ik. Een foutje kan voorkomen. Maar het is meer de manier waarop ze zoiets dan communiceren. Waarom kunnen ze niet direct laten weten dat er iets mis is gegaan en de verzendkosten verkeerd zijn berekend. In plaats van alleen maar melden, hey je moet nog 39 euro betalen.
Ik kom even to the rescue!
Dit is een foutje van het systeem, er zijn veel orders verplaats en omdat het druk is en er weinig capaciteit is, is t allemaal naar vrachtwagen gezet.
Je hoeft die kosten niet te betalen. De klantenservice had je beter moeten informeren.
Als het goed is ga je nog een mail krijgen, dat het weer teruggezet is naar €9,99.