IKEA topic

WOW! Ik heb je post meteen opgeslagen want dit ziet er heel handig uit.

1 like

Haha zal ik eens doen, heb alleen de originele (betere kwaliteit) foto geloof ik niet meer, deze heb ik van mijn eigen insta geplukt.

1 like

Ik neig eerder naar gehaktstaaf!

1 like

Misschien denk ik te moeilijk hoor, maar nu kun je niet bij de 2 achterste kasten toch? Omdat deze 2 daarvoor staan?

Wauw dat is gewoon een hoogslaper joh!

1 like

Ik vind dit belachelijk en een belediging voor zowel de frikandel als de zweedse balletjes.

2 likes

Weet iemand hoe lang Ikea doet over bezorgen? Zijn een paar kleine dingen. Je kan geen dag of tijdvak of iets kiezen namelijk en zo kan ik een beetje inschatten of ik thuis ben.

Ik had laatst op 7/1 iets besteld en het werd 11/1 bezorgd.

Ik heb vandaag iets besteld en dat zou er de 25e moeten zijn.

1 like

Haha duidelijk. Ik heb het wel 3 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik iets mistte ofzo.

Je kan dat wel zien als je alles in je mandje hebt, als je dan je postcode intypt om te bekijken hoeveel de bezorgkosten zijn zie je ook de bezorgdatum!

1 like

Weet iemand of je van een kleine 2-delige BESTA een grote 3-delige kan maken?

Ok ik was vandaag bij IKEA en ik had gevraagd of ik zelf een boxspring samen kon stellen. Die mevrouw zei dat het kon. Dus ik wil de Lauvik boxspring, met Hyllestad matras en dan stevig. Maar als ik op de site kijk zie ik alleen maar complete sets? Dus kan ik het niet zelf samenstellen? Ik snap het nietttttt.

Als het goed is kan dat wel. Dat is tenminste het advies toen wij kregen toen we nieuwe matrassen kochten. Wij willen eventueel ooit overgaan op boxspring, maar dan niet weer alles nieuw kopen. Wel vreemd dat het niet op de site kan dan.

Hmm vreemd! @Peyton

Ik wil wel via de site bestellen want ik kom voorlopig niet meer bij IKEA (wil dit jaar gaan verhuizen dus ga dan ook pas bestellen, of misschien al eerder als ik ongeduldig ben).

Heeft iemand gordijntips?
Ik zoek betaalbare IKEA gordijnen (of eventueel ander merk) voor de woonkamer (waar men niet doorheen kan kijken) en door de slaapkamer (liefst iets met zwart, verduisterend).

Tips? :slight_smile:

Kantum! Heeft echt heel veel kant en klaar, maar en vaak ook gratis op maat gemaakt. Als je dat wil. Ik heb een rare woonkamer dus moest alles op maat laten maken… of de stofjesmarkt als die in de buurt zit!

1 like

Ik heb een rolgordijn van Ikea en ik ben absoluut niet tevreden ermee.

Die ene zonder koord? Die heb ik ook. Elke ochtend is een gevecht.

2 likes

Yes die. Tupplur heet die.
Bij ons in de avond dat ding naar beneden halen.
Ik wil hem graag terug brengen maar we hebben hem kleiner gemaakt.