IKEA topic

Weet iemand wanneer de nieuwe collectie komt?

Ik moest zo’n groot glas hebben (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10270478/) dus wilde hem alvast op m’n Ikea lijstje gooien.

Staat dit in de beschrijving: ‘Je kan je thee opwarmen in de magnetron’

Say what now. Thee uit de magnetron?!?

1 like

same

ah kijk, dat fingerspitzengefĂźhl mis ik :joy:

1 like

Ik had er eentje en ik kon er altijd prima mee overweg en ging goed.

Behalve die paar keer per jaar op random momenten dat m’n gordijn ineens uit het niets besloot omhoog te KNALLEN. Wat dan altijd was als ik al in bed lag en bijna sliep. Nou, dan zat ik direct rechtop in bed.

3 likes

@Oprah Weet jij of de witte FADO lamp nog op voorraad komt? Online is hij niet te bestellen en hij is ook in geen enkele winkel op voorraad :disappointed_relieved:

1 like

Ik trek er altijd zachtjes aan onder een schuine hoek, zowel naar binnen als naar buiten. Ong 65% succes bjj de eerste poging.

2 likes

Ah, de Amerikaanse manier…

1 like

Ja dat kan dus niet, gek hè. Ze hebben alleen de ESPEVÄR los, maar ik zat te kijken naar LAUVIK en dan met HYLLESTAD matras… maar ga wel even contact opnemen met de klantenservice!

Wow heftig, had ik helemaal niet aan gedacht.

Ik zag laatst een filmpje hoe je ze opnieuw kan spannen, dus misschien dat ik dat binnenkort probeer

Mijn vader doet dat al jaren. Is inderdaad niet zo lekker als direct vers, maar hij drinkt echt minimaal 1 zo’n pot per dag. Dus dan zet die zo’n pot in de ochtend en drinkt die er de hele dag uit i.p.v. steeds kleine kopjes thee vers te zetten

1 like

Wij hadden die op het werk, tot er een plots kapot knalde toen er hete thee In zat. Dat zal de reden er dus van zijn om thee in de magnatron te maken.

1 like

Ja je koopt ze altijd los.

Heb je dit al geprobeerd en werkte het?

Nee nog niet, maar zal het laten weten!

1 like

Heeft iemand een idee of de aanbiedingen voor de PAX kasten jaarlijks rond de zelfde tijd komen? Ik wil graag een nieuwe kast kopen van rond de €1000, dus dan is korting wel leuk… Maar wil de kast nu hebben en wil niet meer wachten :cry:

2 likes

Ik heb een Karlby werkblad en die wilde ik in de olie zetten vandaag. Ik kom er alleen net achter dat ik Skydd heb gekocht ipv Behandla. Kan ik die Skydd alsnog gebruiken voor m’n keukenblad of moet ik echt Behandla hebben? @Oprah weet jij dit misschien?

Weet iemand of ze bij Ikea (of ergens anders?) misschien iets handig hebben om foto’s op te bergen? Een hoop analoge fotoafdrukken van normaal formaat dus. Momenteel zitten ze in in zo’n klein houten kastje met 4 schuifjes van Ikea, even geen idee hoe die heten, maar het is toch niet helemaal wat ik wil.

Hier ben ik ook op aan het wachten!! Scheelt toch een hoop geld. Ik kan nog een paar weken wachten maar hoop dat het rond eind maart zeker weer in de korting is geweest

Heeft iemand een idee wanneer er kortingen zullen zijn voor banken? Alle korting is fijn meegenomen met een studentenbudget!

En zijn er banken die een totaal afgeraden worden? Bijvoorbeeld dat ze snel inzakken oid.

1 like