IKEA topic

Bedden staan nu net op de site! 10% korting op matrassen en boxsprings voor family-leden.

1 like

Shit, bestaat deze salontafel niet meer bij Ikea? :sob:

Ik heb nu van die draadmanden maar ik wil eigenlijk toch weer een salontafel dat gewoon 1 geheel is. Weet iemand wat hier een beetje op lijkt?

1 like

O fuck, misschien heb je gelijk :sob:
Ik ga nu naar de Leenbakker site

Ik ben aan het verhuizen dus ik ben ongeveer wekelijks bij ikea nu haha (in de jouwe @Oprah) . Net een donkerblauwe Fabrikör gekocht uit de koopjeshoek, 40 euro goedkoper en zag er echt nog helemaal goed uit :grin:

3 likes

Ik moet nog zeker 2 keer terug voor de witte Billy combinatie met die zwarte deuren die boven uitgestald staat en 2 pax kasten dus misschien zie ik je nog wel!

1 like

@Oprah weet jij toevallig of deze kast binnenkort ook verkrijgbaar is in NL? Van de Stockholm collectie.

4 likes

Was die niet van een oude stockholm collectie?
Ik hoop ook dat hij een keer (terug) komt, want ik zou hem ook echt graag willen. :heart_eyes:

2 likes

Oohh dat zou ook kunnen natuurlijk, hoop dan inderdaad dat hij terug komt!

Yay dankjewel!

Die kast was door een productiefout oid maar heel beperkt leverbaar. In NL helemaal niet maar mocht je in de buurt wonen, in Duitsland kun je m soms wel kopen. Zou kunnen dat hier verandering in komt natuurlijk (ik hoop dat ook haha, ik smacht al naar dat ding sinds die collectie uitkwam)

1 like

Ah thanks! Ik woon niet in de buurt van Duitsland maar ik ga het onthouden. En misschien heeft @Oprah wel hoopvol nieuws voor ons.

1 like

Ik heb hem een half jaartje geleden in Duisburg gekocht! Misschien kun je een tripje plannen, als het niet te ver is.

1 like

Ik zag laatst bij karwei deze kast nog staan https://www.karwei.nl/assortiment/kast-borneo-elsa-pitriet-150-cm-hoog/p/B618152
Officieel uit het assortiment, maar je kunt filialen in de buurt wel even proberen als je deze ook mooi vindt.

2 likes

Super bedankt voor het nakijken! Goede tip, ga ik misschien eens proberen!

1 like

@Oprah
Even een stomme vraag maar is het normaal dat de deksels niet op de samla bakken blijven zitten? Ook niet bij de kleine versie?

Geen vragen. Alleen een klacht dat altijd als ik eindelijk iets aan wil schaffen het opeens uit het assortiment is :rage::rage:

3 likes

De beroemde gehaktballetjes; zijn die alleen nog verkrijgbaar in de kipvariant of heb ik gewoon altijd pech?

Joeeeee @Oprah in die nieuwe platsa kasten, kun je daar gewoon de komplement draadmanden in zetten? Die smalle

Hier ben ik het echt zo mee eens. Ben nog steeds verdrietig dat ze geen roze vloerkleed meer hebben en mijn droombureaustoel.

1 like

Ik wou de felroze. :cry:

1 like