IKEA topic

Denk inderdaad dat het, vreemd genoeg, door de kunst planten komt. zo bijzonder. :joy:
(Die zijn niet eens zo heel groot)

Ik heb pas ook kunstplanten besteld, maar daar had ik het niet. Maar ik had wel hangvarianten en die zijn natuurlijk relatief makkelijk te vervoeren.

wat de actual… oke dan wordt het dus weer proberen op meerdere momenten van de dag.
Had ook dat best wel bekende keuken trapje, die was nu opeens niet meer op voorraad online terwijl 10 min geleden ik nog wel kon doen. Anders binnenkort vriendin even vragen of ze met me er heen wilt. :sweat_smile:

1 like

Ik heb een roze Hattefjäl met armleuningen en ik vind het een superfijne stoel! Heb eerder andere (en goedkopere) IKEA-stoelen gehad, maar die komen wat mij betreft niet in de buurt van deze.

2 likes

Beetje laat, maar ik heb de platsa en die is prima. Vooral met Youtube waarbij ze je helpen met in elkaar zetten. Wij gaan wss binnenkort verhuizen en wilden iets dat ook weer uit elkaar te halen is en goedkoper is dan de PAX. Het systeem is gemaakt om te verhuizen, in tegenstelling tot de pax. We gaan het zien :woman_shrugging:t3:

2 likes

Heeft iemand ervaring met een kleed van 170x240 of 200x300 cm ofzo vervoeren met het ov? Is dat te doen, eventueel met een steekkarretje, of overmoedig?

1 like

Ik heb wel een keer een opgerold matras vervoerd in de tram. Was geen pretje maar als je met z’n 2 bent kan het wel. Steekkarretje ook slim!

1 like

Ik heb de Langfjall en die vind ik echt heel fijn zitten!

2 likes

ik heb dit een keer met de bus gedaan. Was wel een flinke sjouw vanaf de bushalte naar huis maar lijkt me met een steekkarretje goedte doen

1 like

Iemand ervaring met deze bureaustoel?

Heeft iemand een hoge metod maximera kast? Benieuwd of hij bevalt.

2 likes

Ja! 240 denk ik, ik ben er tevreden mee.

1 like

Top! Staat hij los of vast als keukenblok? Ik wil een losse kast neerzetten met magnetron erin.

Nee naast de koelkast, dus wel vast in een blok.

Is het om veel aan te zitten om bijvoorbeeld thuis te werken of gewoon sporadisch? Ergonomisch gezien is dit niks, alleen de hoogte is verstelbaar, geen armleuningen, rugleuning zit vast. Er zit wel een lendensteun in, maar stel die zit voor jou niet op de juiste plek zit dat echt shit als je daar 4 dagen per week 8/9 uur op moet zitten. Dan zou ik echt voor een verstelbare stoel gaan!

3 likes

Toevallig afgelopen week uitgeprobeerd in de winkel, ik vond 'm erg lekker zitten!

2 likes

Ik heb deze maar met leuningen, ik werk er ook echt de hele dag op en zit echt lekker voor dit soort stoel. Maar het is natuurlijk niet zo’n echte ergonomische maarja die vond ik allemaal lelijk :sweat_smile:

1 like

Thanks allemaal! Het is wel voor elke dag dus ik ga er nog even over nadenken! Ergonomisch is zo duur :frowning: (en lelijk idd:p).

En die beige met armleuningen is niet bestelbaar momenteel. :disappointed:

Wellicht zit er in je buurt ergens een kantoormeubel handel? Hier wel en die verkopen ook tweedehands refurbished meubels. Daar heb ik ooit voor 150 euro een Ahrend bureaustoel gekocht. Voor hele dagen werken zou ik zeggen: liever lelijk en degelijk!

2 likes

Ja je hebt gelijk. Ik ga even kijken of er hier in het noorden iets zit.

Volgende vraag :see_no_evil:. Denken jullie dat een kallax-kast stevig genoeg is om op te zitten en zoiets van te maken?

2 likes