IKEA topic

Ik heb dat gehad en het bleef in elkaar zitten. Het was wel een oudere generatie kallax, volgens mij hadden die dikkere planken. Anders even zoeken op pinterest naar kallax seating bench hack oid?

1 like

Ik denk het wel hoor :slight_smile:

1 like

Dat denk ik wel! Die vakken zijn niet zo groot dat ze snel door zullen buigen. Je zou voor de zekerheid nog een houten plank uit 1 stuk bovenop de kast kunnen leggen.

1 like

Ik moest denken aan de Ikea hack van de Sorry Girls. Kelsey heeft zoiets in haar entree gemaakt, van Ikea keukenkastjes. Die heeft ze op een houten frame gezet, en een eigen top erop geplaatst. Misschien een idee voor jou?

2 likes

Wat gaaf! Ben snel door het filmpje gescrollt, maar ga em morgen even beter bekijken. Dankjewel!

1 like

Ik heb een redelijk nieuwe kallax en bij mij kan dat denk niet zonder extra versteviging , tenzij je er misschien altijd maar met 1 persoon op gaat zitten

2 likes

Ik heb hier ook naar gekeken en vanuit Ikea zelf hebben ze hier op gereageerd dat dit niet kan. Ik heb getwijfeld tussen het gebruik maken van keukenkastjes of de besta. Uiteindelijk is het besta geworden met de deur omhoog (zodat je eigenlijk kisten krijgt). Ik vond de besta mooier afgewerkt dan de keukenkastjes.

Edit; wij gebruiken hem als eetbank, dus was het niet handig om de deur aan de zijkant te doen (daar staat de tafel haha)

1 like

Ik verhuis komende maand en wou het groene tufjord bed kopen maar dat is overal uitverkocht :open_mouth::sob:

1 like

Je kunt een sms of email alert instellen, dan krijg je bericht als ie weer op voorraad is en direct bestellen

1 like

Oke ik heb dit instagram profiel gevonden en nu wil ik dit ook voor pepers en kruiden :heart_eyes:

https://instagram.com/ikeagreenhousecabinet?utm_medium=copy_link

3 likes

Welke foto bedoel je precies?

Het hele concept met een kas in huis :heart_eyes:

zou dan denk ik voor een Milsbo gaan

1 like

Die natte kasten en dan al die stekkers er onder :grimacing:

9 likes

Deze is niet zo mooi gedaan :grimacing:

Ik vind die kasten als kas wel fascinerend, maar ik zou het zelf toch niet willen. Toevallig net wel een IKEA-bestelling gedaan met een klein kasje.

Pfff mijn Alex bureau is net geleverd maar niet aan de deur maar in de lift. Wtf? Ik heb al geen energie door mijn bevalling maar met deze hitte 27 kilo over een galerij dragen is voor de meesten echt niet te doen. Terwijl de bezorger gewoon een karretje heeft en het hem 1 minuut extra kost.
Ik snap dat het warm is maar ik betaal hier 10 euro voor. Volgende keer maar weer de gewone service gebruiken waarbij ze het voor corona zelfs in de juiste kamers plaatsten. Kost wat maar dan heb je ook wat.

3 likes

Zou hier zeker over klagen! Ik hoor vaker dat bezorgservices van Ikea opeens aan de deur claimen dat ze niet tot binnen bezorgen terwijl dat wel is. Volgens mij werken ze met externe partijen dus zou het zeker terugkoppelen.

1 like

Is het al beetje rustig bij de klantenservice voor retourneren?

Ik krijg vanavond een pakket van ikea met redjepakketje. Heel benieuwd of het ook echt komt. En of alles klopt enzo.

Mijn ikea bestelling zou vandaag bezorgd worden maar volgens de app wordt de bestelling nog voorbereid. Dus dat zal wel niet meer komen vandaag, ookal staat er nog steeds dat de verwachte leverdatum vandaag is. Balen, ik keek er juist zo naar uit.