ik las dus kast ipv plank bij @Dombo en zag toen jouw reactie en zat echt: huh, zo weinig?
O, wacht. Plank…
Het zou niet eens in mij opgekomen zijn dat je pakket zo mogelijk niet wordt aangenomen, dus ik zou denken dat het wel goed zit zo
Meerdere keren proberen! Ik heb een keer op zaterdag geprobeerd te bestellen en toen was de levertijd 3 weken. Toen ik het op de maandag erna probeerde was het woensdag in huis. Exact dezelfde bestelling (bankdeel).
Is gewoon prima, tenzij je er scheldwoorden ofzo op geschreven hebt haha
Echt een pro-tip, THANKS!
Heeft iemand het alex bureau? Kun je met je benen over elkaar zitten op een bureaustoel of is het bureau daar te laag voor?
Komt er iemand op kort termijn bij IKEA Hengelo die deze tas zou willen kopen en opsturen? (of Zwolle of duiven, maar die hebben maar beperkte voorraad)
Ik ga waarschijnlijk morgen avond naar Ikea Hengelo, wil wel voor je kijken?
Oh heel graag!
Ik laat je morgenavond weten!
Mocht @Clarity hem niet kunnen vinden, ik ga aankomende week naar duiven dus dan kan ik daar ook nog even kijken.
Iemand ervaring met de mackapar schoenenkast? Is hij stevig/degelijk? Als je er bijvoorbeeld 2 op elkaar zet.
Ik heb er 2 op elkaar en gebruik de bovenste als doorstroomlocatie voor wasgoed/servies/klusspullen etc
Hij is heel stevig hoor! Ik heb hem al 4 jaar ofzo en je kan m op verschillende manier opbouwen.
Was hij gisteren nog wel op voorraad in Hengelo? Hij geeft nu aan van niet. Kijk straks wel voor maar ben er bang voor dan.
Ja ruime voorraad stond er gisteren, maar nu nergens meer zie ik.
Stomme TikTok trend.
Een leeg vak helaas
Ik ga volgende week naar ikea Groningen, hij is daar nu niet op voorraad, maar misschien dan wel. Als hij er is en iemand anders heeft hem nog niet voor je gevonden neem ik hem voor je mee.
Huh was dit een tiktok trend?