Bij mij klopte het wel qua tijd en inhoud maar had die man het in de lift gezet terwijl het heel zwaar was en superonhandig om te tillen (zie verhaal hierboven ergens). Dus hopelijk wordt het bij jou wel tot de voordeur gebracht.
Ja, dat las ik. Echt rot. Hier is geen lift dus dan hebben ze pech. Gelukkig zijn het bij mij vooral kleine dingen. De plantenbak zal het zwaarste zijn
Ik heb onlangs een boekenkast gekocht met glazen deuren en bij het in elkaar zetten van de kast bleek dat 1 deur licht beschadigd is. Ik zou deze deur graag om willen ruilen ruilen voor een nieuwe deur. Kan iemand mij vertellen hoe dit bij de Ikea werkt en of ze hier moeilijk over doen? Ik vind de informatie op de site niet heel duidelijk. Het gaat om een lichte beschadiging, maar ikzelf vind dit wel zonde en wil gewoon een deur die niet beschadigd is. De kassabon heb ik nog.
Ik heb het product trouwens in Breda gekocht, maar ik zou dit graag in Eindhoven willen terugbrengen. Ik neem aan dat dit gewoon kan?
Ik denk dat de klantensevice deze vragen het beste kunnen beantwoorden. Daar zijn ze natuurlijk ook voor haha.
Je kan het gewoon omruilen hoor! Gebeurt helaas vaker dat het beschadigd in de verpakking zit. Je mag het ook bij een andere vestiging ruilen. Dus dat moet wel goed komen.
Een WC-borstel, vind die altijd zo snel zo vies en daar zijn ze maar € 1,00 ofzo.
De plastic zakjes neem ik altijd wel mee. En idd afwasborstel en kaarsen.
Afsluitbare zakjes /diepvrieszakjes, de vegetarische balletjes en bessen, lampen,…
Ik wil online meubels wil bestellen en wil laten bezorgen, maar krijg deze melding dat het op is. Heeft iemand enig idee wanneer er normaal wel weer levering zou kunnen zijn? Wordt dat elke dag aangevuld, elke week, elke maand? Of is daar echt geen pijl op te trekken?
En wordt er bij “Ika ZoSnelMogelijk” tot in de ruimte bezorgd, of tot aan de voordeur? Het staat er niet bij, heb ook al op de website gekeken maar kan er niks over vinden. Misschien weet iemand het toevallig.
En nog een kleine ergernis: ik wil het liefst het bed met hoofdeinde, maar die kan momenteel niet bezorgd worden. Dus ik dacht, dan koop ik wel het bed zonder hoofdeinde en haal ik die later wel een keer als er weer voorraad is. Maar bij het bed zonder hoofdeinde kan je geen lattenbodem deselecteren (kan bij die met hoofdeinde bijgeleverd wel waardoor die veel goedkoper wordt). Dat scheelt 70 euro en ik heb al een lattenbodem dus hoef er echt niet nog een. Zo raar dat daar onderscheid in wordt gemaakt.
Volgens mij alleen naar je woonkamer/slaapkamer bijv bij die van 59 euro! Dus via dat zo snel mogelijk gewoon alleen tot je voordeur, dat is dan zelf nog sjouwen
Ja ik vond het ook bizar. Iemand moest wachten want ze gingen overleggen of hij toch zonder afspraak mocht. En ik stond een half uur te wachten.
Nadat ik al terug moest komen omdat ik eerst niet wist dat er een afspraak gemaakt moest worden.
Als je geen apparatuur en geen gekke hoekjes en speciale dingen hebt dan denk ik bijna dat je hem gewoon zo kan meenemen. Je kunt je product- en prijslijst uitdraaien en al die artikelen in je online mandje gooien en dan kijken of alles op voorraad is in jouw vestiging.
Bij onze keuken hebben we bij de afspraak alleen even gekeken of we hoge (11cm) of lage (8cm) poten wilden, en er was nog iets met laatjes waar we naar moesten kijken (ik weet niet meer precies wat). Voor de rest heeft ze eigenlijk weinig gedaan met het ontwerp dat ik al had en is er niks veranderd aan de productlijst.
Jezus wat een reactie van die medewerker? Je kunt ook excuses aanbieden of ff meedenken ofzo. Belachelijk
Zijn de lattenbodems van ikea alleen geschikt voor hun bedden? Of zouden die ook in een ombouw van bijvoorbeeld swiss sense kunnen als de maten kloppen?
Ik heb het andersom. Ik heb niet-ikea lattenbodems in een ikeabed en dat gaat prima.
Kan prima! Wij hebben ook een Ikea lattenbodem in een design bedombouw. Alleen even letten op de maten, ook qua diepte.
Een paar weken geleden heb ik het Songesand bedframe met Lönset lattenbodem gekocht (https://www.ikea.com/nl/nl/p/songesand-bedframe-wit-lonset-s79241285/) maar bij thuiskomst sloeg de twijfel toe, dus heb 'm nog in de verpakkingen zitten. Nu heb ik besloten toch voor de Idanäs te gaan:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/idanas-bedframe-wit-lonset-s09392193/
En dan hoef ik in ieder geval de lattenbodem niet terug te brengen, en ik dacht, ook de middenbalk niet. Bij de Songesand zat namelijk een aparte middenbalk (Skorva). Alleen bij de Idanäs zie ik die balk niet bij de productinformatie staan? Terwijl je op deze afbeelding wel een middenbalk ziet:
Heb ook even wat andere bedden bekeken en overal staat die Skorva middenbalk er wel apart bij. Iemand enig idee hoe dit zit? Heeft dit bed geen middenbalk nodig?
Wij hebben pax-kasten van 2,38 hoog, nu nog zonder deuren. In ons nieuwe huis hebben de slaapkamers waar ze komen een plafondhoogte van 2,40 en willen we er graag scharnierdeuren op.
Weet iemand of dat gaat passen qua plafondhoogte? Dan moet je denk ik die kast al staand opbouwen ipv liggend en dan kantelen?
Volgens mij is het bij sommige bedden zo dat die balk er al bij zit. Maar soms moet je hem als los product kopen zeg maar. Geen idee waarom, maar ik heb ooit een bed gehad waar hij dus bij zat en ook een keertje dat ik die balk als apart product moest bestellen