IKEA topic

Ik heb de 2.38 spiegel en witte matte deuren en bij mij hangen ze ook lager dan 2.38. Volgens mij kun je met de scharnieren stellen dus ook lager hangen mocht dat nodig zijn.

1 like

@Musa @Rozevarken thanks!

@Stofdoek aah dankjulliewel, dat gaat goed komen dan!

1 like

Ik krijg nu 3 maanden na aankoop factuur en alsof de bestelling nog geleverd moet worden. Ook een verzoek tot betaling via klarna.

Ik snap er niks van, 3 maanden ger tussen en had het vrij snel binnen.

Hebben meer dit gekregen? Ik weet ook niet meer op welke manier ik heb betaald dus wordt spitten door de opties.

Je hebt het inmiddels misschien al gevonden, maar staat het niet in de orderbevestiging? Bij mij staat onderaan het totaalbedrag: IDeal.
Dit heb ik verder niet gehad trouwens en die bestelling was ook drie maanden geleden. Wel gek zo.

2 likes

Vervelend dat je zo lang moest wachten, maar het staat wel op de website dat ze het dan niet terugnemen…

1 like

Ik ben al zo lang aan het azen op de donkergrijze balkonvlonders (Runnen). Ben bang dat ze niet meer op voorraad gaan komen :disappointed_relieved:

Stond klarna. Ik heb terug gekeken en had inderdaad niet betaald, dus nu betaald.
Maar het stond eerder ook niet in klarna, pas nog wat mee gekocht en toen was het saldo 0 dus best raar.

Ik ben zelf geen fan van boxspring, vind het teveel doorzakken. Wij hebben dit bed gewoon met de lattenbodem. Het espevar deel dus gewoon met de lattenbodem, zonder de binnenveringskern

1 like

Hoi!

Weet iemand hoe het nu staat met de bezorging van grote pakketten (pax kast)?

Ik wil het laten bezorgen in het appartement waar ik nog niet woon. Zijn er goede bezorgafspraken te maken? Bijv een niet al te ruim tijdsvak.

Ik heb afgelopen weekend een bank besteld die half augustus wordt geleverd. Kon nu alleen een dag aangeven, van 8.00 tot 18.00, maar je krijgt toch een smsje de dag van te voren met een specifieker tijdvak?

1 like

Mijn ervaring is wel van vorig jaar april, maar ik ga er vanuit dat het nog steeds zo werkt. Ik kon via de site een bezorgdatum uitkiezen en de levering was dan inderdaad tussen 08:00 en 18:00. De avond voordat ze kwamen kreeg ik nog een specifiek tijdsvak van 1 uur en ze namen ook nog telefonisch contact op toen ze er met een kwartiertje zouden zijn. Ik vond het echt goed geregeld!

3 likes

Mijn ervaring is hetzelfde als van @George, werd wel uitbesteed aan een externe logistieke partner en kreeg een sms’je hoe laat ze er zouden zijn. Ik heb mijn Pax sinds mei dus dat is nog vrij recent!

2 likes

Heeeele late reactie op mijn ontwerp, maar we hebben nog altijd geen kledingkast. :upside_down_face: We waren uitgegaan van afmetingen die niet klopten met de werkelijkheid (plattegrond kamer klopte voor geen kant) en we zitten met een schuin dak + balken. Gelukkig had ik destijds nog niet besteld haha.

Heeft iemand hier toevallig zelf een PLATSA kast ontworpen ivm een schuin dak?

1 like

Geen platsa, maar wel een pax zelf ontworpen voor onder een schuin dak en tussen balken. Was echt k*t met de achterkant erin zetten ivm rechtop in elkaar zetten en weinig ruimte over aan de achterkant, maar nu het staat is het prachtig!

Oeh, heb je een foto hoe het nu staat? Ik wilde heel graag een ruime kast, onder andere vanwege het missen van een zolder haha, maar het is echt puzzelen.

Ik heb ook een schuin dak met balken, met de hoogste pax kast. Past hij bij jou niet zoals bij mij tussen de balken? Ik heb wel een hoog puntdak dus misschien dat dat een verschil maakt!

2 likes

Ivm herkenbaarheid even een foto van vergelijkbare situatie. Zwart is waar de kasten nu staan. Heb 3x een hoge en 2x de lagere 1 meter Pax. Ivm het raam zit er voor een extra balk, dus daar kan de kast niet zo hoog komen als achter. Bij het witte heb ik hoge Malms neergezet.

Pythagoras, love it!

7 likes

Waarom pijnlijk?