IKEA topic

Deze ga ik onthouden voor als mijn leerlingen aankomen zetten met “maar je hebt wiskunde toch nooit nodig in het echte leven, dit is zinloos!!!” :sunglasses:

14 likes

Ik ga dit toch nooit meer nodig hebben.

Think again.

1 like

Wij hebben deze kast gekocht en in na het in elkaar zetten bleek hij scheef te zijn. Hij hangt in het midden naar rechts en na het bellen met Ikea zeiden ze dat het een fout was van de kast en dat we hem terug kunnen brengen. Zijn er meiden hier die dat probleem ook hadden? Want we willen deze kast wel weer halen maar ben beetje bang dat het gewoon aan de kast ligt en we weer hetzelfde probleem krijgen :sweat_smile:

is dit een hoge Besta kast?

Daar heb ik zelf geen problemen mee, staat gewoon recht. Hooguit proberen ander batch nummer te pakken in de winkel.

2 likes

Dit weekend pax kasten binnen gekregen. Zouden tussen 16 en 21 komen, uiteindelijk waren ze er om 22.30 zonder aankondiging, had beter gekund dus. De bezorgers konden ook geen Nederlands En
Beperkt Engels, dus communiceren was lastig.

1 like

Heh getver! Dat ja dus echt niet prettig.

Nee helaas, ik maak vanavond of morgen wel even foto’s van de situatie!

@Bertie en @inezweski Dankjulliewel! Die tip van de stelling van Pythagoras is wel een goeie!

Gekke vraag misschien, maar weet iemand hoeveel boeken er ongeveer op een Billy plank passen (de brede van 80 cm)? Snap dat het verschilt met de dikte van het boek, maar gemiddeld genomen dan. Probeer in te schatten hoeveel boeken ik er ongeveer in kwijt kan straks haha.

Kan je zelf even tellen? :stuck_out_tongue:

23 likes

Ja is een hoge! Maar zag dat ze bij mijn Ikea niet eens op voorraad zijn dus kan alsnog geen nieuwe meenemen haha

Qua gemiddelde paperbacks rond de 25 (afhankelijk van de diktes van de boeken natuurlijk) en met wat dikkere hardcovers 18-20 ofzo.

1 like

Aangezien het nu hier over gecustomizede pax kasten gaat kom ik de mijne ook even showen.

25 likes

Weet iemand hoe strikt er naar verpakkingen gekeken wordt bij retourneren? Ik wil graag een lamp terugbrengen die nooit is gebruikt en nog in de verpakking zit, maar die is (door een verhuizing) een klein beetje gedeukt en er zijn wat penstrepen op gekomen… is het ok om dit terug te brengen? Het is een vrij groot ding dus ik zet m liever op Marktplaats dan dat ik m voor niets meesleep.

2 likes

:joy: ik las dus kast ipv plank bij @Dombo en zag toen jouw reactie en zat echt: huh, zo weinig?
O, wacht. Plank… :see_no_evil:

Het zou niet eens in mij opgekomen zijn dat je pakket zo mogelijk niet wordt aangenomen, dus ik zou denken dat het wel goed zit zo

2 likes

Meerdere keren proberen! Ik heb een keer op zaterdag geprobeerd te bestellen en toen was de levertijd 3 weken. Toen ik het op de maandag erna probeerde was het woensdag in huis. Exact dezelfde bestelling (bankdeel).

1 like

Is gewoon prima, tenzij je er scheldwoorden ofzo op geschreven hebt haha

1 like

Echt een pro-tip, THANKS!

Heeft iemand het alex bureau? Kun je met je benen over elkaar zitten op een bureaustoel of is het bureau daar te laag voor?

Komt er iemand op kort termijn bij IKEA Hengelo die deze tas zou willen kopen en opsturen? (of Zwolle of duiven, maar die hebben maar beperkte voorraad)

3 likes