Ik ga waarschijnlijk morgen avond naar Ikea Hengelo, wil wel voor je kijken?
Oh heel graag!
Ik laat je morgenavond weten!
Mocht @Clarity hem niet kunnen vinden, ik ga aankomende week naar duiven dus dan kan ik daar ook nog even kijken.
Iemand ervaring met de mackapar schoenenkast? Is hij stevig/degelijk? Als je er bijvoorbeeld 2 op elkaar zet.
Ik heb er 2 op elkaar en gebruik de bovenste als doorstroomlocatie voor wasgoed/servies/klusspullen etc
Hij is heel stevig hoor! Ik heb hem al 4 jaar ofzo en je kan m op verschillende manier opbouwen.
Was hij gisteren nog wel op voorraad in Hengelo? Hij geeft nu aan van niet. Kijk straks wel voor maar ben er bang voor dan.
Ja ruime voorraad stond er gisteren, maar nu nergens meer zie ik.
Stomme TikTok trend.
Een leeg vak helaas
Ik ga volgende week naar ikea Groningen, hij is daar nu niet op voorraad, maar misschien dan wel. Als hij er is en iemand anders heeft hem nog niet voor je gevonden neem ik hem voor je mee.
Huh was dit een tiktok trend?
Zijn er ook Ikea medewerkers onder ons?
En heeft iemand info over de Vikedal pax-kast deur!
Online is die uitverkocht en alleen groningen heeft een zeer beperkte voorraad.
Gaat die deur dan uit de collectie? Of is er net weer ingelocht? Wie weer er meer?!
Ff de reviews doorlezen op de Ikea-website, altijd leuk.
edit: helemaal gepland om morgen naar de Ikea te gaan, lijstje gemaakt, auto gehuurd, is één van de belangrijkste producten die ik wil hebben gewoon bijna nergens op voorraad
Ik ben aan het worstelen met de indeling van de PAXkast die op de slaapkamer van onze dochter van 2 komt. Haar kleding komt erin en die pakt ze graag zelf, dus zo’n verdeler en dan een kledingroede en lades onderin leek mij handig. Daar past al haar kleding, pyjamas en ondergoed makkelijk in en kan ze er zelf goed bij. Maar dan daarboven? Er komt verder in ieder geval beddengoed in de kast.
Ik heb nu een ontwerp gemaakt met 1 lade erboven en verder planken (die lade en planken hebben we al), maar ik weet niet of een lade zo hoog nog handig is? Of is een draadmand beter als je ze hoog plaats? De lade hebben we al, dus dat zou handig zijn, maar anders komt die gewoon in de kast die naar de logeerkamer gaat.
Hoe lang wil je de kast gaan gebruiken? Ik zie die roede beneden en ik snap je gedachtegang maar zij en haar kleding wordt groter. Is dit met maat 128 nog steeds handig?
In principe wel langere tijd als in jaren. Ik heb daarom zitten twijfelen of het niet handiger is nu gewoon de brede roede laag te hangen, die dan later makkelijk omhoog kan, maar dan heb je geen “leggedeelte” ernaast en wil eigenlijk haar shirts en broeken gewoon vouwen, het is vooral voor jurkjes en vestjes. Misschien dat 1 of 2 lades en dan een lange roede erboven ook wel een optie is, maar moet even kijken of ze dan overal goed bijkomt.
Er komt ook een kast op de logeerkamer (omdat we die nu al hebben en straks “over” hebben) en dat wordt echt een opbergkast dus over een paar jaar de verdeler daarin plaatsen is ook een optie. En zo’n kleine roede is niet zo heel duur, dus als we die op een gegeven moment over zouden hebben vind ik dat niet zo heel erg.
Wel goede om extra over na te denken. Misschien even uitmeten hoe hoog die roede komt en hoeveel ruimte er dan nu nog is onder wen jurkje of ze er ook echt iets aan gaat hebben. Want als het straks met maat 98/104 al niet meer past is dat wel zonde zo snel
Edit: nou @Hetty thanks voor je reactie, ik heb in mijn kast de roede wat omlaag gezet om even te testen en ze blijkt er gewoon bij te kunnen. Dus 1 of 2 lades en dan daarboven de roede iets lager wordt het en dan daarboven planken dat hebben we ook allemaal al, alleen een draadmand voor onderin nodig (zitten nu geen deuren op) en wellicht 1 of 2 extra planken dus scheelt een leuk bedrag!
Weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar hier in België is hij nog voldoende op voorraad, wij hebben er zelf nog 2 gekocht deze week.
Thanks!! Deze week heb ik de klantenservice aan de lijn gehad en deze vertelde mij niets hierover, maar het lijkt er wel op dat dit aan de orde is. Ik ga mijn ogen open houden voor het nieuwe model!