Ook goed nieuws! Ik kom wel eens in de buurt van Bree, dus kan vanuit daar wel een uitstapje maken
Heeft iemand ervaring met de ondiepe pax kast? Het zou dan gaan om een kledingkast zonder hanggedeelte met vooral planken en een paar van die draadmanden.
De ruimte tussen het bed en de muur is nogal krap waardoor een kledingkast met normale diepte niet gaat passen
Die van 35cm diep bedoel je? Wat heb wil je precies weten?
Vooral of die diepte een beetje praktisch is voor gevouwen kleding? Maar we hebben hem inmiddels al besteld op de gok want we moeten iets en een andere optie is er niet echt.
Ja is ideaal voor gevouwen stapels, die diepe is daar juist beetje te diep voor, dan heb je allemaal loze ruimte
Weet iemand toevallig wat het betekent als bij een product staat âlaatste itemsâ? Komt dat product dan niet meer terug in het assortiment of is het tijdelijk niet op voorraad?
edit: never mind, heb het al gevonden op de website https://www.ikea.com/be/nl/offers/last-chance/ gaan inderdaad uit het assortiment dus
Kan je die lange jurken niet gewoon dubbel over een hangertje doen? Ik zou daar geen smalle lades voor nemen denk, echt zonde van de ruimte
Ik bewaar mijn lange jurken opgerold liggend, dan kreuken ze minder. Kun je ze op die manier kwijt in de kast?
Ik zou niet voor 5 jurken een minder praktische indeling nemen hoor!
Dit weekend een Pax gehaald en echt blij mee! Alleen nog geen deuren want degene die ik wil zijn niet op voorraad. Wil ook een spiegeldeur maar die is in heel NL niet op voorraad. Heb op beide alerts ingesteld maar vraag me af hoe snel er doorgaans weer voorraad is? Op de site zijn ze er niet duidelijk over. Ik word een beetje onrustig van steeds tegen mân kleren aankijken haha dus als het lang duurt haal ik wel andere deuren en een plakspiegel ofzo.
Mooi! Ik zou even op marktplaats kijken, daar worden best vaak spiegeldeuren aangeboden
TIL dat de Ikea catalogus niet meer uitgebracht wordtâŠ
Wij hebben een âoude stijlâ hoekkast. Vinden die zoveel mooier en praktischer als de nieuwe stijl⊠staan vrij regelmatig op marktplaats. Nieuwe deur er op en je ziet er niks van verder
Ik heb de tip al eens gegeven hierboven, maar sommige winkels in België hebben deze wel nog op voorhand. Moest je de mogelijkheid daartoe hebben
Dit is misschien een beetje een te specifieke vraag. Maar heeft iemand toevallig een bed van Ikea met twee losse lattenbodems, en hoe zet je die vast? Bij mijn bedframe kreeg ik wel van die schroeven met een soort dopjes erop, die tussen de latten in zouden moeten klemmen. Maar dat komt bij de lattenbodems die ik heb niet uit. Dus nu liggen ze los in het frame, maar soms schuiven ze een beetje en dat maakt herrie.
Weet niet of het nog uitmaakt, maar ik heb dit bed:
En deze lattenbodems:
In mijn bed zaten er gaten in het bed om deuvels tussen de lattenbodems te doen. Die hielden de lattenbodems tegen en daardoor konden ze niet bewegen.
Zitten die er bij jou niet in op de plek tussen de lattenbodems?
edit: ik heb het even zeer professioneel aangegeven op dit plaatje, maar bij mij waren dit dus houten deuvels en daar pasten de lattenbodems (ook van ikea) tussen:
Ah thanks voor de moeite, en ja precies dit was bij mijn bed ook! Alleen dan dus met plastic dopjes ipv houten deuvels. Maar bij jou komen ze dus wel precies tussen de lattenbodems terecht? Want bij mij rust de rand van de lattenbodem juist precies op die dopjes ipv dat het er tussen valt
Ja dat paste precies. Als je ook lattenbodems hebt van ikea zou ik gewoon daar advies vragen? misschien zijn ze niet allemaal compatibel
Hier liggen ze ook los in het frame (geen IKEA-lattenbodems, wel een IKEAbed) en dat blijft eigenlijk prima liggen. Ik heb trouwens wel een ander bed. Mijn vorige bed had het ook zo.
Ik ben eigenlijk even in de war dat die dingen deuvels heten. Ik kom uit het oosten en wij zeggen altijd duuveltjes en had er nog nooit over nagedacht dat het wellicht anders heet dan dat