Ja dat kan! Ik kon bij het bestellen gewoon doorklikken en een datum kiezen.
Ik moest het ook vooruit plannen voor een verhuizing en toen kon het pas 2 weken van te voren. Ik kon overigens niet alles laten bezorgen van de PAX, want veel was niet op voorraad😭
Zoals de rest zegt gewoon ff bellen (of chatten of social media). Je hoeft niks te bewijzen. Het gebeurt echt heel veel en het wordt zonder vragen nageleverd.
(ik werkte bij de klantenservice van IKEA dus ik weet het heel zeker haha)
Thanks!
En ook bedankt andere mensen die reageerden
Uiteindelijk kreeg ik iemand bij de klantenservice te pakken en hij zei meteen ‘u mist ook een deel van het bed! Kennelijk was de tweede doos van het bouw pakket niet leverbaar.
De lamp die ik miste stond wel op de pakbon (deel 2 van het bed niet) dus die ik echt zoekgeraakt. Zonder krutische vragen kreeg ik het geld terug en mocht ik de winkel in om een nieuwe te halen. Eenmaal in de winkel heb ik vanalles in mijn wagentje gegooid en die lamp ben ik weer vergeten )
Goede service! Maar ook heel oplichtingsgevoelig…
Ah nee, is die al lang uitverkocht? Ik wilde er ook graag een gaan halen 🥲 Ben bang dat we geduld moeten hebben.
Weird, ik heb er 2/3 weken geleden nog 1 gekocht in Amsterdam
Ohh dat is goed nieuws! Ik ga de Ikea site goed in de gaten houden haha. Was ook al op marktplaats aan het kijken, daar staan er ook veel op. Alleen niks bij mij in de buurt
Hebben jullie van die “hebbedingetjes” of must haves van de Ikea?
Ik koop altijd kaarsen, maar ben benieuwd wat anderen geweldig vinden
De gratis potloodjes.
Edit: die vind ik serieus heel fijn, maar neem er hooguit eentje mee hoor.
En de 365+ voorraadpotten die vanwege de glazen schaal / plastic deksel zowel in de oven als diepvries kunnen. Die vind ik echt ideaal.
Bij de Swedish Food Court vind ik ook altijd wel iets om mee te nemen. Ze hebben daar ook glutenvrij gebak uit de diepvries, wat ik zelf wel handig vind om in huis te hebben voor bezoek.
Love die plaatjes, en ik zie serieus nieuwe dingen die ik wil hebben!!
Hoe gebruiken jullie die bovenste clipjes?
Ik heb ze ook maar vind ze helemaal niet handig. Maar wie weet gebruik ik ze gewoon verkeerd.
Ik gebruik ze voor chipszakjes, van die koeken die als een rol zijn verpakt etc. Soms broodzakken dicht te maken.
Maar ik raak ze altijd kwijt
Om te volle spuitzakken mee dicht te krijgen.
Omg nog nooit gezien. Ideaal zeg!
Ja die meelmotten heb ik vroeger gehad en daarna alle glazen potten die in mijn kastjes pasten gekocht #trauma
Aaaah dankjewel! Ik draai verpakkingen altijd rond en doe dan de clips eromheen maar dat is geen succes.
Is deze ook van de Ikea?
Heeft iemand ervaring met de inductie kookplaten en koelkasten van ikea ? Hoe is de kwaliteit?
Mijn nieuwe huurhuis heeft een aanrecht zonder kookding, oven of koelkast, dus die moet ik nog los aanschaffen. Ik zit eraan te denken om de bij de Ikea te kopen omdat ik het dan meteen kan wegwerken in zo een Metod (of een dergelijke) keukenkast. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb dus niet een nieuw aanrecht nodig, alleen 1 ‘blokje’ voor de kookplaat (en eventueel oven). Ik vraag me af of dat überhaupt wel kan met die ikea keuken lijnen
Toen ik in mijn huis kwam wonen moest ik ook nog allemaal keukenspul aanschaffen en heb alles bij Ikea gehaald. Nu 6 jaar later staat het er allemaal nog en werkt nog steeds top.
Ik had een losse koelkast/vriezer, afzuigkap, kookplaat (gas), oven en een onderkastje waar ik de oven in konn zetten. Ik heb een kastje met lade onder de oven wat superchill is want extra opbergruimte.