Misschien kun je het in een spoiler zetten, maar wat dan? Weet even niet meer waar het verhaal heen ging
Ik vind het ook altijd apart dat het haar van Chantal Janzen zit alsof ze een pet met een klep op heeft.
Haha, wat bedoel je?
Ze heeft altijd zo’n kapje/dakje van die pony gemaakt. Alsof het de klep is van zo’n pet!
Ja, dat!
Bij de televizier ring, en eigenlijk altijd als het over succes gaat, zeggen mensen in hun speeches: ‘Ja dit is heel mooi, maar zonder mijn geliefde/familie was het allemaal niets waard.’
Ik houd heel erg van mijn vriend, maar mijn mentaliteit is dus meer dit:
Oh wow, als ik naar die Instagram kijk snap ik hem helemaal. Inderdaad precies hoe elke BN-er eruit ziet, maar ik had er nog nooit de vinger op gelegd waar het aan lag.
Ik vind dit een leuk liedje (en videoclip vind ik ook leuk)
Oh maar mening werkgever staat klaar om je te naaien hoor, je spaargeld kan ook om allerlei redenen zo op zijn, je educatie misschien Maarja wat betekent dat in een land vol hoogopgeleide mensen die noodgedwongen laag opgeleid werk moeten doen. En als de economie in het slop raakt betekent het allemaal geen fok meer.
Het enige wat je echt niet zal verlaten is eerder goeie vrienden dan familie, zeg maar nadat je zo’n 25/30 bent en de bezem hebt gehaald door de niet waardigen en je loyale/goeie vrienden overhebt.
En je eigenwaarde uiteraard, als je van jezelf op aan kunt, heb je sowieso verder weinig nodig.
Dat is geen impopulaire mening hoor op dit forum
Ik denk dat het bij veel (bij mij wel iig) er door kwam omdat ze ineens letterlijk OVERAL te zien was. Je kon de tv niet aan zetten of Maan was daar weer.
In plaats van Chateau Meiland had de Beste Zangers de televisiering moeten winnen.
Ja . Ik kreeg precies wat ik wilde. Dat Floor dat nummer met Henk deed.
fantastic beasts 2 spoiler
Dat Ezra Miller een broertje van Dumbledore zou zijn. En dan niet Aberforth, maar eentje waarvan niemand tot deze film ooit gehoord had, ondanks dat we de hele jeugd van Albus meegekregen hebben in Deathly Hallows…
Of met “de salsakoning van Nederland” (alsof er überhaupt competitie is op dat vlak) die dan wel weer heel Hollands Rolf heet.
Geen idee waar dit over gaat maar waarom skreeuw jij zo. Niks voor jou
Ik vind dat wijnen wijnen wijnen zo uitgekauwd en irritant. Zat gisteravond in de kroeg en de halve avond door zat zo’n groep dat te scanderen. Ja haha, leuk hoor. Origineel. Ik heb Chateau Meiland niet gezien maar vind het nu al een irritant programma.
Ik had dus bij die aflevering van Floor gehoopt dat hij dat nummer zou zingen en toen was ik kort gepikeerd dat hij een ander nummer deed (wat hij trouwens wel geweldig uitvoerde). Dit omdat hij dit nummer zo goed kon en dit bij Nightwish (toen nog met andere zangeres) ook een toffe uitvoering was.
Ik kon mijn geluk niet op dat dit nummer toch werd uitgevoerd maar dan bij de duettenaflevering.
Ik kreeg gister vooral de rillingen toen iedereen zei “jaaa Tim die kan Italiaans, wat een talenknobbel! Hij bestelt hier ook alles gewoon in de taal”
Maar ze waren op Ibiza waar ze helemaal geen Italiaans spreken en toen hij dat Italiaanse nummer deed was zijn accent echt een soort raar Spaans en absoluut geen Italiaans.