Impopulaire meningen #2

Absoluut eens dat dat vrij geniaal is, maar vond m verder als auteur ook niet echt boeiend met die paginalange liederen en weinig karakterontwikkeling.

Ik vind George rrrrrr Martin daar wel goed in, en game of thrones qua verhaallijnen en karakterontwikkeling en onvoorspelbaarheid wel weer vrij briljant.

En Harry Potter heb ik altijd wel amusant maar verder mweh gevonden. Snap die hardcore fanbase ook niet zo maar ik denk dat de atmosfeer van de films daar ook erg in geholpen heeft.

1 like

Ik vind Martien meiland en dat hysterische gedoe en gelach rond hem zo overdreven? En ik weet dat dit een heeeeel onpopulaire mening is, want iedereen is lyrisch over die vent haha . Ik heb niet genoeg van hem gezien om een volledige mening te vormen, maar ik heb die video van hem in de Mac gezien en dat vond ik maar overdreven :sweat_smile:. Ik denk ook meer dat ik dat hysterische gelach van iedereen om daadwerkelijk aaaalles dat hij zegt gewoon irritant vind ofzo?

50 likes

Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

1 like

My Potter heart is broken :broken_heart:

De films zijn een leuke extra voor mij, de boeken zijn echt mijn lefuh

15 likes

Nou ik vind m wel iets minder leuk nadat hij in de uitzending vorige week een nep facelift deed en daarbij zei dat hij ‘niet van die Chinese ogen wilde’ en Erica ook zei: ‘nu heb je van die rare Chinese ogen’

2 likes

Ja echt zulke fantastische boeken, zoveel om gelachen en ook gehuild, Engels voor geleerd zodat ik niet op de Nederlandse vertalingen hoefde te wachten, ben daar als nerd/buitenbeentje echt mee opgegroeid. De films waren leuk maar de boeken waren echt :heart::heart::heart:

8 likes

Volgens mij vinden mensen het dus een leuk vrolijk gezin, maar ze lopen alleen maar te zeiken op elkaar. Had dit 2 weken geleden ook gepost, ik word er vaak nerveus van die toon die ze tegen elkaar aanslaan en dat zeurderige zeikerige praten. Toch ben ik nu bij seizoen 2 en vind ik het wel eens grappig, maar ik vind ze in ieder geval niet positief ingesteld ofzo en zo doet de rest van NL wel.

4 likes

Volgens mij vindt de rest van NL het ook best wel klagerds (met name Martien) maar vinden ze het ook echte doorzetters en vooral hilarische tv geven. In de youtube compilaties vond ik Martien niks. Ik begrijp iig wel dat je Martien snel too much kan vinden.

2 likes

Ik vond GOT ook zó saai…

3 likes

Wat de fuck. Saai? Dat iets je smaak niet is kan prima maar GoT is echt niet saai.

1 like

misschien bedoelt ze langdradig? ik als megafan kan niet ontkennen dat de alle seizoenen behalve de laatste lekker hun tijd namen

3 likes

Nou ook niet want er gebeurde echt genoeg altijd.

Maar saai is toch per definitie een mening? Er is toch niet iets als objectief saai?

28 likes

Ik heb de serie nooit gezien, maar ik ben jaren geleden begonnen aan de boeken en daarvan kan ik me wel voorstellen dat je het saai of langdradig zou vinden.
Er gebeurt inderdaad heel veel, maar er zijn zo veel personages die geïntroduceerd moeten worden waardoor je echt aandachtig moet lezen. Ik heb best vaak stukken over moeten lezen omdat ik geen idee meer had wie dat bepaalde personage was, zeker als je het verhaal met tussenpozen las.
Ik kan nog goed herinneren dat er een kind van een gebouw werd gegooid en dat dit ergens rond pagina 200 gebeurde, terwijl dit volgens vrienden van mij al ergens in het begin van de eerste aflevering gebeurde. Al met al heb ik ook nooit meer doorgezet haha. Misschien dat ik het binnenkort maar weer een kans moet geven, want het genre spreekt me wel aan.

1 like

Saai betekent dat er weinig gebeurt. Dat is niet zo in got.

Oké maar zo ben ik het met je eens. Dat vond ik ook soms. Maar GoT als geheel is gewoon niet saai punt uit afgelopen don’t @ me

4 likes

Heh met een beetje fantasie kun je de hele harry potter reeks schrijven? Incl. al die namen en personages :sweat_smile:

8 likes

Dat ia toch zo’n beetje het hele idee van (fantasy) schrijven? Dat je het met een beetje fantasie en mooie bewoordingen op papier zet?

4 likes

Met een beetje fantasie krijg ik nieteens een pagina vol, last staan 7 boeken die een meesterwerk zijn (HP)

8 likes

Een goed boek of een goed script voor een film of serie schrijven is al niet makkelijk, en dan óók nog een hele wereld eromheen bedenken maakt het nog knapper vind ik. Echt vakmanschap en creativiteit gecombineerd.

6 likes