Impopulaire meningen #2

Ja, zo ja! Ik las eerder dacht ik ‘droog maken’ met een wc-papiertje en niet schoonmaken.

1 like

Wat is de techniek???

5 likes

De technieeeek Octo, de techniek!
image

21 likes

Hahaha ja dat denk ik ook :joy:. Sowieso zijn de Italianen die ik heb ontmoet best wel into zichzelf. Kan me idd heel moeilijk voorstellen dat zij een fan zouden zijn van zo’n landje als Nederland :joy: Ja daar zit het verschil ook denk ik. Ik heb zeker de Engelse cultuur heel goed leren kennen toen ik daar woonde, maar zou nooit beweren dat ik praktisch Engels ben ofzo haha. Je hebt idd gewoon van die mensen die helemaal in touch zijn met de ‘locals’ en door en door de ‘cultuur’ in en uitademen haha. Bitch please :joy:

2 likes

Bedankt! Ik ben geghost door onze schoonmaker thuis dus ik kan echt alle hulp gebruiken haha.

3 likes

Werkt dit zo? Vanaf hier verder lezen, het is fantastisch.

7 likes

Ja God allejezus wat vind ik veel Italianen into zichzelf (die ik ontmoet heb, wil niemand beledigen) Heb een tijdje een Italiaanse chirurg gedate die praktisch elke zin begin met: ien ietalyyy…drinken vrouwen geen bier met het uitgaan/ is de koffie anders/ mag je wel roken in de OK garderobe. Was er snel klaar mee. Aan het begin misschien nog wel soort van authentiek maar heb op een gegeven moment echt geroepen: maar je bent nu niet ‘ ien italyyy’ en HIER DOEN WE DAT WEL, MAAK ER HET BESTE VAN. En doen alsof je bijna doorging als je perentaart in de lente eet ed. Ben blij dat we hier niet het idee hebben dat al onze gebruiken de maat der dingen is en de Enige Goede Weg.

11 likes

Wat voor techniek :blush:?
NVM al gezien

1 like

Vooral dat sneller! Want het is niet echt mijn hobby.

2 likes

Transplantatiechirurg zelfs. Die zijn nog erger.

1 like

Ik vind abba en dus ook mama mia vreselijk.

13 likes

Wat is de wc borstel techniek? Ik kan het niet terug vinden.

Nvm, gevonden!

Haha ok!

Met Cédric en Omar die op de Rue des sept garçons wonen :smile:

18 likes

Ik vind de liedjes van Suzan & Freek best wel leuk en heb nu al een uur blauwe dag op repeat :dancer:

14 likes

En ze komen uit Franconville? :smile:

3 likes

Pffff nou dit kan ik zeker bevestigen nadat ik net uit Italië kom. Mijn god wat kunnen die mensen arrogant doen zeg. Ik had ook echt het gevoel dat ze op me neer keken :joy:

Omg jaaaaa! En Marion en Lisa had je ook nog :joy:

1 like

ik vind mannen in pak helemaal niet mooi(er) (dan in normale kleding)

17 likes

Same. Veel mannen dragen ook slecht zittende pakken, zo jammer.

3 likes