Impopulaire meningen #2

Ik eet ook wel zo, functioneel. Ik kan ook echt een maaltje eten dat mensen denken wtf heb jij op je bord liggen, maar het boeit me niet zoveel. Denk aan wortels, een blikje tonijn en rijst. Mijn maaltijden hoeven niet elke dag van de week lekker te zijn. Als het maar vult/goed is. Al zal ik dan wel juist weer een wrap eten, want dat is dan mijn koolhydraten leverancier. Maar wel altijd veel meer groenten/eiwitten in verhouding tot rijst/wrap/aardappels/pasta.

En ik volg geen dieet of voedingsschema, maar ik wil gewoon dat mijn lijf het goede binnenkrijgt. (al vreet ik vanavond ook wel een halve zak chips denk ik :p).

2 likes

Wat is RGK? Ik zie het steeds langskomen.

Filterkoffie is het allerlekkerst.

14 likes

Ik ga kapot! Dit is inderdaad een plaag.

5 likes

Zeg je ‘in het echt’ dan ‘er-gee-kaa’ of gewoon voluit ‘robgeuskind’?

1 like

Voor iedereen die te lui is om te zoeken.

7 likes

Rob kind Geus

28 likes

Ik was gaan Googlen en kwam alleen maar rolstoelen tegen.

Geniet je dan ook niet van uit eten gaan? Of kun je als je uit eten gaat sowieso bijna niets eten?

Ik ben denk ik precies het tegenovergestelde van jou. Als ik voor mezelf kook maak ik ook mijn bord mooi op e.d. (Nou ja niet dat ik zo’n talent ben maar ik probeer het.) Ik ook heb mega moeite met van alles weerstaan haha.

4 likes

Ik moest aan dit artikel denken door het gesprek over eten hier, dat is alles, geloof niet dat daar verder iets aan te snappen is?

1 like

Ik vind knotjes bij meisjes onder de tien echt stom.

2 likes

Oh, was absoluut niet persoonlijk en al helemaal niet aanvallend bedoeld! Had hem daarom ook expres niet als antwoord op iemand geplaatst. Ik moest er gewoon aan denken, ik vind het echt een van de beste artikelen die ik over eten heb gelezen, denk er wel vaker aan als ik discussies/gesprekken over dingen rondom eten hoor, zowel hier als in het echte leven.

1 like

Hahhaha omg @Zemraluani toen we voor het eerst ontdekten dat we dezelfde dingen haten :heart:

1 like

Op deze manier eten is eigenlijk mijn ultieme doel in het leven haha

Misschien moet er een begrippenlijst gemaakt worden in een vastgepind topic.
Handig om te gebruiken voor ‘vage uitspraken’ die niet bekend zijn voor niet forumleden. Maar dat is eigenlijk ietsjes te makkelijk, spelenderwijs leren is natuurlijk het best.

3 likes

Ik vind alle sneakers lelijk. Bij anderen staan ze nog wel cool maar bij mij staan ze gewoon dom. Ik heb ze dus ook niet behalve om te sporten.

8 likes

Ik snap mensen die vrijwillig zwart dragen met dit weer niet. Ik moet het voor mn werk naaah ik ga dood.

2 likes


Heerlijk
Maar dit is best kleurrijk nog hahaha

7 likes

Ik moest echt even kijken hoe dit zat hahaha snap dit soort fotos nooit haha. Maar dit is idd nog best kleurrujk en zomers.

1 like

Je ziet mn tiet! :star_struck:

6 likes