Impopulaire meningen #2

Ja inderdaad, en vaak is er ook nog eens weinig van die “imperfecties” te zien. Dan moet ik verdomme helemaal inzoomen om een extreem vervaagd streepje striae of minivetrolletje te kunnen bekijken. En zelfs die dingetjes worden op alle andere foto’s vrolijk weggefotoshopt.

3 likes

Ik vind kakhiel (en alle aanverwanten) niet grappig. Sorry. :neutral_face:

15 likes

Die van meester mark zijn echt, althans ee collega van mij heeft een keer iets ingestuurd en dat is precies zo op zijn pagina gezet.

2 likes

Door deze post kwam ik erachter dat ik een nieuwe persoonlijke vraag topic gemist heb en ik al 215 berichten achterloop.

10 likes

Ik doe precies hetzelfde haha

1 like

De meeste mensen die een dieet of voedingsschema volgen eten zo denk ik?

1 like

Haha nee ik ook niet. ik eet vaak gewoon wat gezond is ook al vind ik het niet lekker. Dus in de avond vaak bijvoorbeeld 5 verschillende groenten en thats it. Maar inderdaad ook die wraps weglaten of alleen pastasaus met de groenten zonder de spaghetti haha. Ik eet ook wel “junkfood” hoor 1 of 2 dagen in de week.

1 like

Je moet zelf weten hoe je eet, maar ik zou dit zelf niet per se gezond noemen. Je hebt ook gewoon koolhydraten en eiwitten nodig.

13 likes

Oh ja eiwitten eet ik genoeg aangezien ik elke dag peulvruchten eet. Koolhydraten eet ik ook genoeg hoor. Vind rijst en pasta en wraps gewoon niet gezond :).

2 likes

Moet bij dit soort gesprekken altijd aan dit stuk denken:

12 likes

Ja dit heb ik dus ook. En ik heb een jongensbaby. Struggles!! Heb dan ook best veel kleding voor hem die officieel van de meisjes afdeling of gender neutraal is. Echt een hekel aan die zogenaamd leuke geruite bloesjes met spijkerbroek of T-shirts met auto’s en dino’s enzo. Ugh.

8 likes

+1, jongens peuter hier. Ik erger me ook echt kapot aan die agressieve stekeltjeskapsels en zogenaamd stoere rgk-kleding.

8 likes

Ik eet ook wel zo, functioneel. Ik kan ook echt een maaltje eten dat mensen denken wtf heb jij op je bord liggen, maar het boeit me niet zoveel. Denk aan wortels, een blikje tonijn en rijst. Mijn maaltijden hoeven niet elke dag van de week lekker te zijn. Als het maar vult/goed is. Al zal ik dan wel juist weer een wrap eten, want dat is dan mijn koolhydraten leverancier. Maar wel altijd veel meer groenten/eiwitten in verhouding tot rijst/wrap/aardappels/pasta.

En ik volg geen dieet of voedingsschema, maar ik wil gewoon dat mijn lijf het goede binnenkrijgt. (al vreet ik vanavond ook wel een halve zak chips denk ik :p).

2 likes

Wat is RGK? Ik zie het steeds langskomen.

Filterkoffie is het allerlekkerst.

14 likes

Ik ga kapot! Dit is inderdaad een plaag.

5 likes

Zeg je ‘in het echt’ dan ‘er-gee-kaa’ of gewoon voluit ‘robgeuskind’?

1 like

Voor iedereen die te lui is om te zoeken.

7 likes

Rob kind Geus

28 likes

Ik was gaan Googlen en kwam alleen maar rolstoelen tegen.