Misschien moet er een begrippenlijst gemaakt worden in een vastgepind topic.
Handig om te gebruiken voor ‘vage uitspraken’ die niet bekend zijn voor niet forumleden. Maar dat is eigenlijk ietsjes te makkelijk, spelenderwijs leren is natuurlijk het best.
Ik vind alle sneakers lelijk. Bij anderen staan ze nog wel cool maar bij mij staan ze gewoon dom. Ik heb ze dus ook niet behalve om te sporten.
Ik snap mensen die vrijwillig zwart dragen met dit weer niet. Ik moet het voor mn werk naaah ik ga dood.
Ik moest echt even kijken hoe dit zat hahaha snap dit soort fotos nooit haha. Maar dit is idd nog best kleurrujk en zomers.
Je ziet mn tiet!
Ik snap je post maar zwarte kleding is gewoon onderdeel van m’n signature look met zonnebril
(de glazen zijn in het echt pikzwart dus ze verbergen zelfs de kringen onder m’n ogen, megacool dus)
Bizar is dat hé. Ik kom uit een redelijk grote stad (118.667 inwoners) en ik heb dus ook vaak dat mensen verbaasd zijn als ik iemand niet ken. Vind dat echt heel raar.
(laatst ontmoette ik iemand die 7 jaar jonger was dan ik en in dezelfde straat woont (straat is 1200 meter) en toen was iedereen helemaal verbaasd dat ik haar niet kende. Vond dat zo stom
(oké dit is eigk vooral m’n persoonlijke ramt sorry)
Leuk!! Ik doe hem vandaag weer aan #goor #zweet
Ik snap uitspraken als ‘Wat gaat de tijd toch snel’ en ‘Time flies’ nooit zo goed, ik vind de tijd/het leven in het algemeen meestal juist langzaam gaan.
Ik vind echt 99% van de kleding die op dit moment hangt in de winkel helemaal niks voor mij. Of het is mij te kleurrijk, te licht of gemaakt van stofjes waar ik snel in ga zweten. Ik mis een breder assortiment aan kleren van natuurlijke materialen in herfstkleuren. “Maar het is zomer Vanya”, heb ik al verschillende keren gehoord, maar dat betekent toch niet dat ik op magische wijze opeens graag wit, pasteltinten of geel wil dragen.
Ik heb een afwijkende lichaamsvorm (o.a. flinke scoliose) en vooral in de zomer is het moeilijk voor mij om leuke dingen te vinden. Veel ‘erg’ blote dingen zitten voor geen meter en ik voel me zeer ongemakkelijk in rokken en jurkjes. Ik wil het niet verhullen maar wel dat iets een beetje oké zit.
Als je dan de enige kleuren aanklik die ik wel draag + linnen/katoen etc blijft er heel weinig over :‘D En met mijn afwijkende lichaamsbouw vallen ook nog high waisted dingen af bijvoorbeeld van die hippe paper bag broeken/shortjes. Heb wel eens dingen laten verstellen maar de keuze is nu zo beperkt dat ik zelfs niks vind dat de moeite waard is om naar een kleermaker te stappen :’)
Ik vind het fijner om het forum van beneden naar boven bij te lezen. Dont know why
Pff ik heb dat ook. Ik vind het zo enorm moeilijk om leuke kleding te kopen tegenwoordig.
Impopulair vanwege de hoeveelheid volgers die ze heeft: maar ik vind de instagram van Beyoncé zo saaaaai. De foto’s die ze post vind ik ook altijd vet raar/ongemakkelijk geposeerd, niet echt boeiende outfits en allemaal zo bedacht. Ik kijk veel liever naar accounts van bekende mensen die er wat spontaner mee omgaan. Heb Beyoncé dus ook ontvolgd, ook al vind ik haar muziek best leuk.
Eens! Ik volg haar wel nog maar vind het allemaal zo afstandelijk.
Ik vind Beyonce zo onoprecht overkomen en altijd inhaken op de laatste trends (heb ik ook met Taylor Swift). Met dat go vegan geleuter maar dan ook in je vrije tijd overal met een privejet naartoe.
Als we het dan toch over een succesvolle zwarte zangeres hebben vind ik Janelle Monáe toch wel een stuk getalenteerder en authentieker. Voor mij wel oprecht bezig met activisme en acteren kan ze ook. Of gewoon Rihanna die met een breed assortiment aan foundations komt en lingerie voor iedereen.
Naar wie gaat je voorkeur uit
- Solange
- Beyonce
0 stemmers
<3 Janelle!
Ik snap ook niet waarom mensen haar queen B noemen. Beyoncé is in mijn ogen niet zo beezonder.