Impopulaire meningen #2

hahahahahahahaha zo noem ik mijn moeder ook :joy::joy::joy::joy:.

Mijn buurman zegt over hun kleine hondje altijd โ€˜het lijkt wel een gestoffeerde kroket!โ€™

2 likes

Mโ€™n vader noem ik boomer en mโ€™n zusje VSCO girl. Hoe ze mij noemen laat ik liever buiten beschouwing

3 likes

Een siroop die word aangemaakt met water en koolzuur. Die heb je dus van cola, fanta, ice tea etc en is veel goedkoper. Komt uit van die soort tap apparaten. Hebben ze bijvoorbeeld bij mcdonalds en en van die wokrestaurants etc.

2 likes

Ik bestelde laatst cola zero en kreeg pepsi max. Vind ik niet hetzelfde, want ik vind pepsi max niet zo lekker :cry: had liever gehad dat ze had gezegd dat ze pepsi serveren toen ik om zero vroeg. Dan had ik spa rood besteld

1 like

Ahh zo irritant he.

Vind de service steeds slechter worden. Gewoon totaal niet klantgericht en op de verkeerd kosten gericht? Zoveel personeel voor zo weinig mensen en dan nog word je zo regelmatig voorbij gelopen terwijl je glas leeg is. En dan besparen op producten? Dat snap ik echt niet.

Nee besparen op producten vind ik ook geen goede ontwikkeling, want mensen gaan onder andere naar de horeca om iets te nuttigen wat lekkerder is dan wat je thuis kan maken. Sowieso die postmix wat jij zegt hoort eigenlijk helemaal niet buiten de mac en la place (bij de mac vind ik m wel echt lekker haha beetje waterig, veel ijs. Maar als ik op een terras zit wil ik het liefst gewoon een flesje fris). En service is steeds vaker om te janken ja. Ik heb ook echt al meerdere keren bij verschillende zaken gehad dat ik via groupon oid ergens ging eten of lunchen, dan moet je dus alleen zelf je drinken betalen, dus zou ik denken ze gieten je vol, want daar zit voor hun het geld. Nou mooi niet hoor, bijna op de tafel staan voor aandacht wanneer je glas leeg is.
Denk/hoop trouwens niet dat dit een impopulaire mening is

1 like

Postmix wordt tegenwoordig ook vaak geschonken op plekken waar veel wordt gefraudeerd met drank, zoals uitgaansgelegenheden. Je kan niet stiekem drankjes aan je collegaโ€™s geven, want het apparaat telt elk glas dat wordt getapt en houdt dat bij. Ik proef overigens geen verschil.

Nee, denk het ook niet.

Ja zo bizar! Dan denk ik wil je nou omzet binnen harken of niet? Wil je nou eind van de avond met een leuke fooi naar huis of neem je genoegen met je uurtarief? Van de week kwam een vriendin van me zusje bij ons en die zij heel blij: ik heb 15 euro fooi. Kon alleen maar denken als ik dat vroeger kreeg stonden de tranen in mijn ogen :stuck_out_tongue:. Maarja ik word ook niet erg vrijgevig van de huidige service.

bijwerkingen is niet echt hetzelfde als overdosering he :stuck_out_tongue:

1 like

Ik wel, veel wateriger.

Over het algemeen is het gewoon om kosten te drukken. Want je kan je flesjes ook dmv kassa systemen in de gaten houden.

1 like

Weet uit ervaring dat het ook te maken kan hebben met opslagruimte. Verder eens hoor, vind het ook niet te zuipen :joy:

Ik vind postmix zo lekker als ik brak ben omdat er minder prik in zit en je het met liters tegelijk naar binnen kunt gooien. Heerlijk.

14 likes

Klopt idd ook wel eens.
Maar blijf het gewoon niet netjes vinden als het niet aangegeven word.

Maar flesjes worden ook geteld toch? Of werkt dat anders?

Nee ik merk idd ook bij mezelf dat ik steeds vaker geen fooi geef, omdat ik het vond ontbreken aan fooi waardige service.

Ja dat is wel de bedoeling maar als je โ€˜s nachts om 02:00 moet aanvullen is dat ook veel gedoe, dus dan tel je de volgende dag de lege kratten. Maar als iemand dan weer een krat ergens anders neer heeft gezet krijg je ook weer gedoe.

1 like

Ja, zo zonde. Ik ervaar ook dat ik minder lang blijf hangen. Toch jammer, denk dat daar nog veel te behalen valt.

1 like

Ik moest ook vaak tellen, maar ik heb nog nooit (in 3 jaar horecawerk) terugkoppeling gehad dat het aantal flessen/kratten niet overeenkwam met het aantal verkochte drankjes/ingeleverde munten. Snapte daarom ook nooit waarom we die moeite moesten doen. (Snap het wel bij feestjes waar het aantal flessen in rekening wordt gebracht bij organisatie van het feestje maar bij andere feestjes snapte ik het nooit goed). Dus in praktijk kon je zoveel drankjes weggeven als je wilde en niemand had wat door. @anon18050057 En wij schonken frisdrank vaak uit literflessen, dan kun je ook niet goed nagaan hoeveel drankjes er precies uit eentje hoort te gaan.

1 like

Ik werk in een groot poppodium waar ze heel streng zijn omdat er in het verleden veel misbruik is gemaakt. Als de kassa aan het einde van de avond meer dan 5 munten scheelt moet daar al een verklaring voor zijn. Dan is postmix gewoon handig en nauwkeurig

Of koffie uit een Senseo :sob::sob::sob::sob::sob:

1 like