Impopulaire meningen #2

Ik ken wel een Italiaanse die helemaal into België is hahaha!

1 like

Ik heb dus een tijdje gedate met een Spanjaard die helemaal into Nederland was. Achteraf bleek dat hij vooral into de Nederlandse meisjes was. Hij vond alle Spaanse meisjes kut en Nederlandse meisjes waren zooo relaxed en leuk. Toevallig had hij voor mij met een Vlaamse gedate, die toevallig ook blond haar en blauwe ogen had.

1 like

Ik vind samen slapen met iemand echt niet fijn. Ook niet met m’n vriend. Ben super gevoelig voor geluiden, licht etc en slaap echt suuuuuuper beroerd als er iemand naast me ligt. Ongeacht dus wie het is.
Wordt nog leuk als we ooit willen samen wonen dus…

10 likes

Ja ik ook al 2 weken! Gaat een stuk sneller, de badkamer schoonmaken. En de keuken en deurklinken, wc, wasbak, het is nog nooit zo (regelmatig) schoon geweest! Ben helemaal blij. Vond het wel een bijzondere ervaring om het bakje van de wc-borstel met een wc-papiertje schoon te maken :nauseated_face: raakte dat ding voorheen nauwelijks aan, of alleen van de buitenkant.

Wil deze techniek aan al m’n vriendinnen vertellen!

1 like

Mensen die van Frankrijk houden en die zich dan ook ‘francofiel’ noemen :nauseated_face:

4 likes

Het enige dat ik lastig vind is dat wij heel hard water hebben en dus veel kalk. Daar heb ik dus écht spul voor nodig :pensive:

Franconville ja haha maar dat was een fictieve plaatsnaam toch?
Oh nee bestaat echt zie ik nu

4 likes

Oja dat is wel lastig. Het verbaasde me echt dat ik alles schoon kreeg met alleen zo’n doekje en wat water. Voorheen spoot ik de badrand en andere oppervlakten eerst in om te laten weken. Nu hoefde dat helemaal niet.

Edit: de douchecabine heeft wel kalk. Ik gebruik daar zo’n staalspons voor.

1 like

Dit is Marco Borsato :nauseated_face:

1 like

Voor in het toilet gebruiken we ook periodiek een ontkalker, dus die hoef je niet te skippen hoor. Het is alleen ter kalkvoorkoming, niet reiniging, vandaar dat ie niet voorin mn gedachten zit als we het over reinigen hebben. Maar die mag zeker dus nog!
WC eend onder de rand bijvoorbeeld zou prima zijn daarvoor.

2 likes

Bedoel je dat je de binnenkant van dat bakje schoonmaakt met alleen wc papier? En met de doek de buitenkant?

Ja, zo ja! Ik las eerder dacht ik ‘droog maken’ met een wc-papiertje en niet schoonmaken.

1 like

Wat is de techniek???

5 likes

De technieeeek Octo, de techniek!
image

21 likes

Hahaha ja dat denk ik ook :joy:. Sowieso zijn de Italianen die ik heb ontmoet best wel into zichzelf. Kan me idd heel moeilijk voorstellen dat zij een fan zouden zijn van zo’n landje als Nederland :joy: Ja daar zit het verschil ook denk ik. Ik heb zeker de Engelse cultuur heel goed leren kennen toen ik daar woonde, maar zou nooit beweren dat ik praktisch Engels ben ofzo haha. Je hebt idd gewoon van die mensen die helemaal in touch zijn met de ‘locals’ en door en door de ‘cultuur’ in en uitademen haha. Bitch please :joy:

2 likes

Bedankt! Ik ben geghost door onze schoonmaker thuis dus ik kan echt alle hulp gebruiken haha.

3 likes

Werkt dit zo? Vanaf hier verder lezen, het is fantastisch.

7 likes

Ja God allejezus wat vind ik veel Italianen into zichzelf (die ik ontmoet heb, wil niemand beledigen) Heb een tijdje een Italiaanse chirurg gedate die praktisch elke zin begin met: ien ietalyyy…drinken vrouwen geen bier met het uitgaan/ is de koffie anders/ mag je wel roken in de OK garderobe. Was er snel klaar mee. Aan het begin misschien nog wel soort van authentiek maar heb op een gegeven moment echt geroepen: maar je bent nu niet ‘ ien italyyy’ en HIER DOEN WE DAT WEL, MAAK ER HET BESTE VAN. En doen alsof je bijna doorging als je perentaart in de lente eet ed. Ben blij dat we hier niet het idee hebben dat al onze gebruiken de maat der dingen is en de Enige Goede Weg.

11 likes

Wat voor techniek :blush:?
NVM al gezien

1 like

Vooral dat sneller! Want het is niet echt mijn hobby.

2 likes