Impopulaire meningen #2

Wow dit nummer begon op de radio precies toen ik dit las

1 like

giphy

47 likes

Ik snap je ergens wel dat je bepaalde terughoudendheid voelt om dit te zeggen, ik wordt al raar aangekeken als mensen weten met hoeveel mensen ik het bed gedeelte heb omdat ze het zo weinig vinden dus ik vermijdt het onderwerp meestal. Ik vind het een prima beslissing als je daar zelf achter staat.

1 like

Ik vind dat alle voetgangers zich verplicht moeten verlichten met led lampjes.

15 likes

Eens.

Dat is al een heel goed begin! :joy:

JA!

Dit dus

1 like

Ik geniet ook altijd van nieuwjaar met die geur

Ja dit!! Fijn dat ze zo streng zijn op fietsers zonder licht maar als er een voetganger ineens het zebrapad op rent ligt ie ook bijna onder mijn auto hoor HOE MOET IK DAT ZIEN AANKOMEN

4 likes

Ja voetgangers zijn zo onzichtbaar. Echt eng

Ik vind auto’s stinkerig en ze nemen teveel ruimte in in de stad. Oh ja en ze rijden vaak te hard of gooien out of the blue hun portier open als je er langs fietst. Ik ben voor autoloze steden :bike::bike::bike:

14 likes

Ik associeer vuurwerk afsteken echt met tokkies en leeghoofdige mensen.

Topdrukte bij vuurwerkverkopers: Joey (18) blaast straks 3000 euro lucht in

https://www.ad.nl/binnenland/topdrukte-bij-vuurwerkverkopers-joey-18-blaast-straks-3000-euro-lucht-in~a72e86ab/

Dit vind ik echt ontzettend zielig. :unamused::roll_eyes::roll_eyes:

26 likes

Gezien sommige berichten die ik hier heb gelezen een van de meeste impopulaire meningen; maar ik houd zo van vuurwerk. Ik houd van het uitzoeken van vuurwerk, ik houd van de geur van kruit & eigenlijk alles wat erbij komt kijken.

Kan mij voorstellen dat niet iedereen er zo van houd, maar voor mij is het echt jeugdsentiment en geniet ervan zolang het nog niet overal is verboden.

8 likes

ik HAAT het als mijn woning verlicht wordt door zonlicht
vind dat zo verschrikkelijk, heb eigenlijk altijd de gordijnen maar een kiertje open
kan me ook helemaal niet inleven in termen als “heerlijke doorzonwoning”
krijg daar echt de zenuwen van, dit bijvoorbeeld, bah:

afbeelding

23 likes

:frowning: maar hoezo dan?

1 like

Zooooo eens! En niemand snapt dat :confused:

2 likes

Heb je wel lichtdoorlatende gordijnen? Of hou je echt van donker? Ik heb zelf wel lichtdoorlatende gordijnen, heb ze altijd dicht zitten want dat vind ik fijner en een “veiliger” gevoel geven dan gordijnen open. :see_no_evil:

1 like

Ik houd van de zon! Zeker ook in huis! Goed om te weten dat er mensen zijn die dat totaal niet willen

1 like

Als de zon in mijn huis schijnt word ik altijd geconfronteerd met stof :-1:

36 likes

En de vuile ramen die ik zelden was

8 likes