Haha ja okay sorry. Ik begin een beetje op mijn professoren te lijken, je hebt ook wel gelijk natuurlijk maar dat is makkelijk te vergeten als je je alleen maar focust op wat mis gaat met toegankelijke medicijnen zoals paracetamol
hier ws minder impopulair dan gemiddeld op internet en in de wereld maar ik vind het belachelijk maken van de Kortpittigen echt niks aan en zelfs wat gemeen. ik schaar dat niet onder goedmoedige grapjes.
En jij bent niet eens kortpittig. Kun je nagaan!
Vrouwen met een kort kapsel âkortpittigenâ noemen is toch ook niet zo aardig? Of: net zo niet aardig.
ik denk dat je iets mist in mijn post.
Wat mis ik dan? Je vindt grapjes over âkortpittigenâ (oftewel: âdat soort vrouwâ) gemeen, maar het âkortpittigenâ (oftewel: âdat soort vrouwâ) noemen is toch ook niet aardig? Je schaart vrouwen met âzoânâ kort kapsel dan nog steeds allemaal onder één noemer.
Hahaha daar heb ik nog nooit van gehoord
Ik snap niks van de hype rond formule 1 of boksen
echt zo extreem oninteressant
Wat ik niet snap is dat ze 80+ rondjes moeten rijden bij formule een. Doe er gewoon drie klaar.
(Iemand die me verbetert omdat het er geen 80 zijn in 3, 2, 1âŠ)
Ik noem mân moeder wel eens kortpittig kroketje en dan lachen we erom
Dat je op een terrasje gaat zitten, een cola besteld en dan postmix krijgt. En als ik dan zeg dat ik dat niet hoef ze me nog raar aankijken.
Ik wil genieten van een lekkere lunch en een lekker drankje en daar betaal ik dan ook voor. Als ik limonade had gewild had ik dat wel besteld.
hahahahahahahaha zo noem ik mijn moeder ook .
Mijn buurman zegt over hun kleine hondje altijd âhet lijkt wel een gestoffeerde kroket!â
Mân vader noem ik boomer en mân zusje VSCO girl. Hoe ze mij noemen laat ik liever buiten beschouwing
Een siroop die word aangemaakt met water en koolzuur. Die heb je dus van cola, fanta, ice tea etc en is veel goedkoper. Komt uit van die soort tap apparaten. Hebben ze bijvoorbeeld bij mcdonalds en en van die wokrestaurants etc.
Ik bestelde laatst cola zero en kreeg pepsi max. Vind ik niet hetzelfde, want ik vind pepsi max niet zo lekker had liever gehad dat ze had gezegd dat ze pepsi serveren toen ik om zero vroeg. Dan had ik spa rood besteld
Ahh zo irritant he.
Vind de service steeds slechter worden. Gewoon totaal niet klantgericht en op de verkeerd kosten gericht? Zoveel personeel voor zo weinig mensen en dan nog word je zo regelmatig voorbij gelopen terwijl je glas leeg is. En dan besparen op producten? Dat snap ik echt niet.
Nee besparen op producten vind ik ook geen goede ontwikkeling, want mensen gaan onder andere naar de horeca om iets te nuttigen wat lekkerder is dan wat je thuis kan maken. Sowieso die postmix wat jij zegt hoort eigenlijk helemaal niet buiten de mac en la place (bij de mac vind ik m wel echt lekker haha beetje waterig, veel ijs. Maar als ik op een terras zit wil ik het liefst gewoon een flesje fris). En service is steeds vaker om te janken ja. Ik heb ook echt al meerdere keren bij verschillende zaken gehad dat ik via groupon oid ergens ging eten of lunchen, dan moet je dus alleen zelf je drinken betalen, dus zou ik denken ze gieten je vol, want daar zit voor hun het geld. Nou mooi niet hoor, bijna op de tafel staan voor aandacht wanneer je glas leeg is.
Denk/hoop trouwens niet dat dit een impopulaire mening is
Postmix wordt tegenwoordig ook vaak geschonken op plekken waar veel wordt gefraudeerd met drank, zoals uitgaansgelegenheden. Je kan niet stiekem drankjes aan je collegaâs geven, want het apparaat telt elk glas dat wordt getapt en houdt dat bij. Ik proef overigens geen verschil.
Nee, denk het ook niet.
Ja zo bizar! Dan denk ik wil je nou omzet binnen harken of niet? Wil je nou eind van de avond met een leuke fooi naar huis of neem je genoegen met je uurtarief? Van de week kwam een vriendin van me zusje bij ons en die zij heel blij: ik heb 15 euro fooi. Kon alleen maar denken als ik dat vroeger kreeg stonden de tranen in mijn ogen . Maarja ik word ook niet erg vrijgevig van de huidige service.
bijwerkingen is niet echt hetzelfde als overdosering he