Ik wel, veel wateriger.
Over het algemeen is het gewoon om kosten te drukken. Want je kan je flesjes ook dmv kassa systemen in de gaten houden.
Ik wel, veel wateriger.
Over het algemeen is het gewoon om kosten te drukken. Want je kan je flesjes ook dmv kassa systemen in de gaten houden.
Weet uit ervaring dat het ook te maken kan hebben met opslagruimte. Verder eens hoor, vind het ook niet te zuipen
Ik vind postmix zo lekker als ik brak ben omdat er minder prik in zit en je het met liters tegelijk naar binnen kunt gooien. Heerlijk.
Klopt idd ook wel eens.
Maar blijf het gewoon niet netjes vinden als het niet aangegeven word.
Maar flesjes worden ook geteld toch? Of werkt dat anders?
Nee ik merk idd ook bij mezelf dat ik steeds vaker geen fooi geef, omdat ik het vond ontbreken aan fooi waardige service.
Ja dat is wel de bedoeling maar als je ās nachts om 02:00 moet aanvullen is dat ook veel gedoe, dus dan tel je de volgende dag de lege kratten. Maar als iemand dan weer een krat ergens anders neer heeft gezet krijg je ook weer gedoe.
Ja, zo zonde. Ik ervaar ook dat ik minder lang blijf hangen. Toch jammer, denk dat daar nog veel te behalen valt.
Ik moest ook vaak tellen, maar ik heb nog nooit (in 3 jaar horecawerk) terugkoppeling gehad dat het aantal flessen/kratten niet overeenkwam met het aantal verkochte drankjes/ingeleverde munten. Snapte daarom ook nooit waarom we die moeite moesten doen. (Snap het wel bij feestjes waar het aantal flessen in rekening wordt gebracht bij organisatie van het feestje maar bij andere feestjes snapte ik het nooit goed). Dus in praktijk kon je zoveel drankjes weggeven als je wilde en niemand had wat door. @anon18050057 En wij schonken frisdrank vaak uit literflessen, dan kun je ook niet goed nagaan hoeveel drankjes er precies uit eentje hoort te gaan.
Ik werk in een groot poppodium waar ze heel streng zijn omdat er in het verleden veel misbruik is gemaakt. Als de kassa aan het einde van de avond meer dan 5 munten scheelt moet daar al een verklaring voor zijn. Dan is postmix gewoon handig en nauwkeurig
Of koffie uit een Senseo
Koffieschennis!
Literflessen zijn natuurlijk veel goedkoper om in te kopen, dus als een restaurant dan dezelfde prijs rekent als voor een 33 cl flesje zou je dat als scheef/gierig kunnen zien. Misschien dat?
Heb daar persoonlijk overigens geen problemen mee, sowieso gaat alles in de horeca 100x over de kop dus geen enkele prijs is āeerlijkā wat dat betreft.
Ik bestelde laatst ice tea en toen kreeg ik de platte restjes uit twee verschillende liter flessen ingeschonken . Dat smaakt toch wel een stuk minder lekker dan āversā uit een fles of uit een klein flesje.
Nee vind ik echt niet gierig hoor. Je betaald er gewoon voor dan wil ik kwaliteit ook. Ophoepelen met je waterige cola of kut koffie, dan had ik net zo goed thuis kunnen blijven. Ga toch geen 20 euro besteden aan een lunch als het niet eens lekker is?
Is postmix dan wel light?
Groetjes een onzekere tiener die bang is dat ze alsnog dik wordt van haar jarenlange intensieve cola light verslaving
Als postmix waterig smaakt is 'ie gewoon slecht afgesteld.
Hahahah herkenbaar: liever een flesje want dan weet je zeker dat het light is (niet trots op deze angst trouwens)
Dit! Of de siroop is (bijna) op. Zou het in de fabriek niet ook met een soort postmix gemaakt worden? Ergens in het proces wordt er toch water aan toegevoegd? Is met transport ook makkelijker, siropen of poeders van een drank verspreiden naar de fabrieken waar alleen water wordt toegevoegd en dan het eindproduct in flesjes of blikjes gieten. Goed idee voor een aflevering van Keuringsdienst
Impopulaire mening: ik vind postmix net zo lekker smaken als uit een blik of flesje. Persoonlijk denk ik dat het āsmaakverschilā meer te maken heeft met het mondgevoel wat je van een blikje of (pet)flesje krijgt in vergelijking met een beker van karton en plastic rietje. Of de ābelevingā dat je zelf een glazen flesje leeggiet in een glas of zo een glas geserveerd krijgt. Dit soort dingen zijn echt van invloed op smaakbeleving.
Ja postmix is ook gewoon light