Ben echt blij als alle feestdagen voorbij zijn. Dat verplichte gezellig doen en je liefste en gezelligste bakkes opzetten. Zo geen zin in.
Plus dat ik echt een klote rooster heb op werk, wat ook echt mee werkt aan het gezellige kerstgevoel
Ik kijk heel graag YouTube filmpjes of instastories van mensen die zichzelf pianospelend filmen. Maar dan alleen van die slechte ‘vereenvoudigde’ klassieke stukken, beetje Amélie en andere populaire nummers. Dit is essentieel anders dan bij een stationpiano gaan staan, want die haat ik.
Niet perse een mening, maar een zeer impopulaire levenskeuze: ik wil graag alleen maar seks nadat ik getrouwd ben.
Ik moet echt even slikken om dit hier neer te zetten, omdat ik er vaak heel raar op wordt aangekeken en mensen denken dat ik hen veroordeel (is echt niet zo).
Nee, geen langere relaties, wel nare ervaringen. Gedeeltelijk is dat ook de reden, ik wil iemand echt kunnen vertrouwen voor zoiets intiems. Daarnaast komt een deel ook vanuit mijn geloofsachtergrond, dat ik denk dat seks bedoeld is voor binnen het huwelijk. En ik vind het zoiets intiems dat ik het eigenlijk het liefste maar met één persoon wil delen, dus geen vergelijkingsmateriaal en het samen met hem ontdekken hoe het allemaal werkt bij elkaar. Omdat ik het dus maar met één persoon wil, vind ik het huwelijk wel een duidelijke grens daarvoor. Ik vind het zelf ook een fijn idee dat je elkaar eerst trouw hebt beloofd voordat je seks hebt. Zodat het ook niet heel ‘erg’ zou zijn als er kinderen zouden komen.
Nogmaals: ik veroordeel niemand, echt niet. Dit is gewoon een keuze waar ik me nu fijn bij voel en waar ik helemaal achter kan staan.
Ik vind dat juist iets heel moois
Ja eens! Belachelijk ook als mensen hier over oordelen. Jouw lijf jouw lefuh
als je alliteratie als argument moet aandragen… hoe sterk sta je dan?
Zou je het erg vinden als de man wel al eerder seks heeft gehad?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen in NL wachten tot na het trouwen.
Ik vind The Unbreakable Kimmy Schmidt echt kut en helemaal niet zo leuk als men beloofde dat het zou zijn.
Liever niet, maar het zou geen dealbreaker zijn
Ik vind het jammer te horen dat je je zo terughoudend voelt dat te vertellen of dat mensen vreemd op je reageren. Ik ben zelf met heel veel meer mensen naar bed geweest dan me eigenlijk lief is, maar dat moet iedereen toch lekker zelf weten? Als dit is wat jij graag voor jezelf wil, dan good for you! (Niet sarcastisch bedoeld)
Wow dit nummer begon op de radio precies toen ik dit las
Ik snap je ergens wel dat je bepaalde terughoudendheid voelt om dit te zeggen, ik wordt al raar aangekeken als mensen weten met hoeveel mensen ik het bed gedeelte heb omdat ze het zo weinig vinden dus ik vermijdt het onderwerp meestal. Ik vind het een prima beslissing als je daar zelf achter staat.
Ik vind dat alle voetgangers zich verplicht moeten verlichten met led lampjes.
Eens.
Dat is al een heel goed begin!
JA!
Dit dus
Ik geniet ook altijd van nieuwjaar met die geur
Ja dit!! Fijn dat ze zo streng zijn op fietsers zonder licht maar als er een voetganger ineens het zebrapad op rent ligt ie ook bijna onder mijn auto hoor HOE MOET IK DAT ZIEN AANKOMEN