Impopulaire meningen #2

Ja voetgangers zijn zo onzichtbaar. Echt eng

Ik vind auto’s stinkerig en ze nemen teveel ruimte in in de stad. Oh ja en ze rijden vaak te hard of gooien out of the blue hun portier open als je er langs fietst. Ik ben voor autoloze steden :bike::bike::bike:

14 likes

Ik associeer vuurwerk afsteken echt met tokkies en leeghoofdige mensen.

Topdrukte bij vuurwerkverkopers: Joey (18) blaast straks 3000 euro lucht in

https://www.ad.nl/binnenland/topdrukte-bij-vuurwerkverkopers-joey-18-blaast-straks-3000-euro-lucht-in~a72e86ab/

Dit vind ik echt ontzettend zielig. :unamused::roll_eyes::roll_eyes:

26 likes

Gezien sommige berichten die ik hier heb gelezen een van de meeste impopulaire meningen; maar ik houd zo van vuurwerk. Ik houd van het uitzoeken van vuurwerk, ik houd van de geur van kruit & eigenlijk alles wat erbij komt kijken.

Kan mij voorstellen dat niet iedereen er zo van houd, maar voor mij is het echt jeugdsentiment en geniet ervan zolang het nog niet overal is verboden.

8 likes

ik HAAT het als mijn woning verlicht wordt door zonlicht
vind dat zo verschrikkelijk, heb eigenlijk altijd de gordijnen maar een kiertje open
kan me ook helemaal niet inleven in termen als “heerlijke doorzonwoning”
krijg daar echt de zenuwen van, dit bijvoorbeeld, bah:

afbeelding

23 likes

:frowning: maar hoezo dan?

1 like

Zooooo eens! En niemand snapt dat :confused:

2 likes

Heb je wel lichtdoorlatende gordijnen? Of hou je echt van donker? Ik heb zelf wel lichtdoorlatende gordijnen, heb ze altijd dicht zitten want dat vind ik fijner en een “veiliger” gevoel geven dan gordijnen open. :see_no_evil:

1 like

Ik houd van de zon! Zeker ook in huis! Goed om te weten dat er mensen zijn die dat totaal niet willen

1 like

Als de zon in mijn huis schijnt word ik altijd geconfronteerd met stof :-1:

36 likes

En de vuile ramen die ik zelden was

8 likes

Nee gelukkig niet zeg, extra donker en gelukkig ook nog een zonnescherm want ik ben een geluksvogel met ramen op het zuiden
@anon18050057 ik weet niet waarom maar als ik m’n gordijnen dicht doe overvalt me gelijk een gevoel van ontspanning en veiligheid, terwijl als ik ze open ben ik me gespannen voel. Misschien toch die lekkere veilige grot-vibes waar @Monstertruck het over heeft

5 likes

Ik vind oud en nieuw echt het stomste feest :zipper_mouth_face:
Het liefst zou ik thuis lekker tv kijken om 12 uur even naar buiten koekeloeren en dan tukken. Toen ik vanmorgen wakker werd, was het eerste wat ik dacht: ‘oh ja, fuck. Dit wordt een laaaaaaange dag’

27 likes

Jaaaa echt de zon is mijn grootste geluk! Maar ik heb maar één raampje in m’n appartement en die zit in de slaapkamer :sweat_smile: weet dus nooit wat voor weer het is

Lekker doen, het is je gegund! :slight_smile: Het zou zo fijn zijn als iedereen z’n nieuwjaar zo kon vieren als hij wilde zonder enige druk van anderen.

1 like

Ik vind het echt schandalig hoeveel mensen hun hond nog kwijtraken met Oud & Nieuw. Van mij mogen ze die mensen verbieden om nog een hond aan te schaffen.

Ehhhh, soms trekken honden zich los? Soms schrikken ze zo erg dat ze zo de lijn uit je handen trekken?

6 likes

Dan hou je de lijn beter/strakker vast? Ik snap echt niet dat er zo veel excuses voor zijn.

Nog beter, scheelt ook een hele hoop andere ongelukken/doden.

Dit vind ik wel heel makkelijk gedacht eerlijk gezegd

2 likes