Impopulaire meningen #2

I feel you
image

Onze deurbel werkt ook amper, er komt alleen nog een zacht klikgeluid uit. Als wij het niet horen, is er gelukkig onze kat nog die van het schrikken een meter de lucht inschiet en vervolgens het hele huis doorsprint.

7 likes

Vanmorgen vroeg is dus het bezorgmoment aangepast, nu naar ergens vanmiddag dat er niemand thuis is. Heb heerlijk geslapen wel, zonder gestoord te worden door een postbezorger maar nu hoop ik dat een buur het wil aanpakken :’) Hoewel postbezorgers smijten het ook wel eens zo voor je deur zonder dat je opendoet/ze weten dat je thuis bent. Was hij toch maar vanmorgen gekomen he :’) :stuck_out_tongue:
Wel handig die kat!

3 likes

Ik kreeg een mail van DPD met uw levering komt tussen …u en …u

Ik ben wel blij dat alle Bpost pakjes nu rechtstreeks naar mijn pakketpunt gaan.

1 like

Ik vind carnaval echt super kut en die muziek echt afschuwelijk. Gelukkig woon ik boven de rivieren maar zelfs hier is het al een beetje een ding. Bah.

13 likes

Ik vind het ook kut en woon er echt middenin. :frowning:

3 likes

:rofl:

1 like

Ik vind pesto overrated

13 likes

Haha, volgens mij heb ik wel eens gelezen waar je woont, is idd leuk daar. Kom daar ook uit de buurt, ook altijd zo gek dat het in het ene dorp vijf dagen volop gevierd wordt en een dorp verderop helemaal niks (ik weet waar het vandaan komt hoor, maar toch altijd opvallend voor dorpjes 5 km uit elkaar).

2 likes

Om een of andere reden had ik dit niet van jou verwacht

1 like

Haha hoezo?

Haha misschien omdat jij de Queen van fancy eten bent en pesto is in mijn ogen heel fancy. Dat botst :((

4 likes

:cry:

83 likes

Ja haha volgens mij is het ook nooit fancy geweest want pasta pesto is echt typisch iets voor arme studenten. Maar dat betekent niet dat ik het niet fancy vind, pesto is nog steeds vloeibaar goud voor mij

6 likes

Ja, ik vind pesto juist snel saai en inspiratieloos. Vind het overigens niet vies, maar ja gewoon. Zal het niet snel bestellen of maken. Maar snap wel dat het als fancy wordt gezien want als je het zelf maakt heb je wel pijnboompitten nodig en die dingen zijn 100 euro per stuk.

@pesto sorry, gelukkig heb je verder veel fans!

Edit: dit betekent overigens niet dat ik zelf altijd zo spannend en inspirerend eet haha. Unox soep is my friend.

4 likes

PSA: pesto kun je invriezen in ijsblokjesvormen, handig qua hoeveelheid en lang houdbaar!

29 likes

Ik kan echt niet wachten tot de dag dat ik een iets fatsoenlijker formaat vriezer heb en dit soort dingen kan gaan doen haha

3 likes

Ik hou van dit soort tips

Er is een vegan pesto bij de ah die echt eeuwig goed blijft!

8 likes

Nog een tip: als je er olie overheen gooit zodat het onder de olie zit blijft het veel langer goed. Wel de randjes schoonmaken met een papiertje anders krijg je alsnog schimmel op die plek.

2 likes

Omg ik ook. Ik zit iedere keer weer met het pesto dilemma, waar ik nooit genoeg gebruik in een week tijd en het dan weer kan gaan weggooien :triumph: