Eens en sommige mensen scheppen graag op dat ze zo’n fijn verwend zijn in Thailand en dat alles voor je gedaan wordt, maar ik denk dan altijd aan de arme mensen die dit mogelijk maken. Zou me waarschijnlijk de hele tijd schuldig voelen. En ja ik weet dat ik met andere vakanties waarschijnlijk ook profiteer van uitbuiting enz maar ik probeer het altijd wel te beperken.
Ja lijkt mij zo lastig hé. Ook het idee dat als je het niet doet dat ze dan nog minder hebben maar ik zou mij ergens ook behoorlijk oncomfortabel voelen
Of mensen die naar zo’n land gaan en super trots vertellen hoeveel ze hebben kunnen afdingen op een markt ofzo voor souvenirs. Om je Plaatsvervangend kapot te schamen.
ik vind massahysterie eigenlijk best wel leuk 
Ik vind sheetmask helemaal niet fijn, heb weer een poging gedaan maar het is alsof je een glibbering koud spuug velletje wc papier over je gezicht legt. 
Ik ben Glee aan het bingewatchen en vind het fantastisch.
Ik deel je mening, maar ik heb onlangs ontdekt dat het wel al helpt als je de sheet mask (nog in de verpakking) even in warm water (of op een andere manier kan ook) opwarmt! Blijft wel glibberig natuurlijk…
Oh neeeee wat verschrikkelijk! Arme vrouw.
@Topaas Daarom geef ik zelf die mensen graag juist wat meer in plaats van wat minder… hopelijk compenseert dat nog een beetje
Kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen.
Ik vind het belangrijker dat een man een mooi figuur heeft dan een mooi hoofd
Ok Thanos
Wilde dit hier van de week al posten maar was bang het hele forum over me heen te krijgen.
Maar eens dus!
@Zemraluani denk dat moraal van het verhaal: probleem van overbevolking, juist een populaire mening is?
True. Heel cru om te zeggen en verschrikkelijk voor de naasten maar degenen die eraan dood zijn gegaan zijn ouderen en zieke mensen. Een “gewone” griep doet hetzelfde… alleen hebben we nog geen antilichamen voor Corona
Ja dat is het dubbele eraan! Maar dat geldt uberhaupt voor alle ziektes, niet perse corona
Dont get me wrong het is totaal niet zo dat ik bij ziektes denk oh yeah, beter voor de aarde/mensheid. Maar denk wel dat er een kern van waarheid zit in survival of the fittest.
We leven in een tijd waarbij vrijwel alles te genezen is, hartstikke goed natuurlijk. Maar als je de keerzijde bekijkt, stel dat die mensen juist niet waren genezen, en zo hun “zwakke” genen niet zouden kunnen doorgeven zouden er later wellicht veel minder ziektes voorkomen omdat die soort van zijn uitgeroeid. Nergens op gebaseerd btw, puur mn eigen redenatie 
Volgens mij las ik ooit ergens dat afstammelingen van overlevenden van de pest uit de middeleeuwen, nu resistent zouden zijn voor aids. Geen idee of het klopt of dat ik het goed heb onthouden hoor.
Ja maar dat is precies hetzelfde probleem van stel dat de arme landen wel welvarend worden
Hoe bedoel je?
Nou stel dat de arme landen welvarend worden is dat ook een grote bedreiging