Jullie doen vaker met 1 potje pesto? Ik hooguit1.5 x als het een groot potje is. ( groot potje is tegenstrijdig maar grote pot pesto klinkt als 1 liter ofzo)
Ja wel als ik het gebruik op een broodje ofzo. Als ik pasta pesto (of een ander gerecht) maak dan gaat 1 potje direct op meestal.
Pesto shots klinkt echt als de flatliners voor millenials
Delhaize en AH zijn in 2016 gefusioneerd tot Koninklijke Ahold Delhaize.
Wij hadden maanden van tevoren een weekendje geboekt in Eindhoven en dus totaal niet op de datum gelet. Het was een crime om te parkeren en door de stad te lopen, maar de bioscoop was wel lekker rustig
Ik heb deze fout ook gemaakt, maar dan met een weekendje Maastricht boeken!!
Needless to say dat we iedere dag vanaf 3 uur smiddags in de hotelkamer waren.
Ik heb de laatste tijd gehad dat verschillende mensen echt mega tegen me hebben geschreeuwd op een (vind ik) agressieve manier (los van elkaar, in verschillende discussies) en ik vind dat dus best wel iets heftigs/het dus echt niet okĆ© om tegen iemand te schreeuwen/verwacht daar dan excuses voor de volgende dag maar al deze mensen (die elkaar dus niet kennen) doen de volgende keer dat ik ze zie alsof er niets aan de hand is/zijn we āgewoonā weer vrienden. Ik heb dus het idee dat het een impopulaire mening is dat schreeuwen in een discussie heel heftig is. Nu voel ik me dus een beetje kleinzielig. Ik twijfel trouwens wel of ik goed genoeg heb duidelijk gemaakt dat dat over mijn grens heen gaat.
Ik begrijp je wel. Voor mij is schreeuwen in een discussie een teken van onmacht. Je argumenten worden heus niet sterker als je ze schreeuwt. En ik zou er net als jij heel slecht tegen kunnen als die mensen vervolgens doen alsof er niks aan de hand is. (tenzij de discussie de dag ervoor wel is uitgepraat maar ik neem aan dat dat niet zo was)
Mijn moeder heeft daar ook een handje van maar ik luister dan gewoon niet. En dan gaat ze nog harder roepen en dan moet ik lachen. Maar ja, dat is ook geen gezonde manier van communiceren
Ik maak altijd zelf pesto, meestal met cashews want dat vind ik lekkerder, en redelijk grote hoeveelheden.
Ik vind dat ook heftig, ik heb vooral echt wel met mensen ervaringen die dan heel erg hun stem gingen verheffen, mij niet uit lieten spreken en een beetje over me heen gebogen gingen staan (ik ben best klein) en ik vind dat echt heftig en naar. Ga meestal gewoon weg nu als me zoiets gebeurd. Ik zou er zeker op terugkomen bij je vrienden, en dan zegt hun reactie denk ik wel genoeg over of je deze mensen nog tot vrienden moet rekenen
Valt me sowieso op dat er over het algemeen maar rekening moeten gehouden moet worden met degene die āminder fel/assertiefā is. Terwijl ik dan denk, je kunt rekening houden met elkaar toch? Het is niet altijd de schuld van de dominantere persoon. Komt van 2 kantenā¦
Dat vind ik zeker. Bij ons op werk wordt je als schreeuwlelijk gezien als je je bek open trekt. Werk dan ook wel echt in een typische vrouwensector, namelijk de zorg.
Bij ons wordt het meer gewaardeerd als je je als voetveeg laat gebruiken en ja en amen knikt⦠Sterker nog, degene die de bek open trekken, vertrekken vaak op ten duur zelfs, omdat ze er klaar mee zijn want wordt toch niet geluisterd.
Je eigen grenzen aangeven etc wordt bij ons zeker niet altijd gewaardeerd dusā¦
Bij mij weet je pas dat ik echt boos ben als ik ineens niet meer schreeuw.
Even een aanvulling op mezelf.
Wordt bij ons zelfs gezegd; Ja, als je maar een beetje een grote bek hebt, krijg je alles voor elkaar.
Wat dus 1: Niet eens (altijd) waar is.
En 2: Eeehhh, ja als jij helemaal niks aangeeft moet je ook niet huilen dat er niet geluisterd wordt naar je?
Daarom is geen reden als je van de trap af valt ben je snel beneden
Ik ga dit tegen de juffrouw zeggen.
Kanniet ligt op het kerkhof en Wilniet ligt ernaast.
- mijn moeder, elke keer als ik iets niet wilde doen.
Ik snapte er nooit wat van.
@Zemraluaniās normale volume is al +10 dus kun je nagaan Maar allerminst intimiderend. Gewoon een enthousiaste meid.