Het schijnt zelfs dat als de wind goed staat je haar buiten gewoon kan horen. Waar je ook bent in nederland.
Deze hele storm is in feite ik die gister een paar keer hoestte.
Ik vind dat in het geval van een politieke discussie of bijv. een discussie over muziek ofzo inderdaad wel opgaan, maar dit waren persoonlijke discussies. Een āje noemt het nog geen ruzie maar een discussie maar het is bijna een ruzie.ā
Beetje moeilijk om dit āanoniemā uit te leggen maar in beiden gevallen ging het over spanningen tussen vriendinnen die werden besproken en niet bijv. een discussie over zwarte piet.
Ik heb deze opmerking gemist en ga deze weer in mijn leven introduceren
Lololol ik googlede de oorsprong van die opmerking, kom ik op een forum waar een Amerikaan vraagt: Question about Dutch
What does Daarom is geen reden. Als je van de trap afvalt, ben je gauw beneden. mean?
Antwoord:
Two children:
A: Waarom doe je zo stom tegen mij?
B: Daarom!
A: Daarom is geen reden. Als je van de trap af valt dan ben je gauw beneden.
Itās a little rhyme in reply to the meaningless āDaarom!ā
Ik snap niet hoe mensen de hele dag niks kunnen doen. Ik heb het vandaag geprobeerd maar het was vreselijk en ik heb alsnog 5km gewandeld in de regen. Het is dat mān sportschool dicht is, anders was ik nu nog gegaan
Ik begreep het ook niet maar sinds ik in het gips zit weet ik, het is een kwestie van wennen .
Maar ik denk dat āniksā doen ook voor iedereen anders is. Ik kan heel goed niks (wat voor mij niks is dus) doen, maar dat betekend niet dat ik op de bank zit voor me uit te staren. Dat zou ik ook vreselijk vinden hahah
Haha nou ja ik heb mān hele kledingkast uitgemest, yoga gedaan, mān pc geüpdatet, 5km gewandeld en 2u sims gespeeld. Ben echt blij dat ik morgen weer kan trainen :ā)
Hahaha ik ben al heel tevreden met mezelf dat ik 3 wasjes gedraaid en opgehangen heb, vuilnis weg gebracht en straks ga koken.
Maar ik snap je wel, soms heb ik ook het gevoel als ik āniksā gedaan heb dat ik mijn weekend verpest heb ofzo.
Ik denk dat ik te snel verveeld ben om er echt van te genieten :ā( wel raar want bij andere mensen thuis kan ik wel heel goed niks doen
Komt misschien omdat als je bij iemand anders thuis bent je ook geen taken/klussen ziet liggen in huis bijvoorbeeld. Dat je dan wel echt kan ontspannen, zonder je te vervelen.
Ja! Sporten is mān nummer 1 hobby haha. Ik kan echt niet stilzitten. Heb niet altijd energie hoor, maar ik ga toch altijd sporten en dan vind ik het toch altijd leuk. En ik hou ook van buitenlucht, de hele dag binnen blijven kan ik niet
Wow mag ik daar een beetje van?
Groetjes van iemand die echt de hele dag op de bank gelegen heeft
Ik moet zeggen dat ik sinds 5 weken aan het sporten ben 2 keer per week dat ik het steeds vervelender vind om stil te zitten. Baal er nu dus ook echt van dat sportschool niet open is?? Whos dis
TEACH ME MASTER. Ik zou praktisch kunnen doodgaan op de bank als ik geen verplichtingen had
Ik snap niet dat alles qua technologie beter moet zonder dat het echt ons leven verbetert. Ja leuk die mobieltjes met enorm goede cameraās, maar een grote groep gebruikers maakt fotoās op de standaard stand. En ik hoef Bello of Minoes niet super scherp te zien. Net zoals koelkasten met wifi. Zal best handig zijn, maar ik ken mezelf en dan ben ik na een dag er al op uitgekeken.
Nu hebben we alles toch al? Ik kan nou niet klagen over mijn leven als het om luxe gaat.
Echt Boomer dit
Ik ga zo lekker op het nieuwe album van Maan
ik weet dat ik me hier niet geliefder mee ga maken. maar ik vind die meloenthee uit zakjes dus lekker.
Ja maar jij eet ook die gore Pims dus jouw mening telt niet
Hvj bedoel je