Zag dit dus net op insta. Waarom???
Waarom zou je dat zo dragen? 

( heb em maar ff beetje geblurt want geen idee of ik dit mag plaatsen, is wel zon âinfluencerâ maargoed
Zag dit dus net op insta. Waarom???
Waarom zou je dat zo dragen? 

( heb em maar ff beetje geblurt want geen idee of ik dit mag plaatsen, is wel zon âinfluencerâ maargoed
Daarboven staat de naam ook nog, haha, maar lijkt me op zich niet zoân probleem inderdaad.
Hahaa oja ik zie het nu. Nou jammer dan. Als het weg moet verwijder ik het wel weer 
Dit lijkt me echt op geen enkel vlak praktisch of lekker zitten 
Ik weetniet of dit hier thuishoort maar ik denk van wel. Ik vind mannen die shirts met streepjes dragen ZO schattig ineens. Vooral als het juist lange brede gespierde mannen zijn. Tegelijkertijd vind ik het er ook niet echt uitzien maar het geeft een soort âaaawhh 
â gevoel bij me. Een soort mega grote baby.
Omdat ze het mooi en sexy vindt waarschijnlijk.
Ja zij wel 
Hahahaha ja dat van dat badpak had ik ook gezien! Was ook een wollen badpak ofzo en op het etiket/de doos stond idd not for swimming. Wat moet je anders met een badpak 
Ja in dit topic wel.
daar gaat dit topic toch om?
Ik word best blij van leuke sokken maar happy socks vind ik vooral onnodig duur en overdreven.
Ho ho, ik zei leuke sokken, niet hysterische sokken!
Ik eet al meer dan 15 jaar vegetarisch en grotendeels veganistisch, maar het boeit mij niet zoveel dat een ander wel vlees eet. En dan vooral de mensen die zich gelijk verantwoorden waarom ze wel vlees eten 
Ik heb echt een grafhekel aan prei en snap dat hele adult gehype niet.
Fuck prei
Ja leuk dat het nu vaak over de prei gaat maar iedereen vergeet intussen dat de groene paprika het lekkerst is
Mag ook wel eens gezegd worden
En kiwi met schil ja
Ja als het toch over terugkerende grappen gaat gooi ik hem er maar aan het begin in 
Ben ergens blij van al die corona maatregelen want nu gaat mijn concert die op dezelfde dag dat animal crossing uitkwam niet door en kan ik dat de hele dag spelen 
Ik vind het gebruik van het woord âboomerâ vaak een beetje zielig en generaliserend, terwijl dat hier juist ânot done isâ en krijg dan een beetje medelijden met de âboomerâ generatie.
Ik vind dat âhihahoâ véél te vaak wordt gebruikt op dit forum. Echt zoân onnozele toevoeging wat vervolgens door iedereen en zân hond wordt overgenomen en denkt ermee part of the cool kids te zijn.