Impopulaire meningen #2

ik haat die implodeer nies waarbij mensen hun neus dichtknijpen. Krijg dan altijd het idee dat ondertussen van alles knapt in de hersenen

37 likes

Hahaha mijn neefje is zo. Als peuter was hij precies dat filmpje van de niezende panda. Dan zat hij rustig te spelen, moest niezen en viel om. Na een tijdje had hij door hoe schattig iedereen dat vond dus ging hij nepniezen en omvallen.

8 likes

De niestoeter die elke vader doet. Gevolgd door een trompetsalvo van neus legen in een katoenen zakdoek.

21 likes

zie je, daar heb je het al. word gewoon geshamed hierzo.

Haha ik ben dus zo iemand die niet hard kan niezen, dus altijd ene ‘tsoew’ heb ipv een ‘HATSOEEE’. Kan er echt niks aan doen en het lukt me gewoon niet echt hard te niezen :joy:

2 likes

Ik nies standaard met m’n neus dicht. Anders krijg jij een snotregen over je heen.

3 likes

nou
 lapsang souchong maar dat is ook alweer impopulair dacht ik

3 likes

Daar krijg je me toch een droge bek van, wat een ellende

1 like

Tik Tok videos waarbij meiden “sexy dansen” moeten echt verboden worden. Wat cringe ik daar hard van, niet normaal :face_vomiting:

10 likes

In combinatie met je avatar is dit een hele verwarrende post voor mij :stuck_out_tongue:

13 likes

Ik zie wel wat grapjes gemaakt worden en laats wilde iemand toch een themafeestje met het onderwerp coronavirus houden?

Over niezen: ik had vroeger een collega die probeerde schattig te doen en altijd ‘tiesa!’ zei :sob:

Hahahahahaha you got me there

Hahahah omg IK HEB EEN TITEL

7 likes

Ja dat is waar dat er zeker op werd gereageerd. Maar het gebeurt/de hier dus ook gewoon. Ook grapjes vind ik ongepast, persoonlijk.

1 like

24 likes

Ik zou het niet erg vinden om 2-4 weken thuis in quarantaine te moeten. Zolang ik een internetverbinding heb en boodschappen mag laten bezorgen vermaak ik me wel hoor.
Maar toen ik dit zei in een vol kantoor kreeg ik rare blikken en zeiden diverse collega’s dat zij al tegen de muur vliegen als ze 24 uur niet naar buiten kunnen.

23 likes

Aan de ene kant lijkt het me fantastisch, maar dat het verplicht is lijkt me zo kut.
Ik weet wel tien miljoen dingen die ik zou doen.

Ik ben een holbewoner dus zou dit ook totaal noet erg vinden.

3 likes

Ik ook, thuis. :joy: Ben echt het liefste thuis en heb genoeg hobby’s om mijzelf weken te vermaken.

1 like

haha ik ben jaloers! Ik zou quarantaine alleen kunnen als het in de sportschool is, ik zou me zonder mn gym echt te intens vervelen

1 like

Dat bedoelde ik ook! Ik heb duizend boeken, Netflix series, rommelige kasten, recepten, etc. Dus genoeg te doen, maar het verplichte staat me tegen.

1 like