Ahhh, oké dan snap ik je, ik dacht dat je vooral hobby’s buiten de deur had. Op zich snap ik wel dat het verplichte tegenstaat, maar ik zou er het beste van maken denk ik. Lekker veel Netflix, slapen en lezen.
plus iemand anders moet dan boodschappen doen en ik neem aan dat je ook geen AH mag laten bezorgen ofzo en ik wil niet dat iemand anders weet wat voor troep ik allemaal vreet als ik vrij ben
Ik zou het zelf wel kunnen hoor, denk ik. Alleen ik denk dat me kind tegen de muur op rent en mijn lichaam het dan spontaan begeeft na het zoveelste hysterische kinder liedje.
Volgens mij mogen ze in China wel eten laten bezorgen, maar moeten ze wachten tot de bezorger weg is met de deur open doen.
Hahahah nu zie ik echt voor me dat iedereen bij de ingang van de supermarkt voorover gebukt staat met hun broek naar beneden te wachten op een thermometer
Net als Bali. Daar gaan ook echt typische mensen heen.
Eens en sommige mensen scheppen graag op dat ze zo’n fijn verwend zijn in Thailand en dat alles voor je gedaan wordt, maar ik denk dan altijd aan de arme mensen die dit mogelijk maken. Zou me waarschijnlijk de hele tijd schuldig voelen. En ja ik weet dat ik met andere vakanties waarschijnlijk ook profiteer van uitbuiting enz maar ik probeer het altijd wel te beperken.
Ja lijkt mij zo lastig hé. Ook het idee dat als je het niet doet dat ze dan nog minder hebben maar ik zou mij ergens ook behoorlijk oncomfortabel voelen
Of mensen die naar zo’n land gaan en super trots vertellen hoeveel ze hebben kunnen afdingen op een markt ofzo voor souvenirs. Om je Plaatsvervangend kapot te schamen.
ik vind massahysterie eigenlijk best wel leuk
Ik vind sheetmask helemaal niet fijn, heb weer een poging gedaan maar het is alsof je een glibbering koud spuug velletje wc papier over je gezicht legt.
Ik ben Glee aan het bingewatchen en vind het fantastisch.
Ik deel je mening, maar ik heb onlangs ontdekt dat het wel al helpt als je de sheet mask (nog in de verpakking) even in warm water (of op een andere manier kan ook) opwarmt! Blijft wel glibberig natuurlijk…
Oh neeeee wat verschrikkelijk! Arme vrouw.
@Topaas Daarom geef ik zelf die mensen graag juist wat meer in plaats van wat minder… hopelijk compenseert dat nog een beetje Kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen.
Ik vind het belangrijker dat een man een mooi figuur heeft dan een mooi hoofd
Ok Thanos
Wilde dit hier van de week al posten maar was bang het hele forum over me heen te krijgen.
Maar eens dus!
@Zemraluani denk dat moraal van het verhaal: probleem van overbevolking, juist een populaire mening is?