Impopulaire meningen #2

Vind hihaho ook kut ja. Vind Ha Ha Ha dan veel beter de lading dekken.

1 like
3 likes

Lol, ik kom die echt nooit tegen. Zit zeker in de verkeerde topics

10 likes

Ik lees dit vaker dan hihaho. Al is hond wel een nieuwe toevoeging. (Maar ik vind van beide uitspraken niet echt iets)

6 likes

Ik vind hihaho wel fijn als mensen sarcasme aangeven anders vat ik weer iets verkeerd op.

4 likes

Ik vind het koningslied werkelijk een leuk nummer

5 likes

Ik vind de melodie echt geweldig. Zo meeslepend. Die rapstukjes vind ik dan weer niets.

Ik snap alle zweverige positieve berichten van mensen/beroemdheden wel. Ik geloof niet dat je ziekte kan aantrekken door negatief te zijn maar als mensen op deze manier niet blijven hangen in angst en stress, prima. Liever focussen op “self care, beauty en joy” dan op “ik heb nog meer toilet papier nodig”

2 likes

Dat is waar. Maar ik vind dat dat alsnog beter is dan massa hysterie en blikken tomaat uit andermans mandjes stelen. Of, nou ja, geen van beiden is goed natuurlijk. Maar ik vind dus dat, als het mensen helpt minder gestrest te zijn/minder angst te voelen, het een prima mindset is

Opzich is het ook mogelijk om gewoon af en toe je mond te houden als influencer, vind ik.

33 likes

Dit support ik ook niet idd

1 like

Maar als ze er helemaal niks over zeggen, krijgen ze daar weer gezeik over.

Beddengoed of kleding dat buiten heeft gedroogd stinkt. Echt een vieze muffe geur. Totaal niet fris.

10 likes

HahHa ja mensen die van buiten komen kunnen ook zo ruikenja

2 likes

Ik begrijp echt totaal niet wat jullie bedoelen over een vieze buitengeur
? Ik vind buitenlucht gewoon lekker fris ruiken, lekker veel zuurstof. Wonen jullie naast een fabriek ofzo waar de lucht heel vervuild is?

11 likes

Of naast poep bomen

17 likes

Oh die vreselijke bomen hebben wij ook in de straat. Zodra het weer zo heftig stinkt bedek ik mijn neus want echt zoooo vies!

1 like

Ik vind groepsapps leuk

15 likes

Ik ook!!!

1 like

Welk topic is dit?