Impopulaire meningen #2

Een van mijn lievelingsonderwerpen om over te praten is wat iemands persoonlijke bonus is.

15 likes

Jaa en dan bonuskaart delen als de bonus goed is.
(ik deel m’n bonuskaart enkel op voorwaarde dat mensen geen dierlijke producten kopen want heb keihard gewerkt voor de perfecte aanbiedingen)

5 likes

Er is op Reddit ook een subreddit waar mensen hun bonuskaart streepjescode delen als ze een chille persoonlijke bonus hebben!

5 likes

Is echt mijn favo moment elke week weer om dat te delen

1 like

Geen aanbiedingen meer hier in BE :cry: Hoe stel ik nu mijn weekplanning op

Ik heb er 1: Welmoed wijn :biggrin:

1 like

Nee ik ook niet!

Als je nog droge feitjes kan opdreunen over waarom een druk bepaalde effecten heeft werkt dat heel goed om snel op een ander onderwerp over te gaan!! Ben een keer met uitgestreken gezicht een verhaal over ADH en waarom je aan de xtc niet kan plassen begonnen tegen iemand die me heel graag wilde vertellen hoe hard 'ie ging vorig weekend. Hij ging snel weg en kwam niet meer terug!

6 likes

Liever een betweter dan drugsverhalen aanhoren hahahaha

2 likes

Waarom dan? :flushed: Ik wil dit ook gebruiken maar ik weet echt niks hiervan.

ADH is anti-diuretisch hormoon, wat er kortgezegd voor zorgt dat je lichaam vocht bij zich kan houden, waardoor het er ook voor zorgt dat je niet kan plassen. MDMA stimuleert de productie van ADH in je hersenen als het ware, waardoor je hele lichaam signalen krijgt om vocht vast te houden. Daarom is het ook zo gevaarlijk om te veel te drinken als je MDMA gebruikt, want je lichaam kan het teveel aan vocht ook niet kwijt.

12 likes

Wat interessant! Kun je ook verklaren waarom in die situatie fluiten vaak helpt om wel te kunnen plassen? Daar ben ik echt al jaren benieuwd naar (en naar hoe iemand dat ooit heeft uitgevonden).

Kut nu beland ik toch in een gesprek over drugs :")
Ik heb geen idee

11 likes

Je ontspant wat meer door fluiten, en je kan niet persen als je fluit. Maar vaak is het zo dat de blaascontracties uitblijven. Op je buik tikken als je zit helpt dan vaak wel, dat helpt bijvoorbeeld ook bij mensen met een dwarslaesie.

5 likes

Of mensen die opeens ayahuasca goeroes zijn en dat oppressief aanprijzen want moet je zeker ook doen want zoveel verheven inzichten dat begrijp je niet als je het nooit gedaan hebt. En vanaf nu kunnen we niet meer levelen nu ik het leven doorheb en jij niet.

27 likes

Neeeeee

Hehe :grin: sorrynotsorry

@Damnatio dankje!

Ja en de zogenaamde onderdrukte ervaringen die naar boven komen en je alleen met die trip bij kan komen. Best intelligente mensen ook die die shit allemaal geloven.

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik heb dus ook zon ontzettende grafhekel aan de Tour de France?! Wie kijkt daar nou naar jongens, serieus. Het zijn letterlijk gasten in strakke pakken die aan het fietsen zijn. Echt wat is het appeal?!? Goh, deze berg is iets steiler dan de vorige, ik zie de extra inspanningen in de kuitspier! Echt ik kan uren doorgaan hierover. Ik snap het gewoon echt niet haha. Ik heb echt een irrationele haat voor de Tour de France, Al helemaal sinds het in Rotterdam kwam en mij het leven zuur maakte :joy:

93 likes