Impopulaire meningen #2

When she was 15, Irwin [called for] population control and “seven-year” birth control implants for 11-year-old children in developing countries to prevent pregnancies until adulthood

Staat hier beter uitgelegd. Dit is een voorbeeld van zo’n organisatie.
Ik zie ook dat het over ontwikkelingslanden gaat en dat mijn verwoording niet netjes was.

Ja sorry dat bedoelde ik ook in mijn eerste post. Ik had dat verkeerd verwoord

1 like

Nou ja, die vrouwen worden kennelijk permanent onvruchtbaar gemaakt

Op instagram overduidelijk geen impopulaire mening, geen idee hoe het hier zit, maaarr :

Ik vind die te hoog opgetrokken bikini broekjes echt zooo trashy en ik moet er ook altijd om lachen als ik meiden zie die dit dragen op insta fotos. Het kan toch ook gewoon niet lekker zitten zo?
Schaamlippen vallen er nog net niet uit.

23 likes

qua fashion snap ik het niet maar soms draag ik mijn onderbroeken/string ook zo omdat ik geen kont heb en ze anders afzakken :cry:

3 likes

Maar dan is het wat anders en dan mag het :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh ja of van die bikini topjes waarbij net alleen de nipple is bedekt. Dit draagt toch niemand irl?? En floept er toch zo uit?

3 likes

Zag dit dus net op insta. Waarom???
Waarom zou je dat zo dragen? :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

( heb em maar ff beetje geblurt want geen idee of ik dit mag plaatsen, is wel zon “influencer” maargoed

5 likes

Daarboven staat de naam ook nog, haha, maar lijkt me op zich niet zo’n probleem inderdaad.

3 likes

Hahaa oja ik zie het nu. Nou jammer dan. Als het weg moet verwijder ik het wel weer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dit lijkt me echt op geen enkel vlak praktisch of lekker zitten :joy:

3 likes

Ik weetniet of dit hier thuishoort maar ik denk van wel. Ik vind mannen die shirts met streepjes dragen ZO schattig ineens. Vooral als het juist lange brede gespierde mannen zijn. Tegelijkertijd vind ik het er ook niet echt uitzien maar het geeft een soort “aaawhh :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:” gevoel bij me. Een soort mega grote baby.

15 likes

Omdat ze het mooi en sexy vindt waarschijnlijk.

3 likes

Ja zij wel :joy:

Hahahaha ja dat van dat badpak had ik ook gezien! Was ook een wollen badpak ofzo en op het etiket/de doos stond idd not for swimming. Wat moet je anders met een badpak :joy:

1 like

Ja in dit topic wel. :smile: daar gaat dit topic toch om?

5 likes

Ik word best blij van leuke sokken maar happy socks vind ik vooral onnodig duur en overdreven.

3 likes

Ho ho, ik zei leuke sokken, niet hysterische sokken!

1 like

Ik eet al meer dan 15 jaar vegetarisch en grotendeels veganistisch, maar het boeit mij niet zoveel dat een ander wel vlees eet. En dan vooral de mensen die zich gelijk verantwoorden waarom ze wel vlees eten :roll_eyes:

6 likes

Ik heb echt een grafhekel aan prei en snap dat hele adult gehype niet.

12 likes