Impopulaire meningen #2

@grace persoonlijke aanval!!

5 likes

Fuck prei

Ja leuk dat het nu vaak over de prei gaat maar iedereen vergeet intussen dat de groene paprika het lekkerst is

Mag ook wel eens gezegd worden

1 like

En kiwi met schil ja

1 like

Hihi vriend van @Krabsalade!!!

4 likes

Ja als het toch over terugkerende grappen gaat gooi ik hem er maar aan het begin in :sob:

3 likes

Ben ergens blij van al die corona maatregelen want nu gaat mijn concert die op dezelfde dag dat animal crossing uitkwam niet door en kan ik dat de hele dag spelen :grimacing:

17 likes

Ik vind het gebruik van het woord ‘boomer’ vaak een beetje zielig en generaliserend, terwijl dat hier juist ‘not done is’ en krijg dan een beetje medelijden met de ‘boomer’ generatie.

6 likes

Ik vind dat “hihaho” véél te vaak wordt gebruikt op dit forum. Echt zo’n onnozele toevoeging wat vervolgens door iedereen en z’n hond wordt overgenomen en denkt ermee part of the cool kids te zijn.

10 likes

Vind hihaho ook kut ja. Vind Ha Ha Ha dan veel beter de lading dekken.

1 like
3 likes

Lol, ik kom die echt nooit tegen. Zit zeker in de verkeerde topics

10 likes

Ik lees dit vaker dan hihaho. Al is hond wel een nieuwe toevoeging. (Maar ik vind van beide uitspraken niet echt iets)

6 likes

Ik vind hihaho wel fijn als mensen sarcasme aangeven anders vat ik weer iets verkeerd op.

4 likes

Ik vind het koningslied werkelijk een leuk nummer

5 likes

Ik vind de melodie echt geweldig. Zo meeslepend. Die rapstukjes vind ik dan weer niets.

Ik snap alle zweverige positieve berichten van mensen/beroemdheden wel. Ik geloof niet dat je ziekte kan aantrekken door negatief te zijn maar als mensen op deze manier niet blijven hangen in angst en stress, prima. Liever focussen op “self care, beauty en joy” dan op “ik heb nog meer toilet papier nodig”

2 likes

Dat is waar. Maar ik vind dat dat alsnog beter is dan massa hysterie en blikken tomaat uit andermans mandjes stelen. Of, nou ja, geen van beiden is goed natuurlijk. Maar ik vind dus dat, als het mensen helpt minder gestrest te zijn/minder angst te voelen, het een prima mindset is

Opzich is het ook mogelijk om gewoon af en toe je mond te houden als influencer, vind ik.

33 likes

Dit support ik ook niet idd

1 like